Vv: För, Vv var mitt namn steppar in med Joto hand i hand och nej vi är inte homosexuella krashar allas fester, vaknar med en baksmälla Så ska du biggedy figgedy biggedy battla oss? Men snälla nu får du fan ta och ge dig och förresten la du märke till hur din flickvän ser på mig? Men jag visar fingret för bitchen Jag säger backa bak din pojkvän flippar ur när jag säger slappna av kompis ..för jag har ju redan en! Din flickvän tänker på mig när ni knullar, än sen? Ni vet vad jag känner för slynan! Nu vet du kanske också varför jag kallas skrytarn! Så du är rappare? Bäst du backar bre, din musik jag fuckar den! Vv och Joto, den motherfucking galna duon.. när jag spelar tärning så slår jag alltid sjuor. Ni vet jag hustlar fett det är solklart när ni läser på min keps och ni vet ni även att jag är bäst. För när jag flippar på micen vet ni aldrig vad som kommer härnäst. min musik är fresh men din musik är som rutten köttfärs. Kickar denna session med stil och klass och när jag kommer hem till dig bjuder din mamma på sig själv och glass... hon väljer bort din pappa för hans kuk är gjord av plast. Hon vill ha äkta vara och det vill Joto määäää... Joto: Kickar session, pippar verser, flippar texter kickar dem sen hittar dina vänner bara för att bitcha med dem... Jag står här med Vv och mitt namn är Joto och jag är så snygg att folket tror jag blivit homo.. Du tror att du är pimp men dina bitches dom får vänta! För din andedräkt har gjort så'tt micken börjat smälta! ...Var det fel? ...Ja det var det! Så jag tar mitt vapen och jag skjuter baken av dig! Bög! Sug min kuk,.,, <---- det känns inte som jag! Och om du inte gör det blir du skjuten i ditt utehus. För att du är du och alla vet att du är ful. det kommer du att vara tills du fyller tjugisju. Sen så blir du fulare, alla kommer skratta åt dig. HAN HON DEN kommer skratta tills dom bajsar på sig. Du ditt jävla CP. Jag har kul med Vv. Du ville sändas live så du kastas ut med TV:n. Vv: Vi spottar det jävligt oseriöst. Oj mannen vad är det med dig? Du är vit som snö, säg mig har du bajsat på dig? Kickar det jävligt soft, Kom nu bitch! Du har inget att säga till om så kom kom kom hit! Oj förlåt. Slog jag dig? Det var absolut inte med flit Ja jag vet att jag är bra du behöver inte påpeka det. Ja det är hårresande! Rysligt bra, alldeles förträffligt. Fantastiskt! Folk dom ser på mig som om jag vore en gud. Det var jag som tog ljungfru marias oskuld! Min pitt är stenhård och gjord av äkta guld för jag droppar gangstashit. och du kickar bullshit nog om det... för min text är osammanhängade ord som är tagna ur luften och bara en fråga... ..vad hände med puffskyddet? men nu skiter jag i det här nu drar jag hem med bussen... HEJDÅ ALLA BARN! Joto: Hej mitt namn är John, ni vet jag har en banderoll där jag har skrivit "Jotohananen, ni vet att han e soft!" Glider in från dalarna och ger er lite falukorv och bara dunkar ner dig tills du blivit till en basketkorg! Och så fattar jag mig kort, typ som din Peter Niklas och du är den enda här som kommer när du ser en flicka! Så du blir blöt i byxan! Du måste hem och torka! Du måste hämta nya! Men du kommer inte orka! Vi är humorrappare vi skrattar varje dag.. för vi mördar alladin med ett enda andetag. Käkar parmesan på mackan och för varje dag vi rappar kommer vi att tappa takten när vi väl får tag på flaskan. MEn när jag reccar versen vill jag bara knäcka bärsen så att jag kan sitta ner och tänka efter efter pressen. Men när jag tänker efter är jag redan ganska smart.. ...fast dagen det är sant så har jag lärt mig rappa bra! Sådärja :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold