I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Max & Ceder presenterar; La Familia mixtape 2007

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-20 12:22
Detta var nog det fetaste hitills i år. Förrutom Marke's Fången i Bongen, men den är ju i en klass för sig.

Fortsätt med detta grabbar ;)
Soft, Diggade alla tracks.

Pz

UPP på denna whoa!
Jaha ?

2007-05-20 23:21
thx man!

upp upp
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2007-05-21 00:48
upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-05-21 10:51

tack för alla sköna kommentarer folks! riktigt kul att ni gillar..

upp igen!

www.myspace.com/cedermusik

2007-05-21 12:12
skånsk dialekt är underskttad!

detta tapet äger och skånsk rap i övrigt äger!

så kom igen whoa kan ni för en gång skull kolla på rappare som behäskar det dom håller på med!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2007-05-21 15:55
Elegant P18

tnx man =) kul att du diggar vår shiet !

2007-05-21 17:46

2007-05-21 23:54

2007-05-22 11:17
SOV INTE WHOA!!!

UPPP!!!!!

2007-05-22 15:08
uppa

2007-05-22 18:23

2007-05-22 19:46

2007-05-23 00:23
sjukt fattigt detta.. upp nu whoa.. show some love

2007-05-23 12:21
men.. upp för fan
Jaha ?
Rappare

2007-05-23 17:07
upp upp! come on whoa!
www.myspace.com/cedermusik

2007-05-23 17:10
jo fan den va jävligt naajs.. peace

2007-05-23 21:02
fimpen_90 

tack, tack! more?

2007-05-23 23:33

2007-05-24 11:04

2007-05-24 15:07

kom igen nu då! nån till kan väl fan skriva!

2007-05-24 16:29

2007-05-25 02:55
introt -
bra:
beatet är ju riktigt upplyftande, jag gillar versen och den håller sig ontopic hela tiden. jag blir glad av denna!

dåligt: max's osäkra snack i början.

holdin on -
bra: ni är alla ontopic.
- anta, jag gillar när du är lugn och jag diggar dina rim.
- busta, deliveryn är fin! texten låter ärlig som fan.
- max, jag tycker du skiner mest av alla på denna, flow, deliv & rhymesen sitter som farmor i gungstolen.

dåligt:
anta: är låter lite för enformig, det är känsla i texten men jag hör inte känslan i rösten. vill ha bättre deliv på det sättet. sen ibland gör du så avancerade rim att flytet stannar upp. håll koll på det.

busta: det är något skit med din mick, man hör att det är lite sämre kvalite än alla andras, främst på dina S, inte att det skär sig men att kvaliten är lite whack.

max: jag har inget att klaga på faktiskt. bra jobbat.

en bull tid -
bra:
aight, jag menar.. vem fan har inte haft tanken på detta? folk är bull. du förklarar vad som hänt, varför det hände och varför folk är som dom är. det lägger det tight. bra jobbat max!

dåligt: hmmz, jag är lite för gangsta rap för att gilla ditt toppen stuk. du kan sjunga det kan du, men shit.. det är lite gay? njae - inget darin på mina tracks.

fråga: när du säger att du träffade boys som backade dig, är jag inräknad i din tanke då? :)

M.A.X.C.E.D.E.R
bra:
beatet är fett gangster, jag gillar detta.

ceder: du lägger en laid back skrytvers, den är tight lagd.

reff: jävligt tråkig? vill att reffen i denna ska bryta det laidback som annars läggs i låten.

max: jag gillar fan dig som fan haha, dina rim & flytet ligger bra som fan. roligt som fan att du nämner spakur HAHA!

dåligt:
reff: jävligt tråkig? vill att reffen i denna ska bryta det laidback som annars läggs i låten.
överbull rim. näe, gillar inte reffen.

upp med en hand
bra:
ceder: jag har inte mycket bra på dig i denna, förklarar i dåligt.

max: jag har inte mycket bra på dig i denna, förklarar i dåligt.

dåligt:
detta är dåligt, beatet & den för låga mixen är sjukt värdelös. detta låter som något som skulle spelas på en gay club i vice city på 70 talet. nej jag vill stänga av skiten. sorry boys. whack!

ställ dig upp mannen
bra:
beatet faller mig i smaken! bra val!
max: ditt flow är fett, du håller dig till topicen i denna också. goodie.

anta: här har vi anta i sitt esse, detta är sjukt tungt. här fattas du inte deliveryn även om du är lugn. fina rim, en & annan punch. fint!

ceder: kaxigt flow, ontopic och rätt så onpoint.
jag är nld med er alla.

dåligt:
reffen igen,
max, för fan.. nej. ME NO LIKE.

följ dina drömmar
bra:

reflex: rösten är tight, låter mystisk eller något. speciellt på detta beat. tyckte jag hörde någon mindre miss. men det var tight. jupp, jag gillar dig man! bra jobbat-

max: same ol' same ol' det var goodie.

dåligt:
REFFEN FÖR HELVETE!
max, detta är typ femte låten eller något, och jag tycker du haft samma delivery i alla låtar.

reflex: har inget att klaga på.

allting går vidare
bra:

max: jag gillar dina texter, och jag är rätt så imponerad över att du får ihop dom så onpoint och ändå rimmar bra som fan. jaja man, denna är fin.

bobbo: du låter ledsen, din text är onpoint och i feel you dawg. du lägger det bra som fan.

ceder: jag känner inte gråten i halsen som jag gjorde på max & bobbo, texten var okej. men inte mer än det, det var inte kass det var mediokert.

dåligt:
JAG VILL INTE HÖRA MER GAY REFFAR!
max, du låter enformig fortfarande. hoppas på delivery byte.

secret mission
bra:
speedy:
öhm, läs på dåligt.

max:
läs på dåligt.

dåligt:

speedy: flaws i uttalet. whacka rim & flowet är inget att hänga i granen. sorry, jag gillar inte dig.

max: engelska är inte din thingy, sorry bro. du lät svensk.

gillar o glida:
bra:

max: din story om hur du glider får mig att vilja hänga på, och jag blev sugen på baguetter och läsk. denna versen gillade jag. fet!

grizz: läs på dåligt.

ceder: soft djup i rösten, din story var allright. låter soft.

dåligt:
grizz: sorry man, jag vet inte vad som är sämre.. du eller reffen. din vers låter krystad, du FLOWMISSAR!?! nej man, detta var inte alls bra.
reffen var bull max..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-25 02:57
ovetande
bra:

vigge: låter flummig som fan, helt ninja känsla på din vers. jag lyssnar mer på ditt tonläge & deliv. än på texten, vettefan om det är bra eller dåligt. iaf så gillade jag.

max: överfett, du har feta adds på vissa saker. något dipset rim som satt fint. och... reffen är bra max! YEAH, det kom en jävel.

dåligt:

har inget att klaga på någon av er, faktum är att denna är nog favorit hittills.

inga pengar
bra:

grizz: här är du good, jag gillar ditt aningen konstiga deliv på denna. känns som om du är mer hemma på detta beatet. bra lagt grizz. ''råd att läsa metro'' - satt fint

max: det flyter på, skrattar som fan åt din farmor röst och raden om spinners på din ford. och vet du vad? reffen är fet.

dåligt:
inget att gnälla över. mer än att beatet är liiite för us för att ni ska passa på den, men ni lyckades tämja det ändå tyckte jag.

ta vara på din tid
bra:

max: jag tycker du har lite hårdare delivery i denna här, fast du skulle haft det i någon låt där uppe, jag gillar när du är lite hårdare. haha, det var gay.. jag har nog smittats av dina refränger!

ceder: när man säger max & ceder blir det automatiskt att personen som nämns sist står i skuggan av den förstnämnda. men jag tycker du skiner över max på denna och lägger det tungt. jag gillar hur du artikulerar vissa ord. du är nice ceder.

dåligt:
jävla max, jag trodde du hade slutat när det kommer två reffar på rad som är chill. men nej, sen kommer latexdräkten fram och du sjunger ut i garderoben.

när allt är bra
bra:

ceder: du flyter men läs på dåligt.

grizz: din del i versen till din tjej är fin, me like!

max: du flyter men läs på dåligt.

dåligt:
jag hatar jazz, vilket pajjar låten. jag gillar typ inget i denna förutom grizz's del till sin tjej. annars är det något jag hoppar över.

smutsiga södern
den är fet. gillar inte elegant, vad gör han på låten? bor han ens i södern? mjae.. marke skiner över alla på denna.
SOMMAR TRACK FOR THE WIN!

känner du ego
bra:
allt är super med denna låten!

max: din reff på denna är skitfet, din vers är heltäckande och jag är duktigt imponerad av hur du beskriver digsjälv. fetast!

ceder: samma som max, flyter fint och du är onpoint.

anta: snyggt gjort med det som liknar en brygga när du öppnar din vers! också onpoint. fint!

dåligt:
att jag var för whack för att kunna skriva på denna topicen, och att man hör att antas vers är klippt i. jag skulle mixat ;)
favve track är detta nog!

stadens melodi
bra:
beatet är fett!

ceder: fint skryt, du är grym på denna. får new york känsla över din öppning och jag gillar hur du allt eftersom vbersen byggs upp skryter till det lite spydigt. detta är den fetaste versen du lagt hittills.

max: whoa, mycket rim, fint flyt. spydig med laid back. jag gillar blandningen. bra kickat min vän.

dåligt:
att man hör BTP YA i början vilket gör att jag vet var beatet är från ;)

shiiet
bra:
DET GÅR SHIIET!

marke: mannen med den stadigaste deliveryn, du äger beatet och glider över cp tonerna. sjukt fet, jag har gillat din rap sen jag hörde.

max: snäppet under marke, men överfett ändå. jag tycker du lägger det tight som fan. raden om danmark var en fin twist.

ceder: det blir lite beatswitch när du öppnar och det och du lägger det med en tight självsäkerhet. bra som fan!

dåligt:
är småtrött på markes intro, det låter som dom andra låtarna han öppnar med att presentera folk.

ställ dig upp mannen
den var typ, chopped & screwed.

2007-05-25 03:00
aight, jag har fan skrivit i en timme, ska upp & jobba imorgon!
får jag inte en sån här av er max & ceder så kommer jag dissa er fett mycket. ska släppa en hel ep med dissar till er ;)

och ceder din fitta, du skulle proppsat mig i radio skiten.

LOKALA RAPPARE?!
haha fuck u man.

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA

just kiddin, fint tape. ceder artikulerar, max flyter & är gay.
much love.
//
ya bwoi äzm

ONE!

2007-05-25 10:12
hahahha ojojojoj oj! kärlek till dig asma! det va nog den mest seriösa kritik nån på whoa har fått ! haha :P kul o höra vad du tyckte!

2007-05-25 15:27
upp upp

2007-05-25 18:38

2007-05-25 21:15
Jag är fett ball!!

2007-05-27 16:39
HAHAHAHAHHA!!!! äzz är min hjälte efter detta alltså.. Sjukaste jag har sett..

Och azz.. får jag inte sån här kriitk på min tape sen så ska jag släppa en hel E.P med dissar mot dig..

Kärlek :D

2007-05-27 21:21
jag ska skriva en sån här på din med

2007-06-05 19:23
upp?

2007-06-06 21:09
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-06-09 18:55
upp?

2007-06-15 19:38
Max ís da sheat!!!!!!!!!!!!!! Sov inte på denna, övergrymt!

2007-06-16 13:21
Upp med denna mamma

2007-06-17 11:27