C'moon.. Kriss: jag droppar bomben på glappande rappare/ som inte fattade att dom blev slaktade senast vi battlade/ för inom rapp har jag viktproblem/ och jag kan murdah murdah på denna hiphop scen/ vi är pansarvagnar, vi sparkar skallar/ och tar oss upp upp upp över branta backar/ så nu står vi toppen och njuter av utsikten/ och tycker du nåt annat så bara, sug dicken/ för det är ingen annan än du som går utför/ du snackar om din karriär som redan är slutkörd/ du snackar bäst, jag snackar om vem som är tung/ mitt namn är som min kuk, för många tar den i sin mun/ du är wack mannen bara erkänn/ man kan bara se din backup när du kollar dig i spegeln/ så lek ingenting, det är bara snack, OooH/ jag avslutar skiten med ett fuck you!/ Mr.T: när jag står för mina ord, då borde allt flyta/ nivån blir bara högre som jordens markyta/ ni vet vem, skiter i presentationen/ ingen vågar trotsa den främste majoren/ för när jag skriver lyricer och sätter skiten på beaten/ så tar jag över, resterande dom tar livet med kniven/ du hör, du ser, du vet vilka/ gudarna som lämnar dig knockad och nedpissad/ det blir massaker, och vi är orsaken/ vi slaktar rappare med micken som vårt mordvapen/ säg nåt annat, du kan sticka din bög/ haha ända gång du öppnar mun är när du slickar min röv/ så håll med, det här är instämmigt/ - vi dunkas överallt, bl.a. i din playlist/ Örnsköldsvik.. Kriss & Treat/ du kan va stålmannen vi är en kryptonit/