Slusken & Fleppo II - Omoralisk Gastronomi
Yep, yep, yep. Suck gas, evildoers! Beat: Vincent E. L. Vers 1: Slusken. Vers 2: Vincent E. L. Vers 3: Vincent E. L. & Slusken. Konstruktiv kritik tack;) / Vince
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-05-17 22:06
så !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Shit vad beatet var konstigt mixat.. mina högtalare pallar knappt det. Haha dom välter snart :) Diggade texterna från bådas sidor. Men fleppos text passade bäst till detta beat!
Producent
2007-05-17 23:32
Nu ska vi se vad slusk och flepp hittat på :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Producent
2007-05-17 23:36
Vilket flippat beat! Som taget ur en skräckfilm eller nått. Accapellorna var något starka kanske? Eller så var det beatet som var lågt? I vilket fall märks knappt beatet när ni väl rappar. Annars låter det soft. Annorlunda och roligt, precis som det ska vara :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
jäääävligt tuuungt....sååå jäääävla underground så att man får gåshuuuud......riktigt feeeet =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tvistat beat boys! nice! Diggade denna, inte som det mesta annat här! Sjuka texter, sluskens torrjucks rad va extra..ha. dock tyckte jag inte att paneringen av accapellorna va passande...skulle låtit bättre om dom vart centrerade. big up!
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
Det har du nog rätt i, när jag tänker efter. Kanske borde ha kört helt på monomix. Nåväl, gjort är gjort. Tackartackar iaf:)
Det är jag som spelar trummor, förresten.
yeah, phett
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
Den va riktigt fet faktiskt! Inte min stil på beat alls, men rappen va jävligt tight!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Den här låten är väl ingen jävla kudde heller! Sov inte på den! Vi har fan Anders Öjebo i refrängen!
haha:D den var najjs.. Diggar rösten!
Japp, för jag kan inte mixa. ^^
Lyricist
2007-05-18 09:24
man ska passa sej för Vince´s mixning ;)
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
på tok för hög acapella! men annars hade det vart en skifet låt
http://www.myspace.com/akinonline
I mina lurar hördes texten knappt när man sänkte mer. Hur fan mixar man ordentligt?
Lyricist
2007-05-18 14:27
måste hålla med om att låten är lite svårmixxad ja
Hahaha, tyckte dte var fett, roligt om inte annat, stencoolt beat! Highlight's: Sluskens oväntade slutrim på nån rad som innefattade "framtid och cykel" haha, lyssnade i all hast och kan inte förklara mer än så, men det var nice för man visste inte vilket rim du skulle rimma på sist, sånt e mysss. Fleppos:"Jag är mkt bättre än vad du tror du är.." - bra delivery på den raden också, så där lugnt och hårt
Opp?
slusken lär ju va ett fall för vetenskapen
Låter okej, fast acapellan ligger så högt, så man kan tro att jag lyssnar på beatet genom dina hörlurar utifrån, samtidigt som du spelar in, haha :)
Lyricist
2007-05-18 20:49
Faktum är att flera kristna grupper står utanför Sluskens hus med skyltar och facklor.
Fan va oldschool med soundclick! till låten; Fett beat som in i helvete - bra trummat Dock var det ju alldeles för lågt när accapellan kom på .. aja baja. I övrigt , allt var precis så tajt som jag väntade mig
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
"Reffen" är samplad från darkwin duck antar jag?
Ja. Duh. Det är liksom därför det är en liten bild av Darkwing Duck och Sigge macKvack bredvid låten.
Jag fattade änna det!! Skadar aldrig att försäkra sig
Lyricist
2007-05-21 11:22
barnprogramssamplingar ftw
Lyricist
2007-05-23 11:07
sova sej
where have u been ? haha, låten va helskön :) beatet kunde nog göras lite bättre. men aah, sooft :)
Jag hatar dej fleppo!
Lyricist
2007-05-23 15:21
-kriss P77 where have u been ?
ptja, det kommer lite mer nytt snart =)
Lyricist
2007-05-23 17:03
ska fixxa speedyshare link ikväll gott fölk
sämsta jävla låten jag har hört.. hatade värkligen beatet men flowet va det inte gågot fel på men jag sätter en 1:a på den av 10
Lyricist
2007-05-23 17:26
fimpen_90 själv satte jag 12 av 15 avdankade ankungar.
angående beatet är smaken som baken
Lyricist
2007-05-24 10:19
okey här är den utlovade speedyshare länken, dock lite försenad
LÄNKA SEJ
Älskar sånt här, tycker Accapellorna och beatet var prefekt! Så sköönt =)
"Du går händelserna i förväg som hiro o nakamura" haha
Yatta!
Hehe är det här denna Fleppo som körde Kritikskadad? I alla fall, rolig låt, konstig mix men inget större problem, ni flowade skönt, sen var texterna roliga. Hehe sen var beatet najs! Sen undrar man, är det tillåtet att kicka på dina beats?
Japp, det var jag som gjorde Kritikskadad. Nej, det är inte tillåtet att kicka på mina beats.
Jävligt nice låt.. like that dirty shit
JONIS REST IN POWER
finns det möjlighet att nån kan sätta upp den här på speedyshare. Kan inte tanka låten på soundclick
om du kollar lite högre upp så hittar du en speedyshare länk som mr slusk länkat
JONIS REST IN POWER
sjuk låt, men soft, men beatet hördes knappt när ni rappa, men tight ändå booys!! !
Har längtat efter dina 4 första rader ett tag nu. Du kom på dom för ett bra tag sen:P Jag älskade denhär låten! Bra gjort pojkar!
www.myspace.com/avmmusic
Jag tycker inte du var så skitskön, det enda som var bra var dina flerstaviga - det verkar vara det enda du kan, okej får inte glömma sjuka adds, men men... Peace!IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...