2 Världar - Min Bästa Vän
2 Världar - Min Bästa Vän ( Prod Broshan ) En liten låt mecka till min underbara flickvän.. första gången ja provade på att sjunga lite.. den e till alla killar här som har den underbaraste flickvänen i världen.. hoppas ni diggar peas Älska eller hata! är född hatad :DLåten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt sköön låt :D gillar din röst ! peace
diggar inte din röst i introt! Kommer en låt med VÄN på detta beatet snart ;) Men diggar inte din röst, men nja!
Signatur?
tanks!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du missar på beaten HEEEELA tiden.. Du borde verkligen lägga ner alltså.. Det är en fin grej att göra.. Men när du gör det såhär så försvinner det fina med det.. för fan alltså.. att jag ens tog mig tid när jag vet hur jävla usel du är.. stackare.. Och jag kan sätta hur mkt som helst på att det inte är nåt jävla prod broshan på beatet heller.. sätter tusen spänn på att även denna är ett jävla freebeat som ni sätter ert namn på.. jävla fjant.. hej o hå..
nee, mike.. du gör det inte bra här asso.. bättre har man hört av dig.. men budskapet är fint.. gör det du brukar o gr de tajt.. lööw!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Graffare
2007-05-18 00:16
du kan varken sjunga eller rappa, lägg ner bara. tycker synd om snubben som gjort detta beatet som du våldtar samt lägger "Broshan prod" på.. thats a fact
http://metafourhiphop.com/
hahahahahahaha förlåt, men anta o mangemannen tycker ni man ska sluta för man är dålig ?
Konse''
inget jag gilla. . men kör vidare.
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Graffare
2007-05-18 02:30
B. jo förstår dig, men endå man skriver inte (Prod. Namn) ifall man inte gjort beatet..
najjs =D keep it up
80% aggression
hmm, hackigt flow, gillar faktiskt sången. texten är nojz. Men gillar inte ditt flow låter weard
Antagonisten Det är ett freebeat. Jag har det själv.
asså, va gör denna killen? xD han blir aldrig bättre :) hahaha.. ditt flow e helt fucked up :S ajja Pz
Make love not war
ChrilleF P17: absolut inte.. Men denna grabben är ett tecken på att "övning ger färdighet" uttrycket inte gäller exakt alla.. Jeyan: AHHAHAHAHAHHAA... jag anade det också :D Fattar inte varför man skriver "Prod. Broshan" om det bara är mixning det gäller.. slå upp i "prod" i ett "hiphop-lexikon" och lär dig alla hiphopen coola ord innan du använder dig av dom.. Så slipper du ev. pinsamheter som det här.. (Bortsett från att du är värdelös, men du kan iaf minska lite på det) åver n awt..
B.: yes.. hur visste du? har din mor berättat? hon lovade att inte säga nåt =(
Freebeat
Behöver beats !!
takt känslan sitter inte direkt där den skall och låten var inte bra. Det som var bra var beatet så man försöker koppla bort din kassa rap och "sång" för att softa till beatet. så propps till den som gjort beatet och ingen till dig även denna gång. over and out
David VS Goliath
B.: till viss gräns jo =) men när folk sitter och spänner sig och bjuder in som det gjordes här så är det bara att tacka och ta emot =) Det vara bara för att.. Tror du jag på fullt allvar menade det? :D
Detta va inge bra! offbeat.Antagonisten P23 Varför skriver du massa inlägg på denna tråd o uppar hans låt när du tycker snubben e keff? .. Tyst bara.
Graffare
2007-05-19 02:23
Bigrob avsluta medlemskapet som karriären, gör det nu pajjas
Antagonisten: ok men låt han hålla på vafan tror inte du va så bra i början heller ? :P Sen tycker jag att mangemannen AKA passion som verkar hålla me dej oxå är ett utmärkt exemplar på att träning ger färdighet inte gäller alla!
Konse''
Offbet rapparn, Lägg micken på hyllan, 5 år och kan inte ligga på ett beat, det är pinsamt, jävla överhypade nolla.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
2 Världar den här låten var inte bra alls .. trodde den skulle vara bättre .. för jag har hört en annan låt du gjort. tårar blir till is tror jag den heter och den var jävlig skön
du har gjort mkt mkt bättre ifrån dej inan..
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
ChrilleF P17: Det är mkt möjligt att det gäller han också.. sa jag inget om.. Men den här snubben har varit aktiv länge.. och är fortf lika jävla dålig.. och hans desperata försök att få hype gör inte han bättre i mina ögon.. slutar skriva här nu.. hans tråd förtjänar inte så här många inlägg.. over n out
Måste säga att detta kanske inte var den bästa låt jag hört. Men att Mike är körd som rappare är väll lite att ta i. Han har gjort ett par floppar men han har även gjort ett par i klass med Ken Ring. Maik är en av dom här på Woha som tar för sig, och det ska han ha stora credd för. Antagonisten kan ju sluta lyssna på C-us (Dado & Maik) om han inte gillar deras musik istället för att tanak den och sedan skriva massa inlägg i stil med: Lägg ner ni suger. Dom är mycket bättre en dom flästa här på Woha, även om denna låten var lite offbeat. Fortsätt med det ni gör och dom som skriver att ni suger är bara avundsjuka. DADO & MIKE 4-LIFE // Lillbroshan
Lillbroshan - (En hand två fingrar
Passion P0 : Du släppte en låt i slutet på 2006 o den va nästan lika dålig som dina låtar från 2005, sen sö'ppte du nå för några månader sen oxå men de va ju inte du som gjort den då hade du ba bytt namn på nån annans låt haha =)
Konse''
asså antoginsten... du startade din kariär här inne igenom att dissa allt som rörde sig, du va en hyp svamp.. du dissade fonky och dom... har ja fel?? ja kan lova att fonky fresh sa till dig : antagonisten din jävla hypare och alla skrev i tråden du e en hypare... så nu leker du känd och när någon dissar dig så kommer du snabbt in med en komentar... du hypar... manne hahahaha vad är hypa ? när man dissar non som ingen vet vem det är.. du kanske har ett namn på whoa.. men vad är du på utsidan? ja har aldrig dissat dig för hyp.. ja ville ha lite kul inne på whoa för det e ju det ända man får kretik på här inne är när man gör diss.. ja gör det för skoj skull.. om va vill hypa så dissar ja petter och izon o fille inte dig hahaha! gör man en vanlig låt e det ingen som skriver kretik... man kan inte förbättre musiken när ingen skriver vad man gör fel.. du och dina grabbar bara skriver.. bajs, dålig... e det för mycket begärt att ta 5 min och skriva vad som låter fel, vad som låter bra peas.! OBS! URSÄKTA STAV FELEN!
om man skriver så och inte massa tråkiga kamentarer att man e bajs borde dö... sluta med rap så kanske du slipper alla tråkiga dissar du får anta...
Jag kan inte hålla med de som anser att låten är dålig, tycker den inte är värdelös.. Den går helt klart att lyssna på, du har taktsinne och allting, och har hört tidigare låtarna "Tårar blir till is" och den älskar jag . Lägg inte ner . Lycka till i framtiden! / Dixza.
Antagonisten, för övrigt, vad har du gjort som är så "jättebra". Förutom att du fick vara med Asma på beefen med Kaggen och Fonky? Där Asma förövrigt var höjdpunkten.. Visa mer kärlek killar, ni kan ju skriva samma kommentarer med ett mer positivit koncept! Hehe..
bra sagt!
tack för kretik