WilleS-Invalida Nakna Rökaren (Svar till InR)
Shue här har ni det väntade svaret tkr det itne behövdes med tid eller mer än detta så hoppas att det gillas :D.. Lite lack man blir på killen eller och du snacka om ingen mixning på din inte på min häller så...Tare som det ÄRR... Låten:http://www.speedyshare.com/476944744.html Hare bäst..
Rap
har lite toppen stuk på rösten, annars är det tight!
först
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ops sorry, riktigt fett bästa du gjort höjj accapellan lite ba så blire najz pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-05-18 22:54
haha nice^^ "Att jag är steril hur fan kom du då till" nått sånt va det va:P? men den raden va skönast ! haha ^^ skön låt mannen !
Flyger fritt, landar platt
Tack alla kul att höra grabbs:D
Rap
Varför gör du alla dina låtar så jävla korta?? Hahaa steril-raden var fet! Pejz!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
tack main för att det inte behövdes inte mkt mer..
Rap
jodå willes tight flow, lite halv konstigt slut men ,,,, Nice som fan
Konstigt slut det va ifråns hans HETA LÅT haha ;)
Rap
Den är softish ;D han blev ägd :)soft text beat och röst keep it up
LoVEhEHe: shue tack för din komments... Alla sluta itne droppa Komments fler downs än komments `skriv mera..
Rap
Okej, du ägde han helt klart :) sterilraden var lätt skönast. Bra text och beatet var skönt. InR försöka vinna över detta! upp
den var bra hehe tunt gjort men du kunde gjort den längre mannen annars var d bra
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
Tack grabbar:D Älskar er
Rap
Willes ja tkr de e fett hur du nästan sjuger lite småt, helt klart tight,
-- ~SlCrew~
inge delivery inge tryck i det....du kan flowa men de blir bara pannkaka med sylt när det inte är nå drag i skiiten!
sry akke :/ Tack alla andra :D Sluta inte droppa komments..
Rap
Diggar beatet du kör på.. Horunge - Tyngre? haha bejby hur fick du det att rimma? Dock gillade jag raden "du säger att jag är steril, fatta fakta hur fan kom du till" Drog på smilbanden när jag hör den. Nog flowar du nice, men lite deliviry i det hela hade inte vart tråkigt..
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Det är tråkig text som fasiken och noll deliviry. Känns mest segt att lyssna på. Försök att lägga lite mer tid på sakerna du släpper.
du har flow, men jag vill höra aggro i dissar :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Nystrom: Okej försökker få det så alla ska bli nöjda men ibland räcker det ej till. Vissa är väll svårt fångade ;) Lvs: Ska bli :D Fårtsätt droppa :DHa en fin da..:P
Rap
Producent
2007-05-19 12:10
Så jävla monotont som det kan bli. :/ Och bortsett från steril-raden så var det ingenting som stack ut. Visst, du kan flowa men om du inte har resten också så händer ju ingenting i utvecklingen. Öva på på delivery och texter. Låten i sig är väldigt stel. Och faktiskt känns det väldigt mycket som att du stressar fram raderna till beatet på vissa ställen, vilket då inte heller låter så bra. Beatet är inte heller en av mina favoriter tyvärr :P Men fortsätt med det du gör. Du blir bättre och bättre.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
jävligt braa WilleS
http://www.stanislav.nu
Diggar beatet du kör på, synd att du inte har lite "tyngre" röst! Lite dåligt delivery också, synd, känns som du bara hittar för att dom rimmar, hoppas du fattar va jag menar. Men de är ju inte lätt när man kirrar´de på kort tid.. Yeah y-Yeah, UPP! ;D
"..hittar på orden för att dom rimmar.." SKARE STÅ ; HIHI
Okej tack nej reffen vettfan fan va jag gjorde där asså..:PAja tack grabbar.
Rap
Okej men du alternativ jag ska börja göra som ni säger okej..Nästa låt som kommer om han svarar då jävla okej då ska du få höra :DTack alternativ..
Rap
sköön willes;) diggar den där steril raden xD hoppas han svaarar på denna.. PeaCE:D
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
Ja Du har juh riktigt bra flow, men öva på deliviry, men som jag alltid säger Jag älskar din röst, fortsätt droppa ! Peace out!
Upp med text! :)
juliathorén
Tack alla hoppas fan att han svarar.
Rap
gigantiskt skön röst, och nice text, :) bragjort!
Moderator
2007-05-19 16:33
thanks.. Killen har dissa mig igen.
Rap
Kom igen nu WilleS tugga han :) uppp
Kommer mannen :DTxk dede
Rap