I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Quizze & Lime - Snubbar Snackar

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-21 23:07
soft låt grabbar..
quizze du utveklas helatiden, fett najs...
lime har jag aldrig hörtförut, men najs där med!

peace...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2007-05-21 23:31
Tack för kritik! kul att den verkar gillas. Godnatt.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete

2007-05-22 00:46
Tack mayne!

2007-05-22 01:24
om vi lägger de på de hära viset.. med den hära låten hade du blivit utskrattad i mitt hemland, azkabam. tycker att trygghetssymbolen helt har tappat innebörd nu. om du fortsätter på de här sättet som du gjort hittils kommer snart en pollenbomb explodera över hela sverige. ska ge lite konstruktiv kritik nu istället för att bara tjata på allt. de du bör träna på är följande: din vegetationsvila borde du lägga ner direkt tycker jag, de låter bara som du har fått en gummipedal i käften, träna istället mer på munlevereringen.. köp lite sågbar bladtobak, finns nere på närmsta turk-livs.. öva på grabben

peace / karies
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-22 01:30

Alltså, weedblunts är inge bra. Men om ni ska hålla på med era synthbaserade tekniker inne på Jam i STHLM så måste ni utveckla era kontraversiella tankar angående det s.k "Pratet/Snacket" men om ingen större förändring görs, japp då sitter ni tillslut som Timbuktu, otroligt mycket dynamiska frekvenser av perfektion som inte är tillräckliga i denna snurrande taklampevärlden. Jag måste dock säga att era väsk-inslag i låten är otroligt outfördligt genomförda, speciellt med inlevelsen till kambodja sekten i fantareklamerna. Hur mycket ni än försöker att vrida och vända på gräset så blir det aldrig rödare på blåa sidan.

PS. Word @ Karies!

Peace!
IQ52 out!

Nej för 111'e gången, jag HATAR dig.
Men det underlättar inte min vardag...

2007-05-22 02:03
Jag håller fullständigt med er grabbar (Karies & Protagonisten).. Om den mest ociviliserade bananbjörnen sätter huvudet på skaftet så skulle man nog kunna få ut en ton av detta nedsmutsade orgel solo. Kan höra en viss klang av utveckling sen senast, men endå låter det bara som att en råtta har tagit osten ur en rävsax.. Måste säga att det skulle låta mycket bättre om ni sågade av era huvuden och köpte lite sågbar bladtobak.

Peace / Slukarn
http://Myspace.com/Slukarn

2007-05-22 02:13
Strobelight P25

du borde inte hoppa på mig bara sådär. jag försökte bara ge dig en vinkel av verkligheten, och den vinkeln är inte nåt att leka med
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-22 17:16
vafan nu hänger jag inte med?
http://www.myspace.com/quizze

2007-05-22 19:22
Ok, intressanta kommentarer.

karies P16 För det första tycker jag att det är måttligt förrvirande när du tilltalar oss i andraperson ("du"). Vi är nämligen två som rappar på låten plus en som sjunger. För det andra tycker jag att du bör ta ut taggtråden ur röven och inse att detta är en session som är mer eller mindre oseriös (textmässigt). Jag menar, tror du verkligen att Quizze kommer att knulla din brud 3 ggr? :)

Protagonisten P17 Säger samma grej till dig.
Men om ni ska hålla på med era synthbaserade tekniker inne på Jam i STHLM så måste ni utveckla era kontraversiella tankar angående det s.k "Pratet/Snacket"
Så du menar att om vi inte ändrar våra värderingar angående vad snubbar snackar som vi presenterar i denna session, så kommer vi.. vaddå? haha. Och vad synthbaserade tekniker? Precisera dig gärna. Definiera gärna "väsk-inslagen" på samma gång också. 

Om det är någon som verkar behöva en pheet weedblunt, så är det du :)

Slukarn P18
Tänk gärna över vad som egentligen gör denna låt till att låta som om den "Om den mest ociviliserade bananbjörnen sätter huvudet på skaftet". Skriv det i denna tråd därefter.

Tack för att ni lyssnat och kommenterat i vilket fall som helst!

2007-05-22 19:34
fett nice gräbbs
--

~SlCrew~

2007-05-22 19:56
tungt shit ;) .. älskar limes röst och texten ;) , men båda la de nice ! UP !
soundcloud.com/jerrones

2007-05-22 20:27
Tack tack!

2007-05-22 20:45
Dread_Lime

nu måste du ha dragit i skevroderspak lite för mycket. hela du är ett aprilskämt

2007-05-22 20:53
Haha och du är jävligt konstruktiv. Frågan är väl om du själv förstod vad du skrev. Sluta spela så jävla smart, fjant.

2007-05-22 21:37
dont make war. make sex

2007-05-22 21:57
Vi kan ha sex, Quizze (;

2007-05-22 22:14
Fett najs beat och sköna texter ;). Lime har aldrig hört förut men de va tight grabben ;). Quizze Fett najs du la de men du kan bättre kan ja svära på asså du låter ganska seg och så, men annars va låten heelt okej ;D UPP!!! 
*TADSTARS*
SPADER ESS!

2007-05-22 22:42
tack tack. jo men de ä segheten som ä meningen för mig just i denna:) tack

2007-05-23 10:13
Dread_Lime

någon som inte vet vad han pratat om är väll i minsta fall du. när du håller på sådär tror man bara du har kastrationsångest. jag säger inte att jag är smart, jag har bara ett stort förråd av ackumulatorladdningar

2007-05-23 12:04
Ja allt handlar ju om frågan varför?
Jag menar att om detta orgel solo skulle finnas på norra planhalvan så hade ju soundet låtit som en kung som sjunger rövarvisor, men istället för det så hålls allting på södra sidan, dvs att det låter mer som en gummisnodds äventyr letandes efter häftstift.

Så om du nu fortfarande inte förstår vad jag menar så tycker jag att du ska sluta fråga... Du kommer bara anses korkad, och det vill ju varken du eller jag.
http://Myspace.com/Slukarn

2007-05-23 12:07

Dread_Lime

"
Så du menar att om vi inte ändrar våra värderingar angående vad snubbar snackar som vi presenterar i denna session, så kommer vi.. vaddå? haha. Och vad synthbaserade tekniker? Precisera dig gärna. Definiera gärna "väsk-inslagen" på samma gång också."

Nej, din lilla högtalar-fantast, förstår du inte att det jag försöker exkludera i den här låten är erat ogenomtänka syfte balanserat på ovettiga tankar. Du MÅSTE utveckla dina egna teorier angånde offrets familj, och nej jag har inget emot att du är EMO, för hur skulle jag veda att du läser punkt SE varje dag? du kan surfa hur mycket du vill, för det är inte många i bredäng som behöver en ansikts-klyftning! som du sa i fredags "En ensam man viftar med en kniv i samband med ett rån på hovslagargatan". Ang. Väsk-inslagen, det jag menar med det är. alltså, vårfräscha folk snackar inte utan deras läppar hänger vid hakan, då är det alltså "väskan" som räknas. Om du inte tror mig så kan du prata med experterna, dom vet alltid vilka saker som är rätt eller rätt. Så sant som det är sagt så har ju danmark värsta rökarn, du är ju inblandad tror jag? Eller är det bara så att ingenting du någonsin säger kommer ut i 2 delar? Jag har försökt tolka ditt sätt att tala om erdogan (turkiets premiärminister), och jag har därmed insett att mobiler, datorer, lampor, hämtmat och agenter inte är så intressant som de kan se ut.

Ha en trevlig kväll M.v.h 
// IQFEMTIO2!

2007-05-23 16:06
haha fyfan niklas

2007-05-23 16:14
Niice Nicee:D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER

2007-05-23 17:57

2007-05-23 21:43
Where the hood were the hood were the hood ya.

Ghetto makkmåfart i denna tråd.

2007-05-24 09:03

"Jag börjar lacka på dom dära töntarna där uppe. (Karies och den andra)"

Vadårå? Uppar ju din tråd gratis, nu behöver du inte göra det själv!  (3-4-4--5-5-6--7--8-8-9-0-0-?)

Support Strobelight & whoa! <--- Länk.

peace'n'love!

IQ52 out!

2007-05-24 11:51

Låten va sådär, inte direkt vääääärldens bästa flow, men w/e, den var helt ok!

UPP! ;>

säger bara "word" för att det är "coolt" ok? woooord.

IQ52 out!

2007-05-24 23:44
Zup felläz!
riktigt skön låt, tyckte om en rejält.
reffen som många har sagt var tjockis skönt =)
inga fel i den här enligt mig ^^
keep it up felläz!
PHÄJS MÄFFÄKKÄZ!
Under ytan är det endast jag, och bara mitt rum
som visar intresse och låter mig tala till punkt..

2007-05-25 14:35

tack alla!:)

2007-05-25 18:21
Tack!

2007-05-25 23:46
Ingen mer som vill passa på att kommentera denna?

2007-05-26 00:23

kommentera nu

2007-05-27 02:40
mera

2007-05-27 05:38
  • UPP!

UP!

AP!

2007-05-27 12:20
UPP             UPP        UPPUPPUPP            UPPUPPUPP
UPP             UPP        UPP           UPP       UPP          UPP
UPP             UPP        UPP            UPP      UPP           UPP
UPP             UPP        UPP            UPP     
UPP            UPP
UPP             UPP        UPPUPPUPP           
UPPUPPUPP
UPP             UPP        UPP                        UPP
UPP             UPP        UPP                        UPP
  UPP           UPP        UPP                        UPP
     UPP     UPP           UPP                        UPP
           UPP                UPP                        UPP

2007-05-27 12:21
ahaha , hur länge har du inte kämpat för den där lime ?:O
Klockan är tio över tio.

2007-05-27 12:32

saxade den från en annan tråd (:

2007-05-27 13:22
det lät ju soft. refrängen var ju det som ava softast i låten och beaten var fet nice.
rappen var helt ok men det blir nog soft nån dag också
Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!

2007-05-27 14:28
tack

2007-05-27 19:20
tack

2007-05-27 19:39
Den va nice men jag tycker Quizze var lite för "laidback". Inte så mycket attityd så att säga. Men men, nice nice, peys peys.

2007-05-27 22:02
tack!

vem postar kommentar 100?

2007-05-27 22:56
100

haha bitches

2007-05-27 23:51
hehe, fukkuh.

2007-05-28 16:55

mera