WilleS-Och jag säljer mig i Skivor (Svar till InR) Okej här kommer svaret denna låt ska mer vara soft inte så mycke tryck i lite mer tung såhär soft känsla hoppas jag fick till det ..Låten:http://www.speedyshare.com/587168175.htmlHoppas att den gillas..Den är inte rätt stavad så ni vet ...PzTextKillen kan en sak och det är att sär flowa/undra vem av oss två som bygger en träkojja/så nu kommer WilleS svar alla vet att jag slårbra/men vafan varför äre så att killen stårkvar/fatta att jag blir lack du är inte ensbra/låter jag som en tjej vem äre här som är ett mensbarn/killen drömmer om att han ska knulla me men/men wuttafuck din pillenorre går ju inte ens att se den/snacka en fet text å delivery de kommer/ska du svara igen så släpper jag fler bomber/du är så jävla ful att du skrämmer iväg blinda/dittäckel så det är dig jag kommer förinta/din jävla fitta klart att jag blir lack/har jag alldrig haft beef eller äre bara skit snack/killen söker haip eller vänta du är så bra/så du säger att jag är sämre än stanislav/killen tror på sig själv det är väll rätt tur de/för annars hade du fattat att du suger/du har alldrig haft en tjej så du sätter på ett skrivbord/du säljer dig på gatan och jag säljer mig i skivor/Ha en fortsatt trevlig dag..Hoppas låten gillas.Droppa komment så vore det trevligt..Hare bäst från WilleS..
SKÖN SOM FAN MANNEN :D Bra text, flow och rösten (L) Du har vunnit helt klart! denna lägger jag in på ipoden :) upp!
upp main
Jaja gull felix;)Men om vi går till låten då hur var den då?
Du har skön röst och tar dig genom beetet säckert. inte så jätte märvärdig text men funkar .. och di börja med låten idag så du har inte lagt ned så mkt tidpå den ... men med en ref en till vers och lite mer attityd och fetare text så kan det bli riktigt fett ..peace
Haha :PTack Domi vad mena du :PPz
den var helt okej fan! lägg ner mer tid och skriv tyngre texter.. så skaru se att det blir ännu bättre! sen tyckte jag beatet var ganska skumt,. men det är bra och det blir bättre så! keep it up! ;D