MoOloa & Leviz - Svaret till LVS (Lövis) No hard feelings LVS, du dissa min polare klart jag hjälper han / MoOloaLÄNKBackup länkMoOloa : när vi kmr in skriker alla hejhå //när lvs kmr in skriker alla hejdå //och går mot utterdören längst ut till höger //för ingen vill se den där fula hockey bögen //du är ful och äcklig ja alla kan se de //du låter så illa att förstärkan inte pallar me dig //hur länge har du hållt på 4 år typ //dålig text offbeat och inge flyt //lvs ja du är rätt överskattad //men när folk ser ditt namn är det ingen som tankar //första låt jag har hört med dig men den va dålig //ligga offbeat hela tiden måste va tråkit //men det är en sak jag måste få fråga //varför hotar du lövis att komma hit och bråka //1 bra komentar men de va bara kompis propps //här kmr riktiga skiten dropat av oss //Leviz :när du gör en diss ska du inte ligga ofbeat //introt va okej men det andra va skit //det va bara för att det va du som rappa //du är så jävla keff kan du inte fatta //skulle du knäcka mig bara försök //då får du ta hjälp gå på eniro och sök //efter nån i min klass det står under elit //ta nån som inte ligger offbeat //you look like an operasinger //i can put you down with my lithle pinkifinger //i let you live cause you make me laugh //with ugly face your fake mustach // i see you cant hold back your tears //i am one of your biggest fears //dont try you are allready gone //your gonna end up all alone //lets face it who can be araound //a guy who fucksup every great sound //
Det var soft moooloaa:) en av dom bättre med dig:)Usch för beatet dock gillades inte.Lövis, det var inge vidare du kan mycket bättre:). Pz mina små pojkar <3
Molooa har jag bara hört nångång förut, txten var okej men inget speciellt..beaten är lite konstig , de kommer in massa trumpeter o grejjer mitt i versen ...Lövis har jag aldrig hört förr vet inte vem det är, men låter som om han vill låta som jerrones när han rappar, och skulle skippat engelskan ....gillar inte lvs men han har tuggat på hårdare saker om ni fattar va jag menar ? aii´ Peeyz
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Whoa, ey danne du lare fett taight lät bra, bra flow och allt de, diggades fett i mina öron! men leviz grabben kör lite hårdare det kändes som att du var en sopa i bakrunden som bara ville vara med och rappa lite för att vara tuff, bättre kan du säkert! aja pz