Vissa diggar min röst vissa inte , men tänker fortsätta med den blir så när jag rappar .. tack att vissar diggar iaf ;)
soundcloud.com/jerrones
yea inte illa Meedi bra intro du flowar bra raderna inte illa
den andra flowa ok lite missar på något ställe märkte jag men det var ändå bra täxten ja fan gilla det mycket ska jag hata eller älska låten så älskar jag den => Fred
www.myspace.com/friphmusic
soft :)
soundcloud.com/jerrones
up : )
soundcloud.com/jerrones
denna är värd mera kommentarer! upp upp upp
rrrrrrrrrriktigt tajt grabbar. verkligen över mina förväntningar. sköna verser från båda särskilt meedis första. förresten meedi. skön pres haru :) peace, love n' pancakes !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack boys ! , UP
soundcloud.com/jerrones
una vez más!!!! arriba arriba !!
Meedi: du har skön röst, diggar ditt flow och röst och diggar din del. Det hörs som att du har en bra text.Jerrones: du har också en skön röst, diggar ditt flow och diggar din text.Beat: 8/10 Flow: 8/10 Röst: 9/10 Text: 8/10 Betyg: 8/10Peace im out!
Peace im out!
tack tack : )
soundcloud.com/jerrones
Tack så mycket! Uppskattas verkligen!
för trött för o skriva bra kretik men fn finns inte direkt ngt o klaga på peaceee
Kalliistudios© 2:avåningen
tack boyz ! ; )
soundcloud.com/jerrones
sköön som fan grabbar ;).. ni får en 8:a på denna.. ni hade bra flow å nice beat Peace
Första snubben var skön som fan.. den andra var dock inte lika skön men bra:D keep it up PEACE
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
nice boys.. mer träning så blir de fett..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Soft boys Vad är det för instrumental ? (A) PEACE & LÖV
mer sånt här. nice låt grabbar. fortstätt göra de fo the love.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okey var första jag hörde med båda er 2 men jag tycker väl detta var helt okey, kan tycka att man ska uttala orden lite tydligare men var absolut inte så att man störde sig på något. Båda 2 hade ett bra flyt rakt igenom hela texten, texten var bra så detta diggades helt klart, hoppas det inte var en lyckoträff det här bara så att allt annat ni lägger e sämre men hör av er om andra låtar så kan jag checka och se om det var de;) hehe paaays!//Natur
www.myspace.com/naturmusic
Detta diggas det är sån här musik vi behöver på whoa ;);) Nice PeaCe OuT ;)
Förlåt :'(
Moderator
2007-05-23 21:43
RIKTIGT FET!! Denna blir en download!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
tack som fan , det värmer :) UP !
soundcloud.com/jerrones
skriver nu så ja hittar lättare, :P kollar CL Finalen nu fan :P :D
Gangsta Rap Made Me Do It!
tung som fan!
http://www.myspace.com/quizze
Första killen var skönast, men båda va helt okej, Rätt så skön låt i helhet, äre ni som gjort scratch grejerna? isf var det bra gjort ;) Kommentera min tråd oxå då, Felix & Nisse - Vem Kan Man Lita På mp3. fred!
Tack för alla kommentarer! na-prod nee det låg på beatet! Har kommenterat din tråd! Peace!
Låten var bra, inget fel!Meedi la det dock fetare, skönare flow och röst! inte så mkt mer att skriva, skönare flow helt enkelt!Jerrones la det lite sämre, kunde ha flowet bättre på vissa ord! rösten låter lite för...jagveinte, inget större fel men gillade meedis lite mer! Big up! pz!
Arkeolog-
lät riktigt nice, ;D orkar inte gå in på mer för jag är bara 14 år och skulle sovit för länge sedan :) thihi. men d lät bra :) pppzzzzzz
www.myspace.com/lizenmusic
Första snubben:
Det låter bra, du flyter på bra och texten är bra! Du lägger det nice! Skön röst också!
Andra snubben:
Du lägger det också bra, skön text, skönt flyt! Ja bra jobbat av dig också!
Beatet:
Tungt tungt! Fett bra val grabbar!
Mixningen:
Hör inga stora fel på mixningen!
Helhet:
En skön låt som nog kommer komma in på mp3:n! Än en gång bra jobbat grabbar och keep it up!
Pz
Stavfel : Tack som fan :) Det värmer som fan ! Omega : Lika med dig , de värmer ! :) Soft att ni folk diggar ! , de gör så man vill fortsätta med musiken tack så mycket :) UP !
soundcloud.com/jerrones
första snubben va bra fan :) andra snubben va oxå bra, men snäppet under kille nr 1 :D
Chillnani' pojkar. Adlibsen ligger lite wack på första snubben men flytet är fresh. Helt okej text, den andra snubben låter lite krystad men flyter coool. Helt okej låt påjkar. HOLLA!
What up!
Tack för kritiken och kommentarerna allihopa! Schysst som fan peace!
säger det, en låt som var soft som fan!, 9/10 av mig iaf, det som säkte detta var som aTIK, men annars Helt Soft, Keep it upp guys! PeyZ
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
tack tack : )
soundcloud.com/jerrones
fett mkt kommentarerrrrrr amigooosss
Kom igen 10 st till kan ladda ner va fan!
sISTA UPP FÖR MIG !
soundcloud.com/jerrones