Coffe & Mr.Treat vs cB & Toni (Tagteam)
Jaa.. här är finalbidraget från Allstars. Lägger upp här på whoa också för att det sitter aldrig fel med kritik :) Vers 1: Coffe Vers 2: Mr.Treat Vers 3: Coffe vers 4: Mr.TreatVår låt Deras låt Vem vinner? :O
de är jämt alltså ;) .. ingen aning vem som kmr vinna :)
soundcloud.com/jerrones
fresh flow ni har fixat fan tror ni plockar fan oxå :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Diggas så skön asså, klart ni kommer vinnna ! ;)
Johaaan
aiit thanks! kom igen dååå.
Rätt jämnt, men eran låter var lite bättre.
mixningen på våran blev jävligt dovt:S aja, haha, vadå "ni" ? allstars eller dömda ?:P men konstruktiv kritik uppskattas också =) godnatt
Jag menade Allstars skrev ni efter som det var Treat som la upp den :)
damn, eran låtva finfin, tror faktist ni tar hem det här ,sry Toni o cb ;b Ni flowar bra ojävla bra passandebeat till eran rapp. aja lyckatill upp!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
shiit.. vad har du skaffat för flow treat? förväntade mig inte att du skulle göra så här grymt ifrån dig :P , ta inte illa upp.. du är bra. men att du var så här bra visste jag inte haha. coolt. coffe är grym som fan också :D ni måste vinna detta annars är det nåt fel.
jasså här var våran battle upplagt ?! UPP !!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Fikuzs: haha tack, man vet aldrig med mig.. tack resten också :) Toni-Angelo: ja såklart ;) kul att få veta vad folket här tycker och tror också JU! :)
Ahhhkei men vi ska skapa en tråd där alla våra bidrag från tävlingen är med sen iallafall... så du vet ?! UPP nu Whoaa !!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
all star´s bidrag var skit segt första beatet, speedar upp de lite på andra beatet.. tredje beatet är det bästa med ett najs flow och en text som man inte hänger i granen! Dömda´s gjorde så jag nästan somnade, tråkigt beat, tråkig text..mörka röster på tunga beats.. vinner inte all-star så vettifan! tack för mig.. lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Toni-Angelo: haha gör så du sötnos ;)
najs shit... lite stressat i de snabba partierna men annars kool
gillar introt som fan spec det första skrattet
tycker, Cb, är den enda som leverar bra i denna final, ni tycker som ni vill, jag tycker som jag vill. men måste säga, att Dömde vinner
B
elajt: inte lust att droppa konstruktivt? :)
Mr-Treat, kan göra det imorron om det är så viktigt -.-, är trött nu och ska sova
B
elajt: inte viktigt.. om du inte orkar så skit i det. men skulle vara schysst så man vet vad som låter fel :) aja godnatt.
asså jag har svårt o komma med något svar asså, tight från båda håll, men kan hända att allstars tar hem detta asså
CB var lätt bäst av alla.. På alla sätt. Tyvär så drog andra killen ner lite för han hade inte riktigt attityden eller självsäkerheten. Men flowade riktigt bra. Coffe och treat var bra också, härlig text osv men vet inte, kändes som nått fattades så jag säger nog att Cb och Toni vann.
jaja, tackar alla.-supR P18 kul att du kollar in, uppskattas =) måste påpeka att jag körde mina verser utan av se texten, hiiihi upp mer kommentarer tack
diggedi dömda!
work some magic
ni vinner detta men dom andra e osså rätt tajta:P
Kalliistudios© 2:avåningen
haha Allstars, fett att ni körde på Thug Luv, svårt o kicka på det beatet, jävla cp takt :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
thuuug luuv älskar den jävla låten, va tvungen o testa o kicka skiten, med deras text hahah fan va svårt :D Dope - Thuuug I denna vann Allstars p.g.a stabilare rapp skönare punchlines, och tyckte Dömde va bra med men jag gillar Allstars :P
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
kul att vissa diggar iaf :)
grattis all-stars:) vi ses i nästa battle, förhoppningsvis är vi revansh eller hur de stavas:) peACE /cB
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeah foshoe maan :) bra match. eller vad man säger
hehe:D :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Coffe , tkr du nödrimmar mkt som fan, ditt flow har utvecklats lite, du måste låta mer aggresiv annars låter de som du berättar godnattsagor liksom, ta i lite å visa vart skåpet ska stå så blir de najs. Diggar inte ditt röstläge så mkt men det är väl bara att tåla
stängde av efter första beatet haha, andra snubben va rätt average, typ samma kritik på dej som på coffe ingen attityd alls
grymt skön låt, jag tkr ni vinner =) inte långt ifrån att jag älskar MR.Treats röst, så jävla skön =)
hehe, okej. vafan, jag vill inte stå och skrika som de vore 3:e världskriget, aja, tack=) ska sluta med godnatt sagorna nu. puss
Tungt! Blir nog jämnt boys! Coffe du va tight;D Toni tung röst!
Det var bra :) Allstar var dock bättre :) PZzz
Dömda!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
aja, vi vann visst , fan också aaaaah up
;D
era busar, är inte jag med i Allstars, eller? :'(
tycker att båda lagen var bra men inget av dem föäll mig i smak..
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
skutte: ÄLSKA PÅ! :) pajsarn: jo såklart! men detta var ju tagteam lilla vän :) du vet... 2 mot 2 ;) tack alla..
haha helt okej grabbar^^.. gillade slutet me björn rosenström XD
Mr-Treat P2 Ahaa :D haha! Holla på mig nästa gång ni ska spela in nått iaf :D pössss