Magna & Alves - Världen Slits Ju Isär (lyssna gärna) Hey ! Lät min polare lägga sin första refräng i en låt här. Lyssna på den och ge gärna lite kritik med om vad som kan förbättras inom rappen och mixingen och vad som kanske är bra :) Tack på förhand :DMagna & Alves - Världen Slits Ju Isärvers 1 (Magna)lägg ner era vapen och tänk efter va som händer nu//alla människor ni dödat va e de för signaler ni sänder ut//mina tankar bara snurrar rundor//när man tänker på att världen den går under//mammor som föder upp sina barn som sen skickas ut i på fältet//där dom springer me geväret i ryggen och granater i bältet//vem fan e de som har sagt att världen ska se ut såhär//att alla länder ska utplåna varandra me bomber och gevär//finns de nån som kan svara på min fråga//varför ingen kan sätta stopp för jordens plåga//presidenter inse va ni håller på me o fatta va ni gör//att landet ni försöker leda bara svälter o dör//Ref (Alves)kan nån svara på detta//varför ska de va såhär//nu får de faktiskt få räcka//för världen slits ju isär//vers 2 (Magna)tänk på alla familjer som varje dag gråter tårar av blod//för att deras barn skickades ut i kriget som sedan dog//jag vet att de finns många där ute som håller me//om att värdlens alla knäppa ledare bara måste insé//att vi vill inte ha me krig o göra något mer//nu får de fan räcka hur fan kan ni va så jävla fräcka//de e inte bara jag som tycker att de här inte är de rätta//allt e bara katastrof och en stor jävla röra//men vi som inte har nån makt vafan ska vi göra//va ska ni ha makten till vafan ska ni göra me de//varför vill ni ha ett land där ingen tycker om er//jag säger bara sluta döda och sluta upp me alla krig//för de leder bara till att vi tar dödar alla världens liv//Ref (Alves) kan nån svara på detta// varför ska de va såhär// nu får de faktiskt få räcka// för världen slits ju isär//Peace