Kriss - Stanna, Stanna som sagt, roligt att testa på nått nytt eller aah nytt kanske man inte ska säga ändå. men ändå, lite äldre rapp igen :)BEAT - EPMD - Gold Digger..LÄNK - Kriss - Stanna, Stanna.mp3TEXT : jag mena stanna (stanna) nu har hiphop börja damma!/så ta din skurkäpp, och städa upp all utsläpp!/va kan man mer göra än att rengöra!/för all skit som släpps då vill ju fler köra!/blixtrar & dunder ta hiphop från gruden!/ingen smörskit - från nån fitta som sjunger!/snacka texter snacka beat snacka flow!/alltid samma sak på wi-wi wiggedywiggedy whoa!/ti-ti titut, stick nu & ta din mick du!/och använd ditt jävla beat som du klippt ut!/för i mitt micbås stänger jag snubbar som ett blixlås!/och ta min kuk & pular in i din dippsås!/"för det är jag mannen ey du vet vem!/"ey jag vet inte vem, jag cutta huvuden!/för du påpeka, men jag blåneka!/för alla vet att låtar som jag droppa bruka vara vrålheta!/jag mena stanna (stanna) lyssna inte på dom andra!/men när dom hör de här så säger väl dom- detsamma!/de här bli värre än för vad du utsätts hemma!/kan utföra ett mord med min kulspettspenna!/"ska vi battla?" ska kolla i min almenacka!/"knulla din mamma" "ayeah mothafucka?!"/go kriss go kriss go go go kriss!/fuck the police f-f-fuck the police!/för alla vet att jag är riktigt het!/så försök att ta ditt liv typ som britney spears!/så ska du kalla dig för motståndaren!/jag är föraren & du är kofångaren!/då kan jag förstå att du får paniken!/för alla vet att jag är usel i trafiken!/nu kan jag slappna av, för ingen rappar bra!/nu är de dags att dra, så då tacka jag!/
diggade denna som fan! den va grymmt skön! diggade denna still som fan!pz
Kriss män wtf!!! :D... Tung shit! :DUPP!