I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Reeb - Liten kort kort fin sång

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-22 17:17

Reeb - Liten kort kort fin sång

shuu !
kicka nåt snabbt max 30 min på allt typ , men den e kort så :)

http://www.speedyshare.com/714929982.html

tanka o skriv !!!!!

(nån får länka tack ! )

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-22 17:20
Texten :

okej jag rullar upp som jag alltid har gjort  
jag bajtar inte stillen som du själv har snott  i
nget äkta längre , här omkring , ingenting  e som det borde va , o alla snakkar om underground i sverige som det vorre bra  
för som igår , kommer det va samma sak idag  
o jag vet för dom flesta är det inget ni för står  
kallar er mcs , för ni kladdar ner lite skit på papper o beat  för svensk musik!
  e smutts kastad ,
 o
 jag känner mej ner trampad , när jag hör kefft skit på bra beats  
o killar snackar om att inte jag har något liv , för jag vill bara spendera mer tid  
på mitt skriveri , men så mycket imellan , o det blir nu mer bara sällan 
 som jag kan sätta mej ner o ännu mindre som jag kan få skriva mej ren

va berädda på stav fel skrev den snabbt här har den på papper här :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-22 17:33
oki iallafall 8 DL o ingen som ens kan länka .. menar ni allvar ? hade jag skulle jag länkat själv , men mitt inet värkar nt tilllåta att man gör det så därför går det inte !

2007-05-22 17:57

Den va ganska skön, men kannse borde lägga ner lite mer tid på mixningen ?
och gör Längre låtar, annars va den ganska så bra Peace 

TrettioTvå-NittoEtt
www.znapmusic.com/reebat/

2007-05-22 17:58
OKEJ! den va bra men kort men sådär
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!

2007-05-22 18:06
oki jag men har presic varit sjuk lite ont i halsen o letar förtillfället efter nåt halv bra sammarbete med nån eller några :)
har skrivit så mycket nu för en tid att det blir svårt att hitta insperation till nya låtar hela tiden som ska vara långa  ... men tack grabbar :) mer ?

2007-05-22 18:08
_aldin_ P55

OKEJ! den va bra men kort men sådär

fattar noll . dubbelmorals menning där :)

2007-05-22 18:47
okej ! upp då :)

2007-05-22 19:05
Beatet började bra :)
märkte inte att du var från skåne(lr dyl.) förns 30sek :P
borde dock lagt ner lite mer tid osv!
Annars gillas den :)

pz!
Arkeolog-

2007-05-22 20:27
haha okej , jag du jag bor i malmö men bott större delen av mitt liv i kalmar :) sweet home :) men du får gärna förklar va du menar med att du hör att jag e från skåne :) thx annars för kommentaren :)

2007-05-22 20:45
uppish , lite snållt :( *gråtfärdig*

2007-05-22 20:48
Reeb! de sabelbenta lakrisbollarna kommer tidigt i år va? jag menar, vem kan inte lägga ett finstämt break efter ett par minuter?

2007-05-22 20:50
o vart kom du ifrån då lille skogsmulle ? o kan du förklar lite mer vad du menare tack , jag fattar svenska när det är på tv , men kan nt läsa :(

2007-05-22 20:52
så bra iallafall :S

2007-05-22 22:32
haha, nämen dialekten var söderut mot skåne bara :p
Arkeolog-

2007-05-22 23:40
ja oke :) more ? jag e kåt på kommentarer ! o soldaten kommer stå tills jag får fler

2007-05-23 09:15
okej som jag sa här uppe :)

2007-05-23 10:51
.

2007-05-23 16:17
Upp!
 TrettioTvå-NittoEtt

2007-05-23 16:46
haha tack för du uppar åt mej :P föresten var har du hittat ditt namn ? :P eller hur kom du på det ?

2007-05-23 20:21
ahh du nu får ni skriva :P

2007-05-23 21:01
utmärkt fråga CStudio

Namnet reebat kommer ursprunglingen från matematikprofessorn Zjénetjka, som kom från ryssland. han bar alltid en finslipad artilleristuniform på sig, och just den lilla stjärnan som man fäste vid axelbandet kallas "Reebatius".. där har du svaret min son

2007-05-23 21:24
min son e du sjuk i huvet mannen ? jag e din fassa kolla din åldeer ;) men till låten nu :D

2007-05-23 21:53
hahaha Näh hmm vet inte.
jag och en vän typ snackade om det så blev det tillslut ReebaT med 2 E :P.
 TrettioTvå-NittoEtt

2007-05-23 22:10
You know Berat ReebaT
 TrettioTvå-NittoEtt

2007-05-24 07:40
okej då heheh