Ärligttalat - Sårad
http://www.speedyshare.com/619686244.html Mix:Jag rap:jag Text:jag Beat:Bandars+orka Detta är egentligen en remake på en gammal låt som ja gjorde. det är mitt musikprojekt i skolan så ja bara tog den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt ok faktiskt :) Keep 'em coming ! / B
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
soft upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp fan
tycker den är väldigt nice! :D passar perfekt sin på de jag känner nu:/ men riktigt bra arbete .. keep it up !
Bra låt grabben!
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
lägga ner musiken har ja aldrig sagt, däremot har ja sagt att ja ska ta en paus från rap för att utforska annan musik (Y), men tackar upp! fast den pausen blir inte förrens efter min netplay me Pojja Pyes UPP!
Thigt shit, och jag älskar bajs. upp!
tackar allihopa(Y)
tuuungt jaoo, och ja gillar bajs mer än pojja :) UPP!
upp! thx alla
Självklart din bästa låt du har droppat . 10/10
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Txh! Upp nu och ofta man har 56 nedladdningar men 12 som kommenterat?
Sjukt bra mannen!.. Denhär gillade jag lika mycke som mitt snus och då är det bra som faan!! :D.. Peace
flowet studsarbra. första versen va bättre än andra reffen va jävligt tråkig ju .
tackar =D aah förstaversen är nog bättre än andra:p
Du verkar vara väldigt mogen för din ålder! Bra låt! gillar att du rappar.. alltså det låter inte som att du står och läser inantill, Shysst flow, skön röst! Vill dock ha mer inlevelse och lek med rösten lite mer, kanske ta i lite mer när du rappar?? Pröva ett annat rimshcema nångång också! Bra låt som jag lyssnar på igen! Holla om låten!
2 PJÄSER
Den var skön :D nice text, skön röst också Shu!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Älskar beatet. Älskar din röst. Älskar ditt flow. Vad finns det att säga? Du har inlevelse och röst nog för att gå långt. Forsätt med att spela in låtar, du har talang! / Dxz.
Zlick P21 ja brukar oftast ta i mkt, dock så ville ja pröva ett litet annat röstläge nu så då blev det såhär
Robs. Tackar =)
S-media tackar tackar(Y)
ah den va rätt nice! keep it up, lyssna på en ja lagt upp i forumet "hård som pansar" pz!
Stå inte i min väg när ja dundrar fram / Har grabbar som pushar varor som en kundvagn
det lät faan najs ärligt :D jag diggar faktiskt detta mer än din "vanliga" rapp.. reffen var ju störtskön.. big up.. p.s kul att du testar lite ny shitt..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Tack allihopa! , Upp nu
detta går att lyssna på tillskillnad från annat material jag hört med dig.. dock hört andra låtar på samma beat som varit bättre, men keep it up :)
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
bra flow och feeling . props
www.myspace.com/danielbylund
tackar, Upp!
oohhh, nice ju:), skönt flowat, skön röst, soft beat,soft budksap:)tycker det är rikttigt tungt
"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
tackar =D
jag älskar mig själv :D Nej jag älskar dig sonny/beata
tycker detta var rätt bra! lät lite som emelpee på nått sätt tycker jag.. iaf reffen.. men de va najs :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
haha tackar upp
haha ett sista upp fan, för gamla tider