I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

teN, Mvh & Trixan - Andas in ditt Cannabis

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-22 19:52

teN, Mvh & Trixan - Andas in ditt Cannabis

Vi gjorde en liten låt som vi tänkte dela med oss av.

Rap: teN, Mvh & Trixan
Lyrik: teN, Mvh & Trixan
Mixning: teN
Beat: Caffoholic+Crunk

LÄNKEN!

Jag är ingen supermixare utan jag är väldigt mycket nybörjare på det så kom gärna med tips och säg vad jag kan göra bättre osv.

Konstruktiv kritik!

2007-05-22 19:58
Hehe Flowet är inte det bästa, men laidback rapp.. Haha tycker det är rätt soft ändå ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-23 10:06
tycker det var ganska bra låt ändå, hyffsat tight.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-23 10:27
Pinsamt intro men, man hör inte vad ni säger heller,

beate var väl rätt soft,

enda ja kan säga, träna på flowet.

keep
Peace out, get laid !<br><br>

2007-05-23 10:39
kk, tack, vi la inte ner mycket tid på introt ;), fulade mest oss.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-05-23 10:52
de va räätt nice men som de andra säger så är flowet nått ni måste öva lite på men annars vare nice sen mixningen borde ni höja accapellan en gnutta bara det som fattas sen blir detta en riktigt fet låt blev bara lite ledsen över att accapellan va så låg :( alltid lika kul och höra nått nytt från er :D jönköping börjar komma igång nu haha :D men det va nice iaf nu måste ja ta en kopp kaffe o en cigg även om det inte har med detta o göra haha peace ouut (K)
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito

2007-05-23 12:26
inte världens flow o mixning :P
Kalliistudios©
2:avåningen

2007-05-23 15:43
 napahl P23 Ok, du får tro vad du vill, men du måste förstå att vi skämtade ibland också.

andravåningen Kul att du kikade in iaf.

Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-05-23 16:08
naphal P23(?)

Joo, jag sa ju att jag var klen på mixningen och att det var därför jag ville ha konstruktiv kritik din jävla pajjas.

Vet att jag flowmissade ganska bra osv men övar det med. Övar på produktionen och allt i stort sett. Vi har inte gjort så mkt innan!
Tack till er som lämnade seriösa kommentarer och kritik.

2007-05-23 16:12
Jag håller med kabbelito, flowet är inte tiptop på alla ställen och accapellan är för låg. Men ja, jag vet ju att ni kan skriva underhållande texter, nu gäller det bara att få det att låta bra också!

2007-05-23 16:18
ja fn men de bara o säga till ja brukar inte va snål på komentarer....peaceeee träna grabbar tränaaa
Kalliistudios©
2:avåningen

2007-05-23 16:42
 dirty_flowetry P18 Kul att du också gillade låten.

Vad jag förstår så ska vi träna mycket på flowet.
Mixningen också, men kvaliten blir bättre snart, när vi köpt nya mick.

2007-05-23 17:54
shiit vad snabbt tråden går ner.

2007-05-23 19:32
Ok kul att ni gillade lite iaf :) Vi ska träna på flowet.
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-05-24 14:01
upp !!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-05-26 00:00

upp för fan :(

2007-05-31 19:56
sista uppen