Alexz K - Nu är det slut (diss till la2nic & Woggy)
ahh har stört mej väldigt länge på dom här två och nu kommer dissen .. lyssna, kommentera , njut, älska och hata !!DISSEN !! Kommer backup länkar snart :)FRED !
H-O-R-A
Det är sluuuut hewrungar ! bahaha ;)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
ny länk något med att man måste vänta fan =/
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
mannen de va fett du knu..a han:D Peace mannen
-- ~SlCrew~
thnx :D
soft
du dödade dom redan efter skiten med krille FUCK Dom :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
fet låt brusch....får nu se om dom vågar svara... ska bli kul ifall dom göre(A):P:P UPP!! pz brusch
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
den e tung brush, fetaste ja hört me dej mayn, o du vet va jag sa på msn, bara o säga till mayn ;)
Du lägger det tight mayn ! Diggades ! :D P3ace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för kommentarerna :) mer nu då !!!
H-O-R-A
La2nic ner i graven i en liten sko ask
-- ~SlCrew~
ja e på att döda dom igen isf hahahahah
-- ~SlCrew~
när ja läste i tråden såg låten ut att vara bättre en va den va .. men du kanske knäcker dem ? vem vet ? ;)
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
texten ! vers.1 La2nic okej din attityd kan vi väl starta med Och du är kass så du kan förstå varför jag hatar dej Du har ingen chans förståss Och du är en fitta som bara går där oh fattar noll Jag vet du kan mitt namn - det är bekräftat från andra Att du snackar om mej i skolan - att jag är din idol så sant ha Du kommer aldrig bli någonting bra Det enda du kan äta är stanislav och mat 1.65 - Vad är du för hot ? Bara en fjolla på micen som inta alls är grov Din storlek på kroppen har samma size som en pincett Och när du ska fightas så brukar du bara göra bitchlaps Woggy suger bara la2nics kuk Det är inte svårt att lista ut vem som är brud Kan du inte bättre - du har rappat längre än jag MEn jag äter dej så lätt som jag gör med vardagsmat
reff. Det är slut - inga men det är över Det är slut - woggy har en kuk i röven Det är slut - för ni kommer ingenstans Det är slut - Ni kommer på en andra plats
vers.2 La2nic - vill bli en woggy kopia Då får du gå upp i vikt och klä dej som ett luder fitta Fatta nu ! du är inte bra ! Lägg micen på hyllan och börja i ett hockeylag Ö-vik är inte känt för rapp - utan för MODO hockey Och även om du vill de - så tänker jag inte va din kompis Har innget emot dig - bara det att du är kass Så jävla usel sug kuk din fitta Stör mej på din rapp Du har inget här att göra - dra härifrån Du är lika mogen som barnkalas nivå Tror du verkligen att du har nån chans ? Grabben sluta spela någonting du inte är mannen Du är inte tuff - sluta spela att du är bra Det enda du har - du har skämmt ut din stad Om du skulle slå mig skulle du få skadad hand Men om jag skulle slå dej skulle du få åka ambulans
reff. Det är slut ! inga men det är över Det är slut ! woggy har en kuk i röven Det är slut ! för ni kommer ingenstans Det är slut ! Ni kommer på en andra plats
Woggy varför snackar du så mycket Att du har det svårt var något jag visste Dina kläder och ditt smink - det tar väl sin tid Hela ö-vik skäms när du visas på bild En sak jag inte fattar är varför du ens rappar Att du suger hårt är något alla redan fattat Woggys önskan : (jag vill bli en transvestit) Jag har min förmåga att skapa dramatik Och du vet - du borde gå en kurs i sex och samlevnad Du är en kille woggy inget illa menat Du möter eliten - Vet du varför du gör de Älskar att få la2nics kuk upp i röven Steppa inte upp mot mej - det är ingen idé För ni kommer aldrig att bli bättre än mej som ni vet La2nic du ser ut som en barnunge Och woggy du kan dra dit där du hör hemma i djungeln
reff. Det är slut ! inga men det är över Det är slut ! woggy har en kuk i röven Det är slut ! för ni kommer ingenstans Det är slut ! Ni kommer på en andra plats
H-O-R-A
yeah den här va riktigt bra alexz ;) rappen o allt sitter riktigt cleant ;) Dubsen kanske kunde sänkas lite ;) men annars va den tung tung ;) Piz !
ROUSU
Hmmm vad ska man säga.... Inget att hänga i julgranen precis. Ni som tycker detta var jättebra kan väl förklara för mej vad det var som var så himla bra... okey reffen var ganska fet men låten i helhet huh? Inget att hurra över direkt!!!!!!!
www.myspace.com/allvarligttalat
va de som behövdes för döda 2 iaf
-- ~SlCrew~
Ingeting gillades i mina öron..Tkr de skär..Trodde låten skulle va bättre när jag läst vad dom skrivit men men..Keep going..
Rap
Nice flow:) . . Några flowmissar här och där men annars flöt det på bra.
shit vad hög accapellan var, men texten var bra ;) men du hade äcklig röst faktist. inte för jag är kompis med woggy och l2c, men du har inte skön röst. men jag hoppas dom svara. och att det blir ett långt beef:D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
och en sak måste jag säga, MAN UTALAR DET WÅGGY, inte woooooggy jävla fitt noob !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
nynge ? 14 år ? tror man är tuff när man säger ordet " NOOB".. HAHA! och en sak till fin "fittNOOB" hur många tror du bryr sig hur han uttalar WÅGGY ? skål för dig
ROUSU
Nice låt mannen.. Men har inte hört hanns låt så jag kan ju inte rösta precis.. Men det lät helt okej bra flow å allt.. Peace
Woggy sluta skriva mellan varje inlägg
HAHAHHAHAHA L2C och woggy knullar alex! låten är inte ens bra!HAHAHA du borde träna mer på låtar! så dålig! //PANCHI!
| www.myspace.com/AggePanchi | 90's Baby |
Alex du lägger det nice, du fukkar dom rejält :)
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Nej ja förstår inte heller vad som var så där "jättebra" i denna , de e på snudden att la2nic tar detta :S
http://www.myspace.com/aiinac
ainac P19 word. absolut inget speciellt med den här låten. flowmissar lite här och där. reffen var väll helt okej. du får ta i lite mer om du ska ta det. peace
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
aiight .. tack för kommentarerna .. joo det var detta som behövdes.. L2C och woggy är inte alls bra och det är nog dags att dom inser det.. hoppas dom vågar svara iaf så jag kan göra en bättre andra !!!!!
H-O-R-A
Hm, för mycket nödrim.. "Ha" för att få en mening att rimma känns för mycket. Flowet är sådär.. Bara kämpa på ..
la2nic är på en högre nivå än dig:S?.. och detta va inte fett?. sry för o ge sådan kretik men det är sant.. man ser ju iaf att du går upp rapp/text . yey Cheea
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
låter va nja, sådär .. mixningen sög så jävla mycket. så jävla fult när du säger "la2nic". haha.
har rappat ett år typ ... okejokej .. tack .. ska gå in för nästa mer :)
H-O-R-A
tror inte grabbarna vågar svara på detta haha ;) Peace ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dom har redan svarat xxD .. Men jag ska svara tillbaka =)
H-O-R-A
Detta var inte bra.
Jaha ?
och ni säger att det inte spelar nån roll ? jävla idioter. haha. underskatta aldrig nån säger jag bara !:P
Shet Shet Shet........Detta var riktigt tungt BRAAAAA BRAA BRRR BRR BRAAA......AlexK du sätter dom "på en andra plats" som du säger i låten. . . Du gör det bra, men jag faller inte för mixningen, men det funkar alltid med en sådn här (fääät) låt... Fortsätt så här så sätter du dom å alla andra du vill på en andra plats........ PEACE
ja fett skön ju inte illa du ägde dom, skysta rader bra flow svarar dom om dom inte redan har gjort det då så skulle eller kommer det inte alls vara lika bra,och du Woggy...
Alexz har rappat längre det kan man höra han är mycket bättre än dig. Peace
www.myspace.com/friphmusic
Tack för underbar kritik tzaki :D:D VÄRMER :) ahh mixxningen är inte bra jag håller med .. jag kan inte mixxa :$ hehe är urusel på de xxD ... TACK Noper :) glad över att höra detta :)
H-O-R-A
ahh vissa har ju addat mej för dom tycker bra om min musik :O ? eller ? din fule unge.. dra långt bort från denna tråden .. bara hysch okej ? inga mer ord ifrån dej nu ..
H-O-R-A