A-To Feat MrS - Svar på diss från FiLLE och rajjmån http://www.speedyshare.com/868346918.htmlVers 1 : Mr.Slakt MrSVers 2 : A-ToJag har ont i huvudet och kunde inte köra bra efter halvaBeat: hardcorerapbeatsA-To har bara rappat 2,5 veckorMix: Mr.Slaktjag var me på dissen för att först dissar fille A-To och sen hämtar en kompis säger bara FEGISARtext får vi väl skriva själv
MIN Del iallfall:Okey de här e mrslakt jag kommer in o lägger de bratill motsats till dig där man tror du rappat en dag
du e så dålig att du tog med en kompis på din skit låtångrar dig efteråt du faller i gråt ja e ledsen förlåt
men jag pallar inge skitsnack från två jävla amatöreroch om ni skulle kunna slå de här får ni åka 20 år före
jag slaktar idioter just såna som ni såna ni ska förbliera äckliga svin
ta ert eget o sluta förstöra era livni missbrukar medicin ni kommer krossas som porslin
ni går upp för en trappa men e för dumma att fattaatt ni går upp för sakta men e för dumma för fakta
mitt tips till er är o sluta rappa skaffa fakta sluta snacka o backa fatta
tjej beef, fett kul, aja bra stanislav, keep up!
Okej , ska kommentera låten!mrSlakt en sak ska du veta. att som du rappar nu slaktar du inte ens min mormor i battle. Skriv kortare rader i din text, du hinner ju inte ens få in dem. Ligger OFF som *** ... :Dmen men.'A-to Nej nej nej nej!. detta var inte heller bra!:S du hade inte rappat längre. men hmm , tror ändå man ska kunna få till de bättre än så här trots allt!. ligger Off, kassa rim, låter stressatMrSlakt på mixen. nja det finns nog bättre inom den kategorin( vet inte ens varför ja kommentera denna ) VIll inte uppa.Men tänkte att eftersom ja ändå tog mig tid att höra, så kan ja skriva vad ja tycker!. ajja Peyz / K!
whoa är inget för dig A-To