I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

C-us - Se dig omkring

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-22 23:37

C-us - Se dig omkring

C-us ( 2 Världar och DaDo ) är INTE längre med i Broshan.com.
Sidan är nu bara sammers aka ( broshans).
Ska försöka kicka lite mer mognare musik!
Inget mer dissande!!! denna gången lovar ja hehe...
nu ska vi lägga tid på musiken och ta åt oss kretiken
på ett moget sätt! hoppas ni diggar det ni kommer får höra..

Alla rappare där ute, satsa! sluta dissa och satsa på erat sound! det blir bättre så.. sluta hata börja älska!

Dom som vill ha kontakt med dado på whoa!
han heter Dado! så ni vet...

MvH Mike & DaDo
Peaz!

Ber om ursäkt för vissa omogna delar i texten!
och sista reffrengen på låten e ganska hög...
men denna låten ska inte bli non hit..
bara ett smak prov på den omogna stilen vi har nu
så ni får sen den stillen vi får sen...

INGET MR HYPANDE! DISSANDE!

låten

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-22 23:38

Till alla ja dissat! fett förlåt.... börjar om nu.. med ny still hoppas ja får en sista chans! peas! mvh mike

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-22 23:42
Fan va skönt att ni börjar om!

Dado fyfan du va tung här! Nice lagt gillar ditt flow och ditt uttal fyfan skön röst mannen!

Mike du var helt ait här! Känns som du snubblar på dina rader ibland! Rösten va tung som fan tjock nice! Deliveryt kändes halv stelt emellan åt men helt OK!

Helt nice låt, skönt att ni börjar sattsa på erat sound nu istället för massa hypeandes hit och dit man kommer fan ingenstans med det!

Aja peace grabbar!

2007-05-22 23:55
Bara dö ut.

2007-05-22 23:58
Det är bra att ni gör som ni gör, hoppas ni håller er till det nu också o inte bara gör 2-3 låtar...

Men ni kan bättre.
 Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.

2007-05-23 00:19
gillar inte er .
men kör vidare
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Graffare

2007-05-23 00:37
dados vers va nice faktist, kanske någon miss någonstans men endå

mike du kändes lite oengagerad så att säga.. du kan ju bättre

http://metafourhiphop.com/

2007-05-23 00:55
lete halv sooft:P gilllar beatsen ni kickar på! inte direkt ngt ja kan klaga på peaceee
Kalliistudios©
2:avåningen

2007-05-23 02:40

inget som diggas, men fortsätt så kke,

2007-05-23 09:47
aghit! men som sagt detta är en låt som ska vissa er hur omogen hiphop vi kör med tanke på skivan som kommer snart.. inget mer dissande.. om ni skulle ta er tid och läsa det ja skrev innan ni lyssnade låten..

2007-05-24 21:57
Helt okej .
Gillar inte riktigt beatet men den va bra.
Men om ni inte ska snacka om andra och inte dissa ska ni kanske inte snacka något om dom .. Tex Fonkey skulle döda för min broshan tröja..
Tror seriöst inte det.. Han ar nog med sin egen grej .

Men hyfsat endå
Lillbroshan - (En hand två fingrar

2007-05-24 22:01
Bra att ni fattade dt sent än aldrig

2007-05-24 23:25
lillbroshan... som ja sagt 3 gånger nu.. men folk verkar inte läsa.. deta är en låt som damade i studion.. så vi la upp DEN FÖR VISSA DEN GAMMLA STILEN.. så ni kan gämföra med den nya... peaz!

2007-05-25 00:48
Reconline: Haha seriöst, Exakt sånna inlägg får dig att bli bannad hela tiden.. Att du aldrig lär dej omogna unge :P
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!

2007-05-25 11:17
hm.. först börja med att bara göra dissar och hata varenda rappare.. och sen försöka smöra till sig o att ändra stil för att svenska folket ska börja digga .. njaa, bra försök men tyvärr .. kommer aldrig va speciellt förtjust i din/eran musik... men keep on
ROUSU

2007-05-25 11:18
1 verser helt okej.
2 versen suger dock.
David VS Goliath

2007-05-25 16:47

tungt att ni börjar om =) respekt =D,

låten va tight den med, ser fram emot er nya stil, fred

80% aggression

2007-05-25 17:20
nee... mike och dado.. tyckte eran gammla stil på dagboken skivan var mycket bättre.. det kallar jag musik..

nu känns det som ni pratar i micken.. lite för tråkiga/konstiga beats..

känner ingen feeling i de längre.. gammla c-us tebax..

(enligt mig)!
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-05-25 18:51
nee,e gillar inte detta bre skit snackaet osv.. oh sen råkade se er uppträdande på ngn film där ngn skriker "spinn that shit ". Lukta bait från alla olika håll.. Säger som snubben över mig gammla c-us tebax.

2007-05-25 19:06
Jag diggade C-Us som det var förut......Men den nya stilen var riktigt riktigt soft , ni får göra som ni vill men som Lime P19 sa så tycker jag att dagboken skivan var riktigt tunga grejjer ;);)

Keep It Up ;)
Förlåt :'(

2007-05-25 19:22
Låter fett grabbar =) Fred!

2007-05-25 23:34
Okej då ber jag om ursäkt c-us såg inte det.
Lillbroshan - (En hand två fingrar

2007-05-26 02:17
det är sorligt när du gjort bra låtar som änglar utan vingar , sen så har du inte lärt dig stava än :S? hur gammal va du nu igen?