Om nån vill läsa texten så finns den här Reff:Tjejer - varför är ni så sugen tjejer - varför suger ni kuken?// Ser hur dom skriker, ser hur dom le dom blir aldig nöjd, dom vill bara ha mer// Vers 1 Bruno: du får lova mig en sak att du inte blir sur jag har knullat din brud, och jag var bättre än du// alla bitches och hoe, ja dom slänger sin string rakt i min famn och lite mer där till// för du är klöver två och jag är hjärter ess om du fattar vitsen äre du som är sämst// jag träffade din mamma vet du var hon sa att du är adopterad, och jag är din far// Pelle: Mina groupies är bäst för dom sväljer min stolthet dom tar allt i munnen och sedan blir det hett hett// jag glider upp på scenen med min homie bruno stenhårda killar som gör rappen till humor// vi spruter er i fejjan/ RAKT NER I STRUPEN så ta kuken i handen/ SÅ GER VI ER SLUTET // så lugna er nu alla hoes i slummen jag äger i rappen så kalla mig för kungen// REFF: Tjejer - varför är ni så sugen tjejer - varför suger ni kuken?// Ser hur dom skriker, ser hur dom le dom blir aldig nöjd, dom vill bara ha mer// 2x Vers 2 Bruno: ända gången du är en rapp artist är den gången du rappar i min kött mick// jag är brunoman, och jag vill göra dig nöj-nöjd för vill du prodda beats kan du spela på min köttflöjt// jag tror du är från himmlen för du är en ängel men jag är djävul som pumpar på dig i sängen// du får den i daimarn, SLUTA NU HENKE men jag skiter i det och smiskar dig som scheike/ /Pelle: du kan kalla mig för zeus för jag flowar som en gud och du tror du är i himmlen när du suger min kuk// men alla andra kallar mig för p-p-p-p pelle du smeker min task och smakar på lemmen// vill du leka med maten så rid på min penis du är ryttaren och jag är en hamburgare med ben i// tänkte avsluta detta med att knulla dig hårt och när jag är klar säger jag HEJ DÅ // REFF: Tjejer - varför är ni så sugen tjejer - varför suger ni kuken?// Ser hur dom skriker, ser hur dom le dom blir aldig nöjd, dom vill bara ha mer// 2x
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S