Meedi - Tackar bror! kul att höra man. peace Begge - Tack så mycket fan. Uppskattas..pz Exillent - Tack man Javid - Tackar boi..det värmer. Andravåningen - Tack man. peace Radikalneutral - Det är soft..kul att du tog dig tid man. Tack! peace Seeuontheflipsyde - Tackar broder. Stödjer av dig/alla er..peace Oweee - Tack man..uppskattas. Taaack till alla som har lyssnat och gett mig kritik både bra till midre bra! allt hjälper mig framåt ska ni veta..peace/Jooe...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön låt som faaaan...
Eriksson1337 ftw!
tycker de låter som en liten ken ring ;)
Eriksson1337 ftw!
Aldrig hört dig förut man!. Men din röst var skön, Beaten lika så men gillade inte ditt flow tyvär !.. men i helhet får låten 8/10 ! Peace And Love Man !
SunShine Reggae!.
hel nice låt. gillar dock inte mixningen. låter så dovt. pz
http://www.myspace.com/quizze
NEJ FAN inget jag diggar!!!! BARA TEXTEN DEN VAR RIKIGT BRA!! ERA RIM VAR BRA FACKTIST!! beatet skulle kuna vara skönt om det skulle vara med tryck i de!! känns mer som om man skulle ha sjöngt i den här låten!! och din röst är galet skön peace
Eriksson1337 - Tackar mannen..hehe nja inte som legenden! tack bror..peace Sweety_1990 - Tackar för kritiken man...Kul att du tog tid tid. Peace Plonning - Tack man..uppskattas. SDS__PMU - Thax man..kul att du checkade in och lade en comment iaf. Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
finns bara ett ord : TUNGT
Utalas säta pe
Drar ett sista upp nu..sen får den sjunka in. Har blivit mer en nöjd av all kritik ja fått. Hjälper mig komma framåt. Big love/DR5... Texten kommer här också till dem som vill c: Vers 1. De va 2007 natten målas av färger// Gamla sorger och ångest ja sväljer// ....vill kunna le kunna andas// Känna frihet inte bara granskas// ....Slippa luften i kupan// Demonerna i skalen vill ja kunna leva utan// Men som allting annat är det bara ord// Man vet att man lurar sig själv för att känna mod// Varje natt frågar döden om ja ska me//? Säger varje gång inte fören du lärt dig att be// Som en drömtydning// Önskar att vi lärde oss att uppskatta ting// Refräng Ber att leva på jorden// Med min syster&broder// För min ros e min sanning// Bara drömtydning// Vers 2. ....Ja funderar hur d känns att bli själlös//? När tiden e begravd & man gråter för man frös// Lågnt ner på botten att begäret död e stor// Snälla gud be dig gö så lycka gror// Vill inget annat en att c mitt namn på gravsten// ....En sekund utan obehagligamen// livsmelodi som avundas djävulenssymfoni// En makalös utopi som glider förbi// ......Fuck..? hoppas världen tar hänsyn// Till alla syskon som vill upp till skyn// Han i spegeln kan vara min tvilling// Men som alltingannat äre drömtydning// Refräng Ber att leva på jorden// Med min syster&broder// För min ros e min sanning// Bara drömtydning// Vers 3. .......Hoppas vinden tar tag i mitt segel// ..Så ja får börja på en ny regel// ....Att få vandra på en ny dimension// Istället för & känna att man dör av en patron// Har varit nära ljuset, har varit nära porten// Har varit nära att få lämna vännerna från orten// Måste också säga att ja ångrar detta valet// Fick inte gå genom porten för d såg hela hatet// .....Tårarna e bläcket// Utan fantasi & fina häftet// Hoppas ja får c min dödsannons i morgontidning//--> Ge mig din kärlek....i drömtydning// Refräng Ber att leva på jorden// Med min syster&broder// För min ros e min sanning// Bara drömtydning// Outro....
Nice beat, Nice låt du har rösten de märks keep it upp pz
- UPNATION - // Eins.djplar.se \\// www.djpolar.se \\
Eins - Tack så mycket mannen. bless..pz
Flowet ligger lite snett tycker jag! och texten lite "konstig" ibland, men nice ändå!
Signatur?
mad propps brorsan..upp för denna. peace
Feeet låt mannen..skön inlevelse som fan. Rappen e bra, likaså en riktigt grym text. Peace
texten va fet topicen i låten fet, flowet e lite si o så... beatet var nice heltr klart värt o tanka, one! vito eme- stown cowld records
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
Riktigt bra gjort ! inget att klaga på
Fett skönt beat tycker jag, men det är ju en smaksak =) Rösten var det inte heller felpå, tummen upp! fettbra text också . GJ! ;)
Fånga dagen.
Janky - Tack så mycket man..kul att du kikade in.Pz Danny - tack som fan brorsan..keep up the war. Pz Meed - Tack mannen. Uppskattas..peace Emcee_M - Tackar brorder..skön kritik. peace Blumisch - Thax bro...värmer. Peace Banch - Tackar mannen..grymt att höra. Peace Tack till alla som lyssnat! peace
drar ett upp! peace bror/Meed
Meed - Tackar så mycket bror...uppskattas. pz Checka gärna in fler också. peace/Jooe
beaten är fett skön texten är jävligt grym flowet är så där kan bli mycket bättre låten är helt okeej peace up up up whoa
Först och främst, och jag menar det här från djupet av mitt hjärta; Hur kan folk säga att flowet är grymt? Det är okej som bäst. Öva på man
_FranCo_ - Tackar att du tog tid tid man..pz Belaj_boys - Tack man, kul att du gillar bror..peace Taktsbar-0 - Thax man..japp bro I wonder why they say so to..vet själv att det finns en del att slipa på, på den fronten...Tack så mycket att du tog tid tid att lyssna iaf...peace ///DR5
Passabel - Tackar mannen..uppskattas verkligen. peace Checka gärna in mer, och lägg in en kommentar. Peace//DR5
Aiight dax för comments. Beat: Gillades. Rapp: Lät lite ansträngt, men annars vare bra! Text: Den va helt okey, mayn. Mix: Helt okey den oxå. Samanfattning: Lite mer avslappning i rappen, men annars vare bra jobbat mayn!Fred //Doggy
Peace
Knacket - Tackar mannen för kommentaren. Det värmer. Peace Checka in mera...peace/Dr5
Plötslig - Tackar mannen..det värmer bror. Hat najs. Peace
tung jävla text alltså.. tung röst, diggades som fan! Bra jobbet jooe! pz
fett! =) allt passade perfekt! flowet till beatet var perfekt , soft röst m.m , keep it / Akerlund
onka for shiat.
Dannie - Tack som fan mannen...uppskattas fett. Peace Akerlund - Tackar bro..kul att se! thax Tackar alla...peae/DR5
fett man..glider in med ett upp för dig. Vi ses på kneget mannen..peace
jävligt skön, riktigt nice beat :)
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Fett fint mannen, gillar beatet och texten är helt sjukt skön keep it up
yao yao, det är bra mannen, fortsätt göra din grej!
Meed - Thax bror. Peace Laneby - Tackar mannen..uppskattas. Peace Fredrik_H - Tackar man. Peace bro Skoob - Thax my man...kul att du kikade in. Peace Tackar grabbar..kul att ni lyssnar och ger mig kritik..peace/DR5
Nice fan!
One in a milli-on.
ElCalifas - Man tackar så mycket mannen...uppskattas bror...peace