I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-05-24 22:03

Misja - Sommar

En låt som jag gjorde när jag inte hade något att göra och så här blev resultatet.

säg vad ni tycker
själv tycker jag att det är halv bra
och har ni uttryck som att jag ska lägga av så behöver ni inte odsla tid med att skriva det.

LLLLLLLLLLLLLååååååååååååååtttttten

Kretik som är bra läser jag

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-24 22:09
skön låt =) gillar den :)

2007-05-25 08:43
tackar så mycket eller vad man nu ska säga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-25 10:02

Ingen kritik behövs mannen.
Är skivan fylld av lika feta låtar som vanligt
så kan du skriva upp en order redan nu!
One love.

2007-05-25 10:02
Oj, fel tråd! : D

2007-05-27 21:35
ok förstog det nämligen

2007-05-27 21:52
Här kommer lite kritik;

- Sänk beatet en aning nästa gång du mixar något.
- Försök prata lite tydligare, eller så är din mick kass.

Inte riktigt min musiksmak men den var inte sämst. Den var väl "okej", men ska jag vara ärlig så är det nog inget jag skulle slänga in på mp3'n eller pumpa i högtalarna i bilen. Kul att se mer och mer skövdefolk hålla på med hiphop. Vart bor du i skövde och vad heter du?

jag droppar bomber som hitler

2007-05-27 22:24
okej ne micken är det inget fel på.men mummlade en del det kan jag erkänna.

men tack ändå för kretiken

2007-05-27 23:05
fint mannen ;););) :D:D känner dig inte men kanske kan lära (A) :D
The Rain

2007-05-27 23:46
Du flowar ju nästan! Väldigt hakigt, Nästin till läser det i takt med väldigt lite inlevelse! Reffen var aningen fantasilös! Men Funkar ju.. Sen mixningen? lägg ner tid på den eller skit i att mixa så mkt.. för det blev nästan för mkt! Texten var inte så jätte sommrig! Mkt hur du ragga upp en brud i string och allt det var.. men men funkar vell, kanse? :S Du kanse kan bli bra.. bästa jag hört av dig tror jag!?

Ey, Varför har du blockat mig på whoa för misja? :) 

hehe

/plastsoldat

2007-05-28 00:01
dum fråga kanske för att ni dissar mig? dha?

2007-05-28 18:00
Du som börja din lille skit! Jaja, Du utveklas ju inte direkt jätte mkt med tanke på hur mkt låtar du har gjort.. Ta åt dig av vad folk säger när du ber om kritik! Då kommer du bli bra tror jag!

Ha det m8!

2007-05-28 18:10
ska kolla den här sen =)
Konse''

2007-05-30 15:02
Det va ju ni som snacka om at dissa mig så jag gjorde ett test och om nu ni har hört den så okej men det va ni som snackade bull först.så yyyeeee -du blir säkert bättre ... not och föresten

så har jag inte nämt dig ett skit ha ha
och okej om jag inte utvecklas. men jag snackar inte om att bli bäst i världen

ha tack för mig