Mertin - How do I get you alone ? http://www.speedyshare.com/881291923.html Intro: HeartRapp vers1&2: MertRefräng: HeartBeat: J-AEn låt jag har gjort till en alldeles speciell tjej :)Du vet vem du är <3Kritik önskas! Tål det mesta.Peacehttp://www.speedyshare.com/881291923.html
Vers1:jag sitter här helt ensam och tänker på en tjej//hon e den finaste i världen, bara tänker på dig//Jag vill bara vara där, o hålla i din hand//Du kan göra mig kär, när jag ligger i din famn//Men du har din kille, jag kan inte göra nått//Bara att få kyssa dig, det är väl inget brott//För du e så fin och jag vill känna dina läppar//Jag vill krama dig hårt och jag vill aldrig släppa//vill aldrig släppa taget, så jag fortsätter kämpa//fortsätter älska, kommer fortsätta längta//Längtar efter dig och stunderna tillsammans//Vill ligga i din säng och få sekunderna att stanna//Det räcker med en blick, o mitt hjärta slår volter//Det är om dig jag drömmer när natten kommer//Kan det bli vi två? Bara vi två tillsammans//Bara du och jag tillsammans ingen annan//
Reff:Til now I always got by on my own //I never really cared until I met you //And now it chills me to the bone //How do I get you alone //
Vers2:Det känns som, att du är min ängel//Jag har inte vågat säga, att jag gillat dig länge//Jag har varit för blyg för att gå fram till dig och snacka//det vackraste jag sett, o nu kan jag inte backa//Jag vill inte backa för jag, vill va med dig//Jag vill kolla dig i ögonen och kalla dig min tjej//Vill kunna hålla dig i handen och kalla dig för min//Vill kunna krama dig hårt och säga vi föralltid//Jag Vill ligga i din säng och bara smeka ditt hår//Jag vill prata med dig och bara mysa vi två//Vi kan bara ligga tysta och se varann i ögonen//Det blir som en saga, och du är som skönheten//Jag bara hoppas, att de kommer bli vi//Vill ha dig här hos mig, nu och alltid//Jag vill kalla dig min älskling, jag vill kalla dig baby//Du kan få mig att falla, jag vill kalla dig baby//
Reffx2
Är inte allt för förtjust i kärlekslåtar men den här va ju tung.. Du flyter på bra, du leverar det bra, det enda som är lite negativt är väl att rimmen är ganska simpla! Men men, den e fet ;) Big Up!
Denär helt ok ! d får det att låta bra som nån sa här ditt flow är jämt osv .. texten är väldigt lätt och vanlig . :) men hoppas det löser sig med den där tjejen ! peace