I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mvh - Fredagssession

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-25 16:10

Mvh - Fredagssession

Mvh bad mig mixa en session eftersom jag håller på att lära mig mixa nu. Jag har typ mixat 2 låtar innan och jag har inte direkt lärt mig det än men säg vad ni tycker och säg vad jag kan göra bättre osv.

Så ..

Rapp & text: Mvh
Mixning: teN
Beat: beatbear+starlight

LÄNKEN!

Konstruktiv kritik!

2007-05-25 16:32
Upp för fan!

2007-05-25 16:36
Och självklart ska han ha kritik och kommentarer på låten också, flow, delivery osv.

2007-05-25 16:40
gillar varken rappen eller mixingen :S kefft !
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro

2007-05-25 23:13
ok, orka ta kommentarer från en 13 åring, upp!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-05-26 12:33
Hmm, hörde låten nu för första gången, tycker mixningen var ganska bra, det börjar ta sig.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-05-26 12:37
Jag kan inte så mkt om mixing men det känns som att det är på väg mot rätt håll i alla fall.

Ganska skönt flow också, nice text som alltid. Yeaaah...

2007-05-26 13:24
tack :), det uppskattas att någon ser att man håller på att utvecklas.

2007-05-26 13:36
Soft Mvh :D det går ju framåt (:...fortsätt bara så blire övertight om ett tag :)!!

Mixen lät okej :) Men fortsätt att träna TeN :)

Aja puss på er guys :) BRA GJORT!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral

2007-05-26 16:26
Tack så mkt!
Mer kommentarer och kritik!

Rappare

2007-05-26 16:48
ok, orka ta kommentarer från en 13 åring, upp!

Asså, har folk svårt att fatta att åldern inte har nått med hur bra man är på musik att göra?

Jag diggade ingenting. Texten var inte rolig. Jag hör att mixen är väldigt dålig fast jag inte huvudtaget kan mixa själv :S. Flowet var sådär.

2007-05-26 17:03
Säger han som droppar "hits" med Stanislav.

Det kan nog göra ganska mycket, man får mer känsla och erfarenhet med åren, en 12 åring lär inte ha så mkt erfarenhet.

Kan du ge mig lite mer exakt kritik på vad som var så dåligt med mixiningen osv?

2007-05-26 17:06
Jävligt bra mixat teN, och bra text. Tyckte inte flowet va såå bra men d duger, o tycker det va störande beat, annars jävligt bra! :) peyz
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-05-26 17:14

Jag skriver om för att tillägga nåt; Mvh du vet att ja gillar dina texter som fan :) Bra. O d va jävligt bra mixat teN, du blir bättre o bättre :) Diliveryn va skön som satan oxå :)
Men däremot tyckte jag inte flowet va såå bra men d duger. Och tyckte det bara va ett störande beat. Men annars jävligt bra :)
o sen har jag en fråga:
Texten handlar ju inte om en fredag? Kan den hete Fredagssession bara för att den skrivs/spelas in på en fredag? :P
aja whatever, peace/Trixer

Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-05-26 17:16
Den är gjord på en fredag, det var tanken med namnet. Tack! :)

2007-05-26 17:23
MVH skriver texter bra, du börjar kunna flowwa nu också, utvecklas faktiskt. Jobbigt beat som fan bara. Haha ! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-26 18:26
hehe du börjar komma igång nu mvh kul o se att du utvecklas dina texter är skit bra som alla andra sejjjer det är bara lite små detaljer kvar o jobba på t.ex flowet behövs lite jobb på men du utvecklas hela tiden så de e bara en tidsfråga innan allt blir skit bra ;) peace
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito

2007-05-26 22:07
ok, tack för så många kommentarer. JAg satsade inte så mycket på texten här så mycket, utan flowet, därför är den lite sådär.

Och Ramin, ända gången du är skitpackad, är när du blir rövknullad.

2007-05-29 12:11