Lizen ft Krille - Ni känner inte mig
ny låt, med min älskade krille ;D och ge konstig kritik nu, :) nej, ja skoja. konstruktiv :D fett skoj jag är ;D HAHAHA beat: jaymaticbeatz+lifesevolutionfreebeat rapp: liza reff: krille text: lizaLÄNK EN TILL LÄNK kommentera nu whoa :D peace :Dnetplay på väg med mig och krille oxå, :D
www.myspace.com/lizenmusic
säger inget annat än att de va tight gjort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den här lät bra fan;) lite konstigt flyt på lizen men annars la du det bra.. reffen va tråkig krille:/ du har lagt bättre. andra versen är bättre en den första lizen. pCe
Utalas säta pe
ajjemen, ah som sagt fick fett kass kvalle på min reff här asså, vette fan varför mixade o mixade men de gick inte o få skiten bra, så ni ALLA får ha lite överseende med att reffen e keff/
Själv personligen så tycker jag att Lizen utvecklas mer o mer, du blir fett bra babe, :P mycket bättre mixning på dej ,bra det,
lite intressant överaskning ja fick med intro saken du har pysslat ihop med min accapella, tyckte de va nice,
Upp för Lizen hon gör det skarpt bra
Jag älskar din röst Lizen ;);) 14 år du kommer gå låångt inom rappen och sång ;) Kommeru i håg mej jag ringde till dej för att bra tag sen ganska sent på fyllan hehe ;) Krille du lare nice nice ;) PeaCe OuT
Förlåt :'(
En sak till din röst påminner om Shorty.......Vilket enligt mej är den bästa tjejrapparen ;);) Fast du e bättre ;)<3333
Förlåt :'(
tack så mkt :)
Härlig låt här.. reffen var som sagt lite keff men va fan propps.. uppar den här ändå:).. uppar för min sötnos Liza:):.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
introt är bara töntigt, och känns så krystat. Refrängen funkar, killen har skön röst. verserna: du har flowmissar och verkar inte kunna hantera din breathcontroll. Texten känns krystad också, mixningen är riktigt dålig. beatet var också ett dåligt val. Nej träna vidare.
MaaU P15 Vaddå bästa tjej rapparen? Har du aldrig hört typ Fröken B? Cleo? Emilia ? ... detta är låg kvalitet jämfört dem! mkt låg!
En sak till din röst påminner om Shorty .......Vilket enligt mej är den bästa tjejrapparen ;);) läs henka, inte jag, utan shorty!
Liza_ F14 Jag tror det är du som ska läsa, för det första skrev jag inte till dig, och för det andra så menar jag att han säger ungefär: "Är Lisan eller Shorty den bästa tjej rapparen?" och då svara jag som jag gjorde. Så läs.
jaja. jag jämför mig inte med varken fröken b elr sgorty
ajja nog me gaggande nu fan, kretik istället o va la goa :D o nu ska jag tagga åt sidan av min dator o supa me boyzen :P
Liza_ F14 Nu tycker jag du ska läsa vad jag skriver istället för att skriva massa bull. Ska vi ta det igen? För det första skrev jag inte det där till dig. För det andra så säger jag till MAuaua att han kan inte säga att du eller shorty är sveriges bästa tjej rappare, för då har han verkligen inte hört fröken b eller någon annan jag nämde! Get it?=)
jag tror det, haha :P
tkr låten är sköön inte mer! :D
henka ja tror inte du fattar, dom kanske tycker shorty är bäst eller hur alla har egen åskit så tyst. nu till låten den va soft de blir bättre för varje gång
Paulix P1 Jo alla har sin egen åsikt, men han är inloggad på en hiphop sida, och verkar inte veta något om hiphop, han säger att denhära lisan och shorty är sveriges bästa rappande tjejer, och ingen kan tyckta det eftersom det finns så mycket bättre.. Se tillexempel ovan. Så jag tycker du ska vara tyst. =)
woppla , härlig röst Lizen. bra kännsla flow med mer:D Krille ma homie nice mayn:)
-- ~SlCrew~
kladda i era gästböcker pojkar (a) tacktack folket :) UPP
Fett skön låt.. Lite oflyt nån bit i låten men det är ett big upp!
Hits From The Bong
Lizen, Gör det bra, flyter på heala tiden, du blir bättre :) Reffen, Jo då värdelös kvalité, och jag hatar ditt "ahh" Man är inte hiphop för att man säger det.. Kärlek & Repekt.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
lizen du läger det rätt nice som vanligt lite flow missar ibland bara krille du läger det soft som vanligt men va fan har du gjort för nå du har ju mkt sämre kvalitet än du brukar ha
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
tack så mkt :) UPP ;D
Jag tycker det låter bra, kommenterar med mer utförlig kritik senare;) puss
Bronkish P19 nä men de där e bara nått som finns där liksom, så hata hur mycket du vill mayn så går jag o lägger mej med baksmälla, o funderar på hur konstig skallen kan bli av 2 brudar
Moderator
2007-05-26 12:19
Detta är nice! tight gjort snygging, ps. liza tror jag börjar få tillbaka fantasin nu;) ska vi köra igång ikväll;D<3
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
tacktack :) haha mexxi. :P okej, ikväll ;) haha :P
word på henka, tränaträna ;D
;D UPP
tack så mkt ;D ;D ;D mer whoa :D
poesi_ Medlem sedan: 2007-05-25
Kontakter
sockerbiiiten hmm, att folk aldrig börjar tröttna. HAHAHA
tacktack =)
okey, tack (:
bralåt men lite hackigt flow tycker jag annars bra.fortsätt d ni gör ni kommer bli bra peace holla
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
Du gör bara förbättringar på dina låtar, det blir bättre för varje låt, men det lät inte 100% bra. Men det laddades ner som alla andra av dina låtar. ;)
tacktack :) okey,
ajjemen,Nu är man vaken igen då, bakfull dag nr 2, :P men uppar den här igen :D´:D
Moderator
2007-05-27 14:10
Ah men seriöst lizen, Du vet jag har kollat upp den där
poesi_ P0 Han hatar på allt och alla, vi får väll vänta tills han släpper nå. så kan vi hata på honom:)
Me out!<3
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Okej nu blir jag deppig här :D kom igen nu sötnosar kommentera då :(
krille är cool :) jag ahr fan vart nykter aplänge. när ringde jagd ig sist mexxi? ;) haha okej mexxi. då vet jag =) sup inte ikv, messa med mig ;D UPP
Lizen jag är så här lagomt cool har inte orkat logga in på msn ens, haha e för trött o sliten idag, men ska försöka orka mej in senare, Lizen ska vi börja arbeta vidare på nästa låt kke, nån till netplay,
jaa, d ska vi =) men har fortfarnde ingen adapter, men tror ja rör mig till blge på tisdag. så kan ajg recca veckan efter söndag nästa vecka :) förresten fick jag besök av herr mensvärk idag igen :) kommentera whoa
ajjemen,haahahahaa jävla gubbe o tracka dej den där asså, ah men åk o köp adapter te veckan så kan vi ösa låtar på rad sen asså :D hehe nej nej babe, vi hörs ikväll då ja piggnat till lite kke :D:D
okej, ;) kommer du ihåg att du ringde mig inatt? ;) när jag låg och sov? :P
hahaha ajjemen, :D idag ska ja va nykter iaf :D hahah
haha, va bra ;) kommentera låten whoaaaaaa!!! ;D