|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
text
fuck B fallows stod jag och skrek på scen// tre små grisar i på led, jag var själv och ni var tre// vad är ert problem, grabbar kapa bullshitet// b.fallows påminner mest om ett par horfitter//
fick en hel publik att stå på min sida// på eran egna hemma plan, hahah jävla grisar// det e pinsamt att innte kunna rimma// jag flyter som vatten och svävar som dimma//
ska nu gå över till grabben som leker "bling blig"// till och min din brud propas pmu och tring tring// jag lyssna på er och ni gav men nästa tinitus// stavfel, ebk, gibion- vilken cirkus//
gibion på alla jams samma stil samma kläder// det är svårt att låta bli för du är inte värd mer// lär dig rimma mannen ska cutt adig i sic sack// det blir mickslakt, pass på skitsnack,stick snabbt//
NI TROR ATT NI KAN TA MIG KOMPIS JAG ÄR GALEN NI ÄR UTE PÅ DJUPT VATTEN OCH KMR ATT DRUNKA P.M.U VS TRE SOM TÖNTAR
|
|
|
Brushaaan riktig bra låt hahah skön som fan aa du är galen.
|
|
|
hahaha tuuungt tuungt!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
|
|
|
|
|
|
Den va grym mannnen!(L) tung man
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
haha tuungt like hell.
keep going bwoy!
junkyardish.
Alla måste göra sitt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
den är tööng som as.. du dödar dom!.. keep it up bro!
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oweee P-1: jag hitta inte andra versen!! ! ahha
|
|
|
|
|
|
naah detta gillade jag inte . but hey, thats my opinion.
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
|
|
|
Denna var nice.. Fet Diss haha... nice nice.
Peyz
Södra 16 Studio
|
|
|
thanx main!! clein alla tkr olika men tack föratt du tog din tid att lyssna ialfll peace alla!!
|
|
|
njae inget jag skulle känna mig dissad av men men keep it up
mhm
|
|
|
YEE upp brushan!
www.sds.studio.nu
|
|
|
|
|
|
inte lyssnat på låten, men stör mig på din stavning..
www.myspace.com/lizenmusic
|
|
|
Liza_ F14: hahah joo många gör de hahah:P sry!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
reffen var töngt!
http://www.myspace.com/p2da1
|
|
|
haha hur skön som hellst , inget snack du tar detta:D
PeaCE!
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
|
|
|
shit denna var fan skön :P ... good work !
SunShine Reggae!.
|
|
|
Du överraskade mig. Det här va tungt.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
|
|
|
tack så mkt grabbar!! Enilgt dom så sa dom att dizzen kmr idag!! hoppas vell de! tacl alla ennu en gång peace!
|
|
|
upp upp>!!!
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
|
|
|
Hajde Shqiptar, Detta var väldigt tungt lagt, en nackdel var dock att du borde låta lite mer aggresiv, men bortsett från det så la du det helt tight och reffen diggade jag stort, där tog du i lite mer med rösten. Beatet var bara helt galet så det inte är sant, jag älskade beatet. Texten vet jag inte vad jag ska säga men det var helt okej för min del iaf..Aja, vi får se om du får ett svar efter detta. Tung!
|
|
|
jävla lillskit...synd att du inte lät mig mixa på det...kunde blir ennu bättre=)...
pussar på rumpan lill brushan
www.sds.studio.nu
|
|
|
hahah :P fuck dom mannen ...^
tung shitt!
Yeeh ma!
|
|
|
du har blivit galet tung PMU digga som fan;)
|
|
|
tack smo fan grabbar upåp!!
|
|
|
|
|
|
Upp med text &så ;)
juliathorén
|
|
|
fanns i början men aja här!!
fuck B fallows stod jag och skrek på scen// tre små grisar i på led, jag var själv och ni var tre// vad är ert problem, grabbar kapa bullshitet// b.fallows påminner mest om ett par horfitter//
fick en hel publik att stå på min sida// på eran egna hemma plan, hahah jävla grisar// det e pinsamt att innte kunna rimma// jag flyter som vatten och svävar som dimma//
ska nu gå över till grabben som leker "bling blig"// till och min din brud propas pmu och tring tring// jag lyssna på er och ni gav men nästa tinitus// stavfel, ebk, gibion- vilken cirkus//
gibion på alla jams samma stil samma kläder// det är svårt att låta bli för du är inte värd mer// lär dig rimma mannen ska cutt adig i sic sack// det blir mickslakt, pass på skitsnack,stick snabbt//
NI TROR ATT NI KAN TA MIG KOMPIS JAG ÄR GALEN NI ÄR UTE PÅ DJUPT VATTEN OCH KMR ATT DRUNKA P.M.U VS TRE SOM TÖNTAR
|
|
|
det låter rent faktiskt.., raderna var inte allt för hårda!
lite mer personliga dissar borde sätta dom på plats!
men helt okej
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
|
|
|
thanx grabbar!! uppskattas peace!!
|
|
|
bra lagt av dej PMU;)
diggar din röst:D
peace!
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UPPAR DEN FÖR SISTA GÅNGEN SEN FÅR TRÅDEN DÖ OM INGEN ANNAN UPPAR DEN TACK ALLA ENNU EN GÅNG PEACE!!
|
|
|
afan detta diggas du flöt rätt okey faktiskt o reffen duger beatet skit soft paceee
Kalliistudios© 2:avåningen
|
|
|
|
|
|
svävar som dimman? Bait`av danísh,å arjan eller vem de nu e..Du har baitat de iaf!! '
Men Grabben du har UTVECKLAS
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
|