Moderator
2007-05-29 07:33
Riktigt bra shit! Nu fattar jag varför det har tagit sådan tid som det har gjort. Nig up till dig elegant!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Detta är fett fett fett fett bra
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Tack så mkt allihopa! skit kul att det är så många som diggar! gött som fan!!akse P18 om man är keff själv så ska man nog inte utala sig om andra! vill du ngt mera så ta det i min gb peace!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Bra gäster, men du är inget vidare ;/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Elegant P18 Så man kan inte kommentera andra för att man är dålig? hahahah du är rolig du! och btw jag är bättre änn dig!
dumboleifi Fyfan du såg ut som en gris i ansiktetakse du är inte bra faktiskt du var skit dålig.... för övrigt så vill jag säga atta mixtapet vra skit bra! låtarna var toppen loch covvern var skit snygg! tycker det känns som att det är rätt många som är en aning avundsjuka över att elegant fått till det skit bra och att han o stfu vann crewbattle 07! tycker alla ska sköta sitt o bli lika bra istället jag menar killen har bara rappat i 1 år hur länga har du rappat akse din sopa?
personligt
akse P0 hahaha shiit snälla förstör inte tråden akse du får tro vad du vill! skitsamma kul att du checkade ändå big up! jag orkar inte bry mig om dom som inte gillar jag skapade detta tapet för att testa på ngt nytt men vissa blir bara sura! men tack till dom som gillar much Love! peace!
Gizzis Vart är jag sämre änn han? lyssna på Dissen till wille S kickar på samma beat som han mot guttersnippers i crewbattle, jag har också rappat ca 1 år någorlunda seriöst! haha pajjas har inte sagt jag är bra men är bättre änn han ialf!
Tycker det var ganska soft. Du borde främst bättra på din lyric, men du rappar nice och det är bra proddat och mixat och du har feta gäster.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
akse P18 din jävla clown vad fan vill du?? är du mobbad eller? skaffa dig en egen tråd där du kan kan berätta hur bra du tror du själv är? du har rappat sen 2004 och låter så wack? vad är grejjen släng dig i vägen! förfan o sluta kommentera mera! ta det i min gb eller i ngn annans gb som du stör dig på shiiit!
Mvh P17 tack så mkt! ahh jag ska tänka på det till nästa gång tack för att du tog dig tid att ladda ner o kommentera tack så mkt!! Big up till alla som checkat!!
goddag. nu jag lovat elegant att va lite backup i tråden..
Vad är det för mode? *elegant* säger:
jag vill ha coffe backup i min tråd
01. Elegant (feat MG) - hon gör mig galen.mp3
beatet är så fresh, kan bli en riktig sommar plåga av den.
första versen är nice, flowet är helt okej,
mg, flowet är finare här, rimmen är väl nice.
lite småkul text, mg nån rolig rad:D sista raderna;)
på din sida elegant som jag alltid sakt,
öva lite på rimmen:) dom är lite lama här.
02. Elegant ft. Hex & Maccan- sommar.mp3
beatet är skönt här med, första snubben, fyfan vad skön
inget går upp imot en bra norsk rappers:D låter nice.
leende på läpparna på den här låten. reffen va nice,
versen va nice med, lite enformig text, tex. "snackasnackasnackasnacka" =) .
hahaha, du rimmade inte änns på "kärlek/när het" :D
lite lam text/rim här med, men budskapet får du iallafall ut
sista rappern helt okej. men gillade första norrmannen mer:)
men den va helt okej G++ .
03. Elegant - Skaka rumpan för framgång.mp3
gillad einte beatet, men funkar väl,
bästa låten jag hört med dig på solo låt.
flowet låter helt aiit. men låter mummligt ibland.
reffen va nice.
04. Elegant med P.h & V.hollander - Va sa du (Dirty Remix!).mp3
beatet är överfett, första snubben låter soft, har han mixat rösten mörkt ? annars så äre inge nice med sån mörk röst:P haha.. reffen va fet, andra snubben va fetast på låten,
deliveryt är så nice, flowet är fett med,
elegant din vers, va helt okej, du skulle
köra lite hårdare tycker jag, kanske blivit nicare då:)
05. Elegant ft. Dafne & Yield Bums - Vi gör det Orginalt.mp3
beatet låter lite old school, men nje,
första tjejen, låter helt okej, eneglskan gillade jag inte
reffen på svenska va bättre,
andra killen va bättre på engelskan
flowet va ganska nice.. bäst på låten..
nje, gillade inte så mycket din del elegant;) men det va helt okej, du har gjort bättre..
06. Elegant - Äkta känsla.mp3
reffen va väl nice.. beatet med,
lama rim, men skit samma nu, haha..
"redan vid ettan vad jag rektor" nice;)
"vi är hala som ålar" hahaha..
andra versen va nice..:D
btw, skulle inte quizze va med på denna ?
07. Asma, Antagonisten, Marke, Max ,Bobbo, Elegant - Smutsiga Södern.mp3
beatet är så nice, asmas reff va fet.
rösläget är skönskönt,
bästa jag hört av antagonisten . .
gillar röstläget och flowet på denna. marke, alltid fet..
elegant din var va nicenice mkt fin..
hört en annan vers av dig på denna
låt om jag inte har fel ? .. men denna
va mycket bättre av dig då än förra jag hörde.
maxis, nice, men hört bättre av dig.
bobbe va helt okej..
08. Smutsigare än Rent.mp3
beatet var fett, mcfish va nice, good flow..
astma va inge vidare, formone va också wack på denna:/
sista killen va fet:D diggar.. haha
09. Elegant - Vänner föralltid (feat Proton & Pose).mp3
beatet va sådär. pose, va helt okej..
reffen va hel okej med..
elegant, tuff tuff tuff tuff vers:)
proton va nog bäst på denna.
10. Elegant ft. Pose,Antagonisten & Therese -Minnet av vår vänskap (remix).mp3
gammal goding ..
helt nice rakt igenom, pose är fet på denna..
11. Elegant - allt är soft (feat nicko McFish & Mg) prod.Stylus def.mp3
beatet va nice, reffen va fet,
första versen, va helt okej, lite utsliten text hörde jag ;)
mg, va fet, flowet är nice, rimmen och texten är fet..
mcfish, va helt okej, fresh flow, hört bättre med dig, men denna låt va mkt fin.
12. Elegant & Blezz- Boom shacka (prod.Stylus def) Mix Proton & Mg.mp3
beatet är nice som fan, första killen är grymt tung..
flowet är så nice, ljudet blev ganska nice tillslut ;) haha
coffe bakom spakarna is the shit ;)
elegant din vers va nice, flowet va helt okej,
hört bättre med dig, men det va nice..
sist med inte minst.. -
13. Bonustrack Dreamteam 07 (Dvv, Elegant, Talang, Mfs) Jay prod.mp3
dubbla fettfett,.. ljudet lät lite knas..
mg nicenice, låter lite lite osäker när det går undan?
elegant, nicenice, men du ska inte ha så utsliten text. .
mc fish, fett flow, fettttt. några fina rader asså..
killen efter,, vem är du ? aja, fetast på låten, flowet är riktigt fresh . good man:) GO norrland!
andra va helt okej, gillade inte flowet..
mfs, några av dom bästa typ..
storhets, flowet är nice, deliveryt va fett..
haha, kanske lite enformig kritik
SHIT:S lite jobbigt att läsa de dära:/:(/:(:(:(:/:(:(:/:8
haha, skulle aldrig läsa :) , Gizzis haha ja visst gör jag :) och du är för ful för att våga visa dig . hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha shiit! Jag får väl säga tack till Coffe som tog sig sin tid att kommentera hela tapet det ska du ha en puss för! haha tack brosh! skit kul att du skrev så mkt! men du kunde väl tryckt några mellan slag eller enter? hahaha skit hött iaf!Big up till Coffe som vågade kommentera hela tapet woooooord!
dansken, styckesindelning!!!! Elegant brush, detta var sjuukt bra! Diggar som fan, all the way, du är en stolthet för smutsiga södern ;) Kom till norrland o smutsa ner lite mayne!!! Fortsätt leverera sånt här så är jag en nöjd karl
Elegant P18 haha.. Har acke rappat sen 2004? komigen kompis släng inte bara ur dig massa skitsnack som du inte har några argument på!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
representin' that elegance!
Thoren P19 hehe tack till dig! hehe! fina ord! fett att du checkade o laddade ner!! det är bara att sprida!!!Dominic P17 kolla när Acne blev medlem så vet du varför jag påstått det jag sagt! men inget mer om det tack för at ni två checkade punkt slut hej då till er två sen vill jag säga en sak: Styles def är framtidens producent! riktigt duktig!! big up till Stylus def!!
överfett mixtape du har knåpat ihop. Jag e grymt avundsjuk på att du fått med så många duktiga rappare...hehe. du får 10/10 på alla låtar av mig..peace
Snäppet bättre än s. s.
Mixtapet är sjukt feeeeeettt ! låtarna är feeeta! Namnet på tapet är sjukt bra! "smutsigare än rent" lite bland dom bättre namnen man kan döpa ett tape för enligt mig! Covern är skit snygg! gött som fan! 8.5/10
jaaaaaaaaaaaaw
Elegant P18 sämsta argument jag nånsin hört, jag menar hur många snubbar finns det inte som vart medlem sen dag 1. och aldrig greppat en mick? Typ nästan alla admins och shiz? Naa :-)
http://www.myspace.com/bigdomilicous
SBÄSS P19 tack broshan! haha fett att digagr det så pass! big up! fortsätt checka!!!Dominic P17 shiit är du ahns pojkvän eller'? du bryr dig mer än vad han själv bryr sig! ser det ut som att jag vet allt om han? jag menar hur ofta är man medlem i 4 år inann man själv börjar rappa troligt!
Elegant P18 Jag var medlem på den här sidan för att jag målade graffiti dunnO! vafan är de med dig varfför ska du börja tjaffsa om allt å alla?
Akse P18: SNÄLLA sluta tjafsa! och SLUTA förstöra tråden. Elegant har sagt att du kan skriva i hans GB om du vill nåt, hur svårt är det att förstå? Elegant: DU är bäst..hehe
Snäppet bättre än s. s.
feta grejer detta! big up till elegant.. och södern e i hyset som vanligt...!!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
detta var tighta grejer! diggar till tysen!
akse P18 okej okej! naaajs! ha det!SBÄSS P19 haha! wooord!! Sbäss is the shiiit!wetbo tack mannen! du är söderns stolthet tillsamans med resten av grabbarnas prestation!!kom igen nu whoa varför är ni seega pumpa kommentera o sptiid!
har inte hunnit lyssna igenom hela.. Och min data knasar.. Men detta är najs man.. Fortsätt leverera tungt shiiiat.. Peeeeys n Löööööv
Antagonisten P23 tack brosh! hehe gött att du kom över den datorn som funkade ha det gött peace!!kalle-G P18 Nämen här har vi norrlands stolthet! haha tack ska du ha Kalle!!
Moderator
2007-05-30 07:53
Nu har ja tagit mej tid för att lyssna och ärligt asså, ja tkr du är rätt dålig. Du har inge härligt flow, monotont röstläge och halvdåliga texter. Dock har du utvecklats enormt sen sommar då du va jättedålig:P du är typ standard whoarappare. Och det du säger att om man är keff sj så ska man inte uttala sig om andra..Mannen wtf!?!?, så bara för att man är dålig så får man inte ha åsikter?. dui är ju fan sjuk. Men upp till mixtapet, kul att du har gjort ngt sånt här iaf, behövs mer mixtapes på whoa så de blir lite kul i audioforumet upp!
Ärligttalat P16 tack för att du checkade! neeh faktiskt jag tycker att om man är keff själv så ska man inte säga att ngn är det! man ska behärska ämnet om man ska utala sig på det sättet annars känns det fett onödigt! jag menar vart är det viktiga i det hela om ngn keff säger att jag är keff? det känns inte så troligt då! men här sätter vi punkt .vill någon diskutera något annat än tapetta det i min gästbok då! tack ska nu ha!fortsättchecka puss!
Nice Mannen :) Riktigt bra ! :)
tackar tackar!!!
word på elegant - inte fan ska man sitta o säga - fuck va keff du är. sammtidigt som man vet att man är sämre? eller iaf på någorlunda samma nivå!
felfelfel .. asså här i detta forum lägger man upp låtar för att få kritik, visst, man behöver inte säga - fuck vad keff du är över huvudtaget, MEEn vad spelar det för roll om man är sämre eller bättre ? det spelar absolut ingen roll .. du har en ganska jämn whoa nivå på din rapp. men bra jobbat med tapet. peace så what ? gratis mixtape med bra gäster iallafall =) så TANKA NU
man ska inte säga att ngn är keff om man själv är det! så är det bara! dte låter helt fel annars så säger som kriss Woooord på elegant!! dels för tapet o för åsikten! big up o tanka fett!!!
jaaaaaaaaaaaaw
whoa i ett nötskal...
Bullshit! jag är på ärligttalat's sida, om man tycker någon är dålig ska man få säga det oavsett hur bra man är själv, dessutom sa han inte bara "du suger" utan hans sa vad som var dåligt. och kan du inte ta kritik så är det nog dags att sluta rappa för då kommer du aldrig bli bättre än så här.
jag vill inte förstöra tråden ännu mer men detta är det sista sen så tycker jag att vi ska lämna killens tråd i fred förfan! ta o ny tråd i emcee forumet eller ngt! det finns skillnad mellan att säga att ngn är keff och att någon borde ändra på saker o ting inom rappandet! skillnaden är att om man säger att någon är keff då är det ingen kritik!!! det är ju förfan rena kaxigheten! jag har läst det som skrivits tidigare och det är förfan inte någon kritik! det avr det sämsta kritik jag läst isåfall! skärpning! jag kan förstå om elegant bli arg på ngn som såäger att han är keff för kritikens skull och dessutom inte vara mkt bättre själv! så nu får ni fan ta o skärpa er! kritik är ju inte att säga fyfan vad dålig du är,fan va keff du lät samtidigt som man själv gör det??? Nu får ni fan träna på kritik och gör dét förfan inte i denna tråden mera det har sagta för mkt här tycker jag! Peace Mvh: Hanna
woord wooord woord! Big up till allasom förstår kritk big up till kriss som just nu håller på ta över whoa med ny droppade låtar haha! Fake: tack ska du ha!
Laddade ner detta pågrund av en artist, Hex! Han e grym! Fan vad nice med Hexagon på mer svenskt!
rolle P20 cool cool! hex är kung! ni ger väl inte upp whoa?
Skön mixtape gillade det mesta :D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Det är schyssta grejer elegant. Kul att du fått med så många artister! Ser fram emot nästa tape där jag själv ska gästa (: One.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
smale P17 haha! tack så mkt mannen! ett tips chekca antagonistens tape där smale gästar och underhåller fyfan var roligt big up!Dread_Lime P17 wassup Lime! yes yes Lime skulle ha vatt med på det tapet men det blir nästa håll ögonen öppna o fingrarna i styr!! fortsätt!!
Elegant "Tomten- jag vet itne om det har med crewbattle o göra men visst balnd ihop det du! hahaha (Öhm, Va?)"