I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

T-E-S - Trasiga Skor [Exlusive]

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-28 13:30

T-E-S - Trasiga Skor [Exlusive]

Här droppas en låt från kommande netplay The Bootleg 

Text/Rap: T-E-S
Beat: Instrumental
Studio: el richardo studion

Låten:

T-E-S - Trasiga Skor

Droppa lite komentarer nu!!!!

Stäven Records

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-28 13:56
UPP!!!!!!! lite komentarer ingen som lyssnar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-28 14:28

asså enligt mig en synd att driva med cornelis wreeswjik... men men du har skönt flyt men diggar inte deliveryn så jävla mycket asså... men men peace

2007-05-28 14:29
aa jsute en sak till... vet inte hur länge du hålt på men jag tycker det känns för tidigt för att släppa en bootleg... men men do whaterever peace

2007-05-28 17:21
pagard tack tack. kul att du lyssna fler???? upp UPP

2007-05-28 19:26
UPP inga fler ?????

2007-05-28 23:30
jobbig reff:P
ganska bra.
men du håller inte flowet.

2007-05-29 01:27
sorligt att ni inte lyssnar på musiken, jag uppskattar all kritik.tro inget annat, men låtrna innebär mer, jag har lyssnat på många här o lyriken & allt e bra, den svenska hiphopen behöver mer back up. lyssna på innebörden,texterna , och resten, de är vi som en dag skall ta över , o tillsammans är vi som starkast

2007-10-16 17:03
uppar denna för att kolla om nån har den vafan? =D skriv PM om ni har den