Kan mycket väl vara den bästa låten som droppats i år.
vänder hatet till kärlek
Norra B!!!
GRABBAR SÅ NI VEEEEEEEEEEEEEEEEEEET !!! DOM E FRÅN EN BONDHÅLA DÄR DET INTE FINNS SÅ MKT ANNAT ÄN O STOPPA ARMAR I KORÖVAR,, DE E DOM TRÖTTA PÅ, SÅ DE VALDE ATT HELT PLÖTSLIGT SÄGA ATT DOM E FRÅN ALBY OCH ''DISSA'' FOLK FÖR ATT FÅ HYPE VILKET DOM FICK HÄR, JAG VILL INTE SÄGA ATT NI RAPAR DÅLIGT, JAG VILL INTE SÄGA ATT NI RAPAR SÄMST, JAG VILL SÄGA ATT NI INTE RAPAR ALLS, DET E INTE RAP, SÅ, SNÄLLA, GÖR HELA SVERIGE EN TJÄNST, FORTSÄTT STOPPA ARMAR I KORÖVAR, SÅ JÄVLA OTROLIGT DÅLIGA, TROR INTE MINA ÖRON, OM MAN DREV FRAMFÖR MICKEN SKULLE DET BLI EN HIT GEMFÖRT MED ERAT SKIT SOM NI E ALLVARLIGA PÅ , SKRÄMMANDE !
Satan va massa propps dom får på låten! Har dom tur så kanske dom t.o.m blir signade! Jag är seriös nu, såhär mycket negativ kritik har jag nog aldrig sett på whoa, och det är sådant som vissa producenter och skivbolag letar efter! Någonting som sätter sig upp mot normen liksom! Men jag måste seriöst säga att ni sög för jag är varken en producent eller ett skivbolag! Peace!IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
hahahahahahahahahahahahahahaha sämsta dissen jag har hört :o orka inte ens lyssna igenom hela, första versen är förstör svensk hiphop
Man lär sig av sina misstag ,,,
HAHAHAHHAHAHHHAHAHAHA, fan vad dåligt. Gangstaaaaaaaaaa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Våran domkyrka fo lajf bre!" :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag skrattar ihjäl !!!!!!!! kniv i handen ? ta fram den då. drar upp och knäpper... och sluta snacka om svennar, ni säger att vi är rasister men shiit, whaat the fuck,
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
e nog såre ligger till ja! riktiga loosers.. men men! underhållning e alltid kul haha
Stå inte i min väg när ja dundrar fram / Har grabbar som pushar varor som en kundvagn
vad som helst är bättre än det hära era wannabes ni tror ni kommer från ghettot klart ni gör ni kommer från eran morsas fitta där är det jue fattigt å fyllt med massa svartingar danish är bäst å sötast :D
fan diggar ju skitet. ELLER INTE!
https://soundcloud.com/mendelsonbits
haha nä fy fan:D
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
Sämsta jag någonsin hört, ni är ungerfär lite ghetto som en renskötare jag träffa här om dagen.. :/ Hoppas inte detta var seriöst, för ni borde fan plocka fram ett STADIGT rep då.. o sen vet ni nog va ni ska göra!
hhahahahahhaa
seriöst ni måste driva.... fy fan vilken skit!!! i vanliga fall hadde jag skrivit nått i stil med..... träna lite innan ni släpper nått. Men till er säger jag bara ta aldrig upp en mic igen... nu kan jag inte skriva mer, ska ut å pimpa min lowrider spöa mina hoes å köra några drivebyes vid den lokala korvkiosken. Lite trött på grannen oxå så jag skickar nog mina homies på han piz bro! hahaha
www.swewave.com
Ja blir fan sne va fan e de här!!??? men teori om whoa va rätt,man kallar allt me trummor musik. kan nån admin banna dom!??!?! ni suger o dom från alby skäms nog hårt över er jaa va ska man säga självmord får man inte uppmana folk till
genuis moves
asså grabbar detta var kefft och han som sjunger katastrof roligaste av allt när ni kallar dom rasister men säger hela tiden jävla svenne ja ja peace
Grymt skönt beat! flowmissar, du mumlar! micen måste vara datormic, reffen för fan. Lägg nerThis is goin down"
Fyfan ni ger ju utlänningar i sverige dåligt rykte, hahaha.. Bland de värsta jag hört på Whoa faktist, inte många som kan droppa sådan smörja. Stor applåd för Albys pungar!
www.Myspace.com/InsoMusic
Albys pungar, fan va bra hahahaha
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Hahahaha! Ska man skratta eller gråta?
dom lägger upp en diss varje dag fan. dom har inget för sig går på soc köpte en 199krs mick o började jiddra för skojjsskull hahaha palllaaaa använd soc pengarna bättre
Dags att vakna upp ur drömmen, om ett liv som rappare =). För era drömmar kommer aldrig att slå in.. Gå ut och skjut lite myror med ärtskjutare istället .. :) Pejjjs..
Sismo . .<br> J n`S. <br>
alla skriver "ni är bara hype-sökande ungjävlar" det roliga är att ni verkligen ger dom hype:( låt tråden dö istället för fan.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
HAHAHAHA den här e sååå skööön hahaahhaaha skön svenska:D
för att få låten bättre så ta bort acapellorna så blir låten bra jävla nollor!
Fsyfdldfø'
hahahahahah! sluta rappa...
skakar lite på rumpan till beatet , alltså ett beyonce & Shakira beat på en diss låt funkar inte , sen var det inte mycket annat att tycka om, sprutar din flickvän i röven med sperma?, hmm , o k e j, det va nog det sämsta jag hört på lång tid, och du, försöker du verkligen sjunga, för det va nog det värsta någonsin, i stil med Idol anna ungefär, och sen dom "skott effekterna" , alltså please , lägg ner, leker hip hop fast ser ut som popartist?, han va ju nyss rasist, hallå ? , osammanhängande för livet, ungefär, snälla lägg ner, jaja fortsätt dissa tills nån som dissar tillbaka och knäcker er på mitten så kan ni ju ta era knivar och pistoler o leka wangstahz foe life
pz
Haha fan va dåligt vara dissa när ni suger?
peace!
haahhaah villka jävla wallajallajasvärniggahwiggahs shit asså så jävla dåliga ni e fan dra ur micen ur er feta röv fuckface
CSG= Civilister som graffarmestochbästhelatiden
Haha ska det här vara ett försöka till att dissa DP? Ey killar ärligt, Danne måste fan ha wet his pants när han lyssnade på den, o då menar jag av garv. damn, har nog aldrig hört något sämre än de här, helt ärligt. rakt av skit.
hahahahaha ni gick just in på 1 plats på världens sämsta låtar jag hört... varför dissar ni inte Stanislav istället.. då kanske ni får ett svar för båda är lika keffa herregud... ni repesenterar fan inte B-kyrka ni skämmer ut hela fucking området !...
men det är fucked upp, att fruktan kontrollerar planeten vi står i schack matt för döden hotar oss när vi lever!
detta var inte bra.....seriöst! danne knullar upp er med 2 rader era luffare.... ling0n P18 , helt rätt ! ni är i stanislav nivå ! och ja måste bara påpeka att sången i denna diss, låter jävligt illa....låter som "maffia" snubben har fått för mycket kuk alltså... haha
hahahha, pinsamt. liksom... seriöst. min polares katt har bättre flow. Det enda ni kan säga är SUGMIN KUK SVENNE, ja grattis, alla har vart 13 år.
hahah håller med Zarthaxx reffen låter skoj :P låter som han får en pistol uppkörd i röven eller något-.-
SÅ JÄVLA DÅLIGA NI ÄRRR ALBYKUNGAR!!!! SHIEET VAD PINSAMT!
| www.myspace.com/AggePanchi | 90's Baby |
Hahaha "Du luktar bajs". Hahaha så jävla tråkigt, men ändå så jävla kul, hahaha.
Enligt mig kan man inte bli arg eftersom att dem inte ens gör ett försök, haha.
haha fan detta va fett :D
aa visst serrö :)
Ni kanske skulle börja spela fotboll istället?