Kriss - Vänder Blad.Mp3
Hej! läget bra annars? checka låten, personliga skäl! se ej detta som en diss.LÄNK Kommentera!TEXT: REFF för jag känner hat, ja än idag för allt du sa!/ så vem du? vem är jag? jag vänder blad!/ så jag hata vem? jag hata den hata saknaden!/ så kom aldrig hit igen!/ VERS jag får frågor - typ hur vågar du?!/ nu vill ja säga mitt, de får du tåla nu!/ för ingen annan har sagt att de ska vara si&så!/ att de ska vara vi två, för de bli bara skit då!/ i denna relation fick jag flytta mig!/ och du sa ingeting du kunde yttra dig?!/ så fuck mig! fuck dig! fuck allt vi hade!/ och kärleken vadå? (njaa) de var väl kanske!/ men var du inte kär? så visst okej!/ du är en bra tjej, de här är ingen diss mot dig!/ men de kan man kanske tro om man hör ljudet!/ men att säga som man tycker är väl inte förbjudet?!/ vill bara tycka till, du få tycka vad du vill!/ att jag inte vet vad vad vad jag tar mig till!/ men det är din ensak, inge illa nej!/ för baby du vet att jag gillar dig!/ REFF för jag känner hat, ja än idag för allt du sa!/ så vem du? vem är jag? jag vänder blad!/ så jag hata vem? jag hata den hata saknaden!/ så kom aldrig hit igen!/ VERS tiden gick då kom skit som man tacklade!/ jag vet väl om att folk snackade!/ "hon skiter i dig" "du vet hur skiten bli!"/ "hon är otrogen?!" balblabla jag skiter i/ ja mena, de är fan inte mitt problem!/ men jag har lärt mig en sak, ni fan scitzofren!/ men vi försökte, ja vi snacka ut!/ men att de inte gav ett skit är nått jag fattar nu!/ så jag fråga mig själv! vad fan är de här?!/ för jag har fan glömt bort vad riktig kärlek är!/ se ge mig allt allt, lilla berömda du!/ eller ge mig ingeting så kan man glömma nu!/ för jag har saknat dig dag in & dag ut!/ eh nej nej, jag klara mig bra nu!/ ena dagen är de skit, ena dagen är de fint!/ ena dagen är de bra, nästa dag så ska man dra!/ REFF för jag känner hat, ja än idag för allt du sa!/ så vem du? vem är jag? jag vänder blad!/ så jag hata vem? jag hata den hata saknaden!/ så kom aldrig hit igen!/
värkar najs:)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
gillade inte reffen dock...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
riktigt nice kriss. fan du har droppat mkt tungt på senaste nu!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Kanske ny länk ? :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
fin fint. Reffen var väl inte det mesta man hört. Blev först lite orolig med kärleks smörj beatet i början men sen gled det på =) Mycket som händer nu från din sida, arbetslös eller tidigt sommarlov ? hehe
bästa jag hört*
haha, nja.. börjar jobba 11 juni, sen har man gjort klart allt i skolan så. skoldagarna bli lite väl korta kan man säga :) hehe, men tack iaf.
Rappen e FET, men reffen! Njaa. ;) Peace!
One in a milli-on.
yeah, diggar det här. beatet är klockrent till texten!vers 1: allt var bra här.. finns inte alls något felreff: den var hyfsad faktiskt men "jag hata den hata saknaden!/ satt inte så jätte bra! du kan bättre :)vers 2: lite rolig, bättre än vers 1 helt klart! diggar sånna här låtar helt klart! ;) bra bra majn!
helvete älskar reffen mannen denna var fan de bästa tror ja jag har hört nu idag !: bra kriss
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Nice mayn , reffen va sådär tycker jag , men funkar helt klart ! peace
Ny länk i mitt plyte:D
www.myspace.com/suspectrap
Tycker den är riktigt skön! Du håller skönt röstläge som vanligt, en text som man tänker - "Haha så sant" om! kort sagt, imponerande text! Flowet är härligt, diggar hur du som "gungar" med beatet, bara du som gör det.. Rimmen i texten är bra också, härliga flerstav fortsätt med det! Kort sagt, en härlig låt som är riktigt bra utförd.
hehe tack alla roligt! Mikey88 - riktigt roligt att läsa :)
JAg gillar det som fan:D Du ät tung. Ska hålla mer utkik efter dina låtar hädnaefter!:D Big Up!
www.myspace.com/suspectrap
En ny länk ;);) Annars kan jag nog vänta =)
Förlåt :'(
tiden gick då kom skit som man tacklade!/ jag vet väl om att folk snackade!/ "hon skiter i dig" "du vet hur skiten bli!"/ "hon är otrogen?!" balblabla jag skiter i/haha fetaste raderna asså gåshud
work some magic
kriss, nu har du kommit till en nivå där du skall släppa Ep´s eller Mixtapes.. för du är så jävla najs nu! helt jävla ärligt.. beatet: tkr det är passande. sten-najs.. Texten: det bästa jag sett från dig tror jag.. riktigt bra. delivery: riktigt najs.. du framför det äkta tkr jag. mix: faan va cleant gött det låter.. det diggas (Y).. reffen: bland det skönaste jag hört från dig.. dina reffer brukar vara sega,, men den va sten-skön.. låten får en 9/10 p.g.a att det lilla extra saknades.. allt för mig.. ishh yaaa boii Roccy! am out.. lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Lime - fan, man tackar :) roligt att läsa att du gillade :) tacktack ! :)
lungt!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Håller med Lime du börjar bli riktigt fet (inte nu du men din rap) :D
riktigt skön låt. nog en av dina bästa enligt mig:) reffen va hel soft tycker jag. nu ha du visst fått till ljudet/mixningen låter de som. skönt yo. droppa mera broooshaan. mitt liv stavas (fit)ta och rökheroin.. puss
http://www.myspace.com/quizze
fett tungt sheeat , men reffen vart lite njaaao....
ny länk bro'! :D
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
grymt skön kriss diggar det till tusen, reffen var skön som fan :D denna låten kmr direkt in på mp3 kan jag lova :D Peace !!
ojojoj, tuungt. Texten var gut. kan alltid förbättras men inget som jag står mig på överhuvetaget. allt satt cleant. Reffen samma där. Mixning ska vi inte gå in på för då skämmer jag bara ut mig :) Ditt delevery har jag alltid tyckt varit sooft och man kan inte säga att det är på väg motsatt håll nu heller. keep it up! peace from the fish from the bottom.
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
haha Q - tack mannen .. Absolut ;) festligt .. tack alla andra.. Fisken - chea :) man bugar & tackar.
skit bra jobbat.. soft flow och skön delivery! Jag gungar med till låten :D Pz
satan ! ja måste jämt säga dethär till dig kriss .... DU ÄR SÅ SKÖN !! har alltid diggat fina låtar, så sköna texter och ditt flow är softsoft ! beatet diggas, för jag har med kickat på det förut :) riktigt bra ! peyys :D
nice låt man. gillade inlevelsen o handlingen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tjock låt! diggar dig kriss!
Soft låt man... Har alltid gillat dig ! Nått speciellt som jag gillar.. Kan inte sätta fingret på vad !! Peace
Highfive anyone, anyone?
Denna diggas fan , najs text som fan :D Älskar reffen . keep em comin! peace mayn
http://www.myspace.com/aiinac
digga fett yao, skitbra gjort!
tack alla fan va roligt att läsa :)
nice låte, diggar den som fan
- UPNATION - // Eins.djplar.se \\// www.djpolar.se \\
nice låt kriss :D riktigt skön att lyssna på! jag tycker reffen va härlig ;o det a inge fel på den! fortsätt släpp fler låtar kriss
frrruckt-sallad chea tack :)
tuuungt shiit! många rader som är sköna haha! big up!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Schysst lyrik, skönt flow, tungt beat, skön låt! Helt klart! -peaCe-
http://www.Aidon.tk
Denna va fet! Diggade reffen som fan!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Inte hört dig så mycket men detta var fett kriss!
Johaaan