I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dopefish - Bitarn (50% K.R - Allt Går Runt Cover "Reff") [Nice shit]

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-28 18:39

Dopefish - Bitarn (50% K.R - Allt Går Runt Cover "Reff") [Nice shit]

Jag är bitarn lyssna o säg va ni tycker :D inte mina verser jag bara rappar o bitar så bite bite bite inget som är sagt på detta droppet är mitt för jag bitar!!!

Tankish Härish!!! Aissh

I raise my head to the sky and hold my back up straight\\
My fucking pride is something i said, you can't take away\\
//Vilda Västern

2007-05-28 18:47
haha men du baitar ju allting haha... så dålig dopefish :P

ne skoja de låter grmt som fan :) fred ut
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...

2007-05-28 18:57
stressad? var ju fan full näää hahaha :D tack iaf gubbe där :) beatet är LOOPAT o eftersom alla snåla människor som loopat här på whoa aldrig passar så passar inte jag heller :D loop it urself :p sorry haha :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-05-28 18:57
Tack das kottenstein hahah :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Rappare

2007-05-28 19:00
jag tror du kommer från där Icetail bor
facebook.com/idiomatisk - fan page

2007-05-28 19:01

hahaha jasså det tror du rain :D

2007-05-28 19:02
*Pussar fake på Kinden" :D

2007-05-28 19:19
upp då eller ner eller va man ska säga :S

2007-05-28 20:03
sista uppen :(

2007-05-31 20:45
Riktigt bra :]

2007-05-31 22:00
nice som fan:D
Hojta till Så mixar jag!
http://www.myspace.com/raayb