refr: x1 Vad e de som har hänt. Borde basen tryckas ner. För jag tror de e rätt. Aha, Arcenciel för helvete.(vers1) Patten: Patten, ah, vänder skiten som ett timglas. Alla texter nuförtiden gör mig helt jävla förvirrad. Jag har tappat röda tråden, kanske hela jävla rasket. Vem är det som håller pennan, vem delar ut kontrakten? för är man inte hårdast eller gjort något jävligt coolt. Kan man alltid komma på nått för gjort är ju gjort. De vet ju alla man kan ju va vem fan man vill. Allt som krävs är lite polare plus feta ljugarskillz. För allt kretsar kring hur man gör med sin mun. Menar inte raptekniker menar allt jävla strunt. För det krävs inte mycke för att allt ska gå runt. för lite roligheter hit dit är bara sunt förnuft. Jag är inget speciellt, ingen rapsuperstar. Ingen brudarna vill ha, Ingen som syns på stan. Jag kan inte säga att vi är nått undantag. Det är väll bara så musiken funkar idag vad. refr: x2 Vad e de som har hänt. Borde basen tryckas ner. tror de e rätt. Aha, Arcenciel för helvete.(Vers2) Medic: Medic käkar upp ditt crew som en fläskbiff skaffa hype på whoa och du tror du e mäktig hiphop, inget skämt allt måste vara allvar jag smäller igen de som en dörr utan något handtag frågan i det stora vem e de som har haft flest samlag? det kallas playa och vem gör fetast handslag ni passar knappast in som en anka i flipflop ni vet inget om texter rim eller hiphop "vad e skillnaden mellan fifty cent och slipknot?" (tillgjord röst) e det nya stilen eller kanske jag som har misst nåt jag kan verka lite som jag tror jag e bäst att jag pekar på allt men inte bättre själv men jag vet var jag ligger och ljuger inte om det vem vet jag kanske alltid kommer stanna här på rond ett och ser ingen jävla skillnad mellan stockholm och skåne bara folk kör sitt eget och skippar fåniga påpekrefr: x2 Vad e de som har hänt. Borde basen tryckas ner. För jag tror de e rätt. Aha, Arcenciel för helvete.(vers4) Qvick : svensk hiphop har bara blivit en massa dissar det är ju själva verket hela musiken ni missar jag började rappa med gammla klasskamrater och vi har inte bara släppt kassa saker vi öppnade vår dörr och skapa vår egna stil inte för att skaffa hype utan att göra musik jag påpekar inte att vi är bättre än folk men det är fan ingen som är bättre än oss på att göra det vi gör och göra det bra marcherar in som en krigsugen soldat jag kommer inte sluta jag kommer att fortsätta skiter fullständigt om vi förblir okända jag är inte bättre för att jag lägger det tight jag är en liten tönt som helst bangar en fight men sluta inte lyssna låt glöden brinna låt absolut inte pop och r'n'b vinna
Medicc&Patten