Magna - För Nu Är Magna Tillbaka ! ( checka o kommentera ffs ) Lägger upp min senaste låt, lyssna och släng upp lite kommentarer och kritik, så jag vet va som kanske är bra och vad som kan förbättras ! låten är mixad och framförs av mej själv.checka låten HÄR ! Ref: för nu e magna tillbaka//såhär ska du få smaka//så de e ingen ide att du försöker//Vers 1: tänjer alla gränser när jag spänner mina händer//kolla va som händer när jag kommer in o spränger//Några snubbar kubbar när jag min högerhand slungar//fatta rappa mothafucka gör jag som ingen annan//kaxa mot mej o känns skottet i pannan//mina rader e så jävla lätta fast jag e så jävla tung//du blir fylld me sädesvätska när du känner mitt gung//så ner på knä o slicka mina tår för de e bara de du får//so fuck you cous this i what i do//tro inte du kan bemästra mej på något sätt//för jag kommer bara lemlästa dej så mitt egna lilla sätt//lägger denna versen på den skånska dialekten från söder//kanske därför jag har en hård jävla höger//som hugger tills du blöder//Magna e tillbaka mothafuckas//Ref: x2Vers 2:ta me en hel trupp ta me en hel arme//för du kan inte tänka dej va som kommer ske//muskelknutten som ingen vågar röra//fan ska du göra när jag kommer för att förstöra//dags för sista versen här e de jag som e perversen//på alla fester sitter jag på en kunga tron//säger bara ge mej en öl och sen putsa skon//yeah nerplockad och skjuten//mannen du blir till och med slagen av snuten//jag e 17 år och äger redan varenda jävla scen//du är som eminems kompis skjuter sig mellan sina ben//checka när magna steppar in//o gungar hela scenen me sina rim//gillar du inte låten så försvinn// nu e de jag som gör entre//så öppna munnen så ska vi se//Magna e tillbaka mothafuckas//Ref: x4KOMMENTERA NU ! Peace
men du har ändå inte så grov dialekt , som nåra andra :p