Här e texten: det finns stunder då vi bråkar, men dom varar shiden länge// dom som altid backat mej, e vad jag kallar vänner// grymma grabbar, både grova inne o dt yttre// ni ska veta att jag backar er precis lika mycket// bröder för livet, delar allt på mitten// spriten, cashen, går nt ens att förklara genom micen// dessa rader, e endast för mina äkta bröder// serious shit, backar er till döden// love and respect, kmr aldrig kunna hata er// även när när jag fått fru o barn, kmr jag sakna er// hoppas att vi aldrig kmr splittras// våra tider tsm e nåt jag altid kmr minnas// kmr aldrig svika er, kmr aldrig bli en slyna// min vänskap, till mina riktiga bröder, e nåt jag aldrig kmr bryta// per gjithmon ka me ju pas vllazni// edhe per gjithmon per juve ka me pas dashni// Ref: Ibland kan det bli bråk, men det brukar lösa sej// kan aldrig ta mina bröder från mitt hjärta, även om du dödar mej// ni kan lita på, att jag aldrig försvinner// kärlek te dom som e kvar, fuck dom som stack me vinden// vers 2: tillbaka igen, försöker förklara// att äkta bröder, altid ska vara där, och försvara// finns nt många, men dom som finns e dom bästa// dom e vad man kan kalla äkta// inget skitsnack, va ärlig, var en man// o låt aldrig din bror vara ensam// jag älskar mina bröder, men spottar på vissa// som man först tror man litar på, sen visar sej va en fitta// sitter o skrattar åt minnen, som bara kmr upp// att leva utan mina bröder, e som att leva utan luft// sa suedezt i kena rre, e sa i kena mashtru// paret ne gjep, e ata ne nrrot sames i kemi qu// nu förtiden e dt nt många äkta kvar// men dom som e dt, har min kärlek ända in till deras grav// var aldrig en fitta mot din vän för en hora// för horer kmr o går, o din bror e vid din sida till han sj förlorat// Ref: Ibland kan det bli bråk, men det brukar lösa sej// kan aldrig ta mina bröder från mitt hjärta, även om du dödar mej// ni kan lita på, att jag aldrig försvinner// kärlek te dom som e kvar, fuck dom som stack me vinden//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.