Här är texten, läs den gärna! jag ser inget ljus jag vill bort härifrån solen är mitt liv och den har gått bakom moln är du lite rädd ska du endå be om hjälp för att ingenting är modigt om man inte är rädd Vers1 nu äre sommar och alla ler för de men fatta att folk slutar inte dö för de det jag menar är att allting är så jävlar svårt jag menar kommer farsan hinna träffa sin sonson önskar att alla kunde leva tills dom ville dö livet är ett fiske men jag har inget fiskespö jag hatar att känna saknad jag hatar när saker inte blir likadana som dom va förut, när allting var bra ja folket dörut, först farfar snart far gör nått med livet låt det inte samla dam man ska stå för vad man är annars faller man Morfar han dog, han var kung på vår mark men jag kommer klara detta för du gjorde mig så stark mitt hjärta det brinner för dig ängeln från jorden vi ses upp i himlen min vän REFF jag ser inget ljus jag vill bort härifrån solen är mitt liv och den har gått bakom moln livet det är hårt men man måste leva de satsa på ditt mål som en hockey spelare ändra aldrig på dig, var alltid densamma för du kan aldrig leva hela livet som nån annan är du lite rädd ska du endå be om hjälp för att ingenting är modigt om man inte är rädd Vers2 när man var liten fanns inga problem och nu blir dom bara större och större som exem jag mår mycke dåligt & de syns i mitt yttre och den stora stjärnan som lyser är min syster vi älskade varandra men hennes rosor har dött jag saknar henne för hon är mitt blod och mitt kött livet ska va kul, se det som en leksak ska du komma långt i livet ska du se det som ett redskap Morfar hoppas du blir sponsrad av himlen om livet är en tävling kan jag lova att döden vinner jag vill inte säga nånting annat än att djävulen nu har gått till anfall man satsar på livet som man alltid velat ha man sätter sig på cykeln men man faller alltid av & jag drömmer om min tjej när jag sover under täcket för om man drömmer om nått bra så sover man bättre REFF