I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

C-us Med Jocke och Carro - R.i.p Janne

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-02 18:00
lovar inga mer dissar... igallfall inte starta... har fattad det som förstör svensk hiphop e dissarna.. har en kompis som blev signad men sen hörde dom hans dissar ahn gjort sen för och dom drog tillbax kontraktet.. tänk på det nästa gång ni ska spotta en diss..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-02 18:29
Vila I Frid(F)
mike tycker verkligen du ska spela denna på begravningen!
den är bra text mässigt och flowet är också bra!
diggar de mesta du gör! :D keep it up! peace

2007-06-02 22:45

Shu shu shu..har inte vart inne på whoa det senaste..men ja hoppas ni tycker låten va fin..kan tyvärr inte gå på min väns begravning känns lite jobbigt för jag tar studenten samma dag som begravningen är :(..

dessa veckor har varit lite hit å dit ni vet..försökt hålla våran sorg å försöka dra ut allt på nya tracks..inga mer dissar från vårat håll såvida de inte blir för allvarligt..vill ni beefa så låt oss göra det på riktigt istället för låtar genom nätet som folk vill höra..

men iaf, hoppas ni fortsätter digga det vi gör, vi håller på med en ny skiva som ska släppas snart Öron Godis som ni vet..men men lev livet folket de kan ta slut när som helst..:(...

take care..Love & Respekt från C-us..

Peace/ D.A.D.O

Lyrical-Player, Verbal Killer, Undisputed & Unstopable

Yeah it's the Deuce D !

2007-06-02 22:56
Gillade snubbe nummer 1 och tjejen med den sexiga rösten i reffen! Big Up!

2007-06-02 22:59
Lillen
"Vilken Skojare du Är Big Rob. Shiit asså detta va endå den mest ointeligenta personen jag stött på på whoa. Haha OMG "

alla gör fan misstag, även robin!
cheeeeeeeeea ;D

2007-06-03 00:27
Sluta klanka ner på varan nu grabbar... låt big rob vara han gjorde ett misstag men han bad om ursäkt.. det e chill..
ja har gjort många misstag..det har säkert ni med..

Fårtsätt med musiken grabbar..

1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-03 00:34
BigRob för fan släppt tråden din pajas.

Över till låten. Diggar detta, diggar inte c-us annars men i denna va det ngt spec. diggar nite era röster men det e nog texten jag diggar. fast bruden o sista personen diggas mest.
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2007-06-03 00:38
:D tanks

2007-06-03 01:24
Ber om usräkt även jag för mitt inlägg om bigrob.
Sorry mannen .

Fred
Lillbroshan - (En hand två fingrar

2007-06-03 01:30
Beklagar sorgen.

2007-06-03 05:05
shiit,

Får gåshud mannen. Riktigt fin låt, 

Keep your head up bro'

Peace // Nero
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero

2007-06-03 08:40
Första versen o reffen är tvärniceiga.. Men jag förstår inte hur ni kan göra en låt efter några dagar.. men men.. vila i fred.

2007-06-03 09:43
Hej kära vänner.

Jag rensade bort lite, hoppas det inte blev allt för konstigt. Skönt att ni kan inse när ni gör fel och stå för det och "lösa" det också. Det klarar inte alla här. :)
jagvillocksåhaenblog.com

2007-06-03 13:59
Joo finns inga ovänner här.. alla e vänner ! ja gjorde låten snabbt.. typ på 2 dar... för ja fattade någ inte riktigt vad som hade hänt.. men när ja härom dan tände ett ljus på platsen han gick bort på.. så fattade ja att det e sant..

2007-06-03 20:49
riktig fin låt mike, både du o dado lägger det bra, och feta props till tjejen i reffen :) R.I.P :(

2007-06-03 20:57
Riktigt fin låt , vart med om samma sak min bror har också gått bort , vet att de känns ! , Fin låt alltså , tjejen va riktigt bra ! , Klart som fan att du ska spela den på hans begravning !

Jag beklagar R.I.P Janne !

Peace / Jerrones !
soundcloud.com/jerrones

2007-06-09 22:36
Endå fast jag brukar hata er så säger jag den var fet.
Lycka till.

R.I.P

Vad hände med honom?, han som dog?

2007-06-10 00:12
sjukt fin låt, jag tycker att du ska spela den på begravningen !

R.I.P Janne Oiva

BIG UPP! PEACE<3