!...Hoppas du är mogen nog att ta emot kritik och ärliga ord...! Denna kritik som kommer att ges är mitt eget tycke om låten och behöver inte betyda att alla tycker så som jag tycker, men många kan hålla med, ville bara få det sagt!. Beat: Nej, usch, detta beat sög verkligen och det blev jävligt trist att lyssna på det efter ett tag och det är mest p.g.a. detta beat du valt.Text: Om du är och kallar dig själv för nybörjare så skulle jag ha överseende med texten, men måste ändå säga att detta var väldigt enkelt skrivet, men jag ska inte trycka ner dig något alls utan jag litar nog på att du förbättrar dina rim med tiden som går, det är förstås en självklarhet att det ska förbättras om man ska utvecklas.Flow: Jodå du flöt på helt okej på detta beat, du kom ju lite off på ett par ställen men hey, det är väl inte hela världen heller. Du lär dig nog flowa med tiden och jag tror nog du kommer att bli mycket bättre bara du har kvar viljan själv. Vet inte vad mer jag ska skriva här om flowRöst: Mja, du låter jävligt ung, och har inte än funnit din riktiga röst låter det som. Du behöver träna mer på att använda din röst bättre och att kunna anpassa den till respektive beat.Allt som allt: Denna låt duger väl, inte bland dom bästa jag hört, inte medelbästa heller men den duger helt klart i mina öron så det är bara att fortsätta =) Respekt & Kärlek