Dumhet - snabb rapp session (6 månader idag!)
Jag har rappat i 6 månader idag (GRATTA MIG) har inte riktigt tid att lägga ner tid på en riktig låt, som jag alltid gör när en ny månad kommer. men, istället gjorde jag en liten låt, där jag rappar snabbbt =)Dumhet - Snabb rapp session (6 månader) kommentera duktigt.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Rimmen blir bättre , men inte full topp än :P , men det kommer :) , De låter bra dummis :) ;) PEace
soundcloud.com/jerrones
du rappar ju inte speciellt snabbt ? :S
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Moderator
2007-05-31 22:53
du e så soft dumhet ;) är fan kär i din röst haha , kan du inte lägga nån seriös låt så man får höra skillnaden? hade varit roligt :p smeeek
lost in skåne
6 månader ? Du flammsar ju runt som du verkligen är helt dum i huvet vet du ens vad du pysslar med jag skulle vilja ta rader och citera här under som är så skrattretande att jag fan dör men jag tror inte jag överlever att lyssna på den en gång kan du inte kopiera in texten här då så alla kan se vilket ljus huvud du är vilken begåvning vilken lyric du har (fatta ironin) du anstränger dej in till det yttersta att få det att framstå som du flyter på beatet men allt du lyckas åstakomma är bara nått som låter som en nolla som ger sej på fristajl för första gången i livet ... först kör du en rad där du försöker få igång nått slaggs snabbt flow som egentligen är brutalt dåligt flyt men inte nog med det sen stannas allting upp som nån gammal repad dvd å efter det avslutar du med något mummligt ? VART ÄR RIMMEN ? du betonar dom ju inte ens ? ååååh aldrig mer varför utsatte jag mej själv för denna tortyr inte en till låt med dej då tappar jag öronen med glädje ! sluta göra musik för guds skull och om inte för hans gör det för din egen skull och alla andras här på whoa tack och hej
diggar inte alls faktiskt men som du skrev så har du ju bara rappat i 6 månader så man kan ju inte ha allt för höga förväntningar
holma fo shoe..
tack folk som diggar ;D circuz: gå och pussas & gråt med din pojkvän Basilusken och sluta vara sur för han förlorade i battle. mer? ;D
vunnit dra den om röd luvan också då :) varför ska jag va sur för det har väll inget med mej att göra ? dumheter
Sircuz du är för tjock för att skriva i min tråd. du har fått ditt sagt, annat kan du ta i gästbok eller nåt.
hahahahhahaha ! dumhet gör ennu en sesson! haha fan va dålig du är! jag skratta så mkt att jag va tvungen att åka in till sjukhuset!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
hahahah! 6 månader! låter som du nyss fick reda på vad hiphop va!
Basilusken :
jag skratta så mkt att jag va tvungen att åka in till sjukhuset! den där fick du till.. riktigt roligt ! vänta... NAAAAAT!
ROUSU
Basilusken är jäämt och hatar i mina trådar efter att han förlorade, ingen nyhet precis. han är fett med groupie. haha word på rousu.
finns så otroligt många humoristiska personer här!
att ni inte söker in som ståuppkomiker ........
och att vara inne och hata i en tråd tills den lägs ner är väll lite väl
onödigt ?
ni är så jävla patetiska.. när ni själv lägger upp en låt, då är ni
hur seriösa som helst.. ingen får vara inne o hata o grejjer..
men när nån annan lägger upp nått. då är det helt plötsligt
helt tillåtet..
Säger bara en sak !
SKÅL FÖR
Basilusken OCH
Sircuz .. Whoas nya pajaser
ROUSU
får ingen komma in o hata i mina trådar ? när fan har jag påståt det din fucking clown du kan få jobb på min cirkus du sluta lorta ner din homies tråd då för du vill få några sista ord å leka tyng det är tillåtet att ge sina åsikter i andras trådar jag delade med mej av mina äy ? har du problem med att det är så sidan funkar borde du inte ens va medlem här? Skål pårej
nej inget som jag diggade, låter inge bra, gör seriösa låtar istället:) lägg av med att försöka rappa snabbt på ett tag:) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
well im out! sitt o fundera på vad du ska svara
rousu så tar du det i gb'n sen shuu
haha"! förstör trådarna?? alla dina låtar suger kuk. fattar du inte de själv? och har jag påstått att man ej får hata i mina trådar ROUSU ??? äy din fjant! lägg ner vafan.. alla som gillar snn här skit vet ej vad hiphop är! detta är bajs kletat på väggen med en gitarr sträng och en G klav i ! shoooooooo....
haha jämt i dina trådar säger du att jag förlora ? haha de gjorde jag inte alls ... o du Rousu du säg nästan mer änn dumhet på att rappa! elle aa inte mer kanske men de va nått likskit som allt annat dumhet fårför sig att prata om i micken! ( datamicken) hahah va jag är rolig
TUUUUUNGT dumhet moreeeee up!!
myspace.com/herrolsson026
basilusken OCH Sircuz : för det första leker jag inte tung
när jag skriver dedär! och det jag undrar är varför ni sitter och skriver att han suger kuk ungefär 2-3 gånger i bara hans tråd ?jag tror han ser det ändå ? Och Basilusken , jag skiter i om du tkr jag är dålig , jag försöker inte direkt bli bäst i världen som du vill bli ! jag gör det för jag tycker det är kul ! så hata eller älska , jag skiter it !
men well, jag ska inte säga nånting om att jag inte gillar sircuz låtar för dom tycker jag är jävligt bra ! men jag gillar inte att ni sitter o skriver att han suger osv. visst skriv det, men de räcker med en gång ? right?
och basilusken, hata på du ;) skiter it, du verkar hata hela whoa;)
Piz im out
ROUSU
hitta ett fel i min text " att han suger kuk" sorry fel av mig.. men att han är dåålig ? så dålig att basilusken åkte in på sjukhus.. så im out Piz
ROUSU
vill ni höra snabb rapp???? cheka min tråd GangsTa maM i audio forumet. mycke snabbare... nice låt man! peace /P
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
helt ärligt sög denna. Klarade inte av din fukkade röst, låter som du har en kuk i halsen + att det låter som du läspar. Sry mannen 1/10
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Detta går verkligen inte att lyssna på.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Ok du rappar ganska snabbt men du låter som om du har en hink me vatten i munnen .. öve på de! Piz!"
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Du skulle kunnat flowa de mycke bättre.. Texten vette fan hör knappt ett ord. låter ju bara "papedipapa dapidelafta" som man säger i amerikat! Now your just making up words! aja peace
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
Upp.. fortsätt! pz
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
jävla bög! hahahaha ..... jippie hur fan vet du vilket exakt datum du började rappa? ska du ha AniVörsery middag med din mick varje hel o halvår eller? idiiiiiiiiiiiiiiiiiioT
word på sircuz yo
http://www.youtube.com/meeyeer/
så jävla snabb rap e d väl ändå inte? :p