Mitch feat. Farbror Mobbad - Vet inte vad
Shennare, kickat nytt idag =) lyssna o droppa lite komments !LÅTEN!!! FREED!!!
Varje dag är den första, i resten av ditt liv !
Låten var bra :) diggar beatet som fan !ni lägger det fint men ibland så känns det som ni trycker in ett ord förmycket, eller typ skyndar er...annara bara fint :D Pöss
mitch du la versen bättre än vanligt ^^ gillade beatet och farbror var också ganska fet ;) helt okej låt =) Peyz UPP WHOA! =D
thanx gubbar =) UPP!!!FREED!!!
Så jävla skön , du har förbättrats som fan !! Nice mannen Det här är tung shit Kan man få beatet ? skulle va sjysst mannen
Pz & Löv kör en liten upp på den UPPISH XD
Exizt P15 hehe thx man :).. jo kan skicka det till dig
Don't!
fettsomfan ! mitch du blir bara bättre o bättre för varje gång du spelar in osv , andre fett av dig oxxå :D men du har gjort bättre låtar dock ... , men keep it up guy's PEACE n' LOVE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thanx prime ;) aa vet, jag va förbannat trött, orkar inte lägga engergi på det :P men tack ändå ^^FREED!!! UPP!!
aiight... mitch: lägger det bättre än vanligt så det är bra att du är påväg uppåt iaf... men du har ändå en bit kvar.. Mycket som kan förbättras.. FM : du lägger det helt aiight mäyyn (Y) tycker att du hade mer inlevelse än Mitch och reffen är skön.. Men på versen hör man vissa delar där du får dra några ord snabbare så att du ska hinna med raderna och de låter rätt otakt.. men som sagt... Reffen var jävligt najjs .. Tummen upp bruschan . UPP !!!
H-O-R-A
Thx för kritiken gubbar =)FREED!!!
inget jag tyckte om direkt, första killen, träna på texter, och få in softare rim, din röst låter keffad på något sett.. den andra, du måste träna på hålla flowwet, du kan rimma, soft. båda försök få mer inlevelse i skiten.. reffen var lite för seg tycker jag, kunde vart bättre..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
47 downloads, men ingen värkar vilja komentera :(
Don't!
Fan d låter najs grabbar men Mitch la d nog bäst:p Men keep it up motha fuckas:D peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Roligt med så mkt coments!
Don't!
skön gitarr... lite stelt beat, men det är tungt ändå... Du har blitt grymt mycke bättre Mitch, verkligen mycke bättre... tycker du har en behaglig röst som fan.. finns ju dock mycke kvar, men en bit har du allt börjat gå... refrängen var sämst, tänker inte ens kommentera... Farbror Mobbad var väl okej, ni ligger på rätt jämna nivåer... antar att du rappat typ lika länge som mitch.. ajja! PÖSS!
http://www.myspace.com/akinonline
Akin_O-Y P19 Hehe tackar som faan :)!.. ah vi har typ rappat lika länge
Don't!
Uuuuupp baro låt grabbahr ...diggahs :P saty up vatoz
Soft beat, Mitchy var bäst på denna, men det finns mycket att träna på, Farbror Mobbad, Du flowmissar ganska mycket på denna.Beat: 8/10 Flow: 7/10 Mixning: 4/10 Inlevelse: 8/10 Betyg: 7/10
Peace im out!
Lovar sista... haha
Don't!
ingen som vill skriva i våran tråd för jag gjorde kasst ifrån mig ^^ =)
Jävligt goo låt ! haha mitch du har blivit mkt bättre va fan , fortsätt som du gör !