ShiiPaaN - Tiden rinner Shuu alla ny låt, mkt fetare förbättrats liteajt här e länken http://www.speedyshare.com/566501390.htmloch här e texten:Känns som precis, jah va en liten snorunge//kmtr fortfarande ihåg, då jah först sa horunge//kmr ihåg när, jah kunde njuta av livet//me grabbarna vid sidan, o vi skratta hela tiden//men allt förändras, minnet rensas//allt försvinner, du känner dej helt ensam//fuckad känsla, försöker få upp glada minnen//men dom värsta kmr tbx, men ey sånt e livet//jah skriker ut min ilska, men blir aldrig hörd//vill tbx till tiden o fixa allt jah förstört//så ta vara på allt du har, för du lever bara en gång//lev livet så bra du kan, för snart kmr det bli monoton//jag är fortfarande ung, har mkt kvar o se//men gud har skrivit ödet, undrar vad han skrivit ner//tiden fortsätter att rinna i väg med vinden//för varje dag som går, förblir det som ett minne//Ref:Tiden rinner, Men va ska man göra//hade velat, ta om allt från början//till dagarna, då man kunde njuta//nu e dt samma gamla vanliga, dt roliga har slutat//Vers 2:Alting har förändrats sen jag var mindre//nyare saker kmr, o dt byggs upp en massa hinder//tiden har runnit iväg, alldeles för fort//allt man har kvar, e minnen av vad man har gjort//hade velat ändra allt, o vrida tbx tiden//för nu e jag trött på denna fuckin skiten//innan hade alla kul i sitt liv//nu handlar allt om cash, o stil//men fuck dt mina minnen räcker bra//kmr ihåg, alla mina feta dar//då jag gick runt me boysen o sket i alla//bara vi hade dt soft, så zipp dom andra//hoppas dt kmr tbx, nån gång snart//för allt jag laddat i e mej nu, e massa hat//men nu för tiden har jag min egen värld//synd som fan att den bästa tiden runnit iväg//Ref:Tiden rinner, Men va ska man göra//hade velat, ta om allt från början//till dagarna, då man kunde njuta//nu e dt samma gamla vanliga, dt roliga har slutat//