Fyller du år 2:a juni?:) Jag fyller år idag xD
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Ja du. Mattheew Första ;).. Grattis till dig, och grattis till Prendel :) För övrigt, bra låt xD
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Producent
2007-06-01 22:14
Grattis Mattheew grattis förskott prendel Och nu till låten. HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA Jag tror jag inte skrattat så här mkt asså jag har det pissigt nu men asså denna låt hahahahhahahaha den gör mig glad !!!
Flyger fritt, landar platt
asså du ee snuskig prendel ;P Men jag måste säga att du äger hårt mannen ;) fan bäst på whoa :D
Pjändel blir Systembolaget-gammal!
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
hahahah fresh :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
hahahaha du är sjuk i huvudet:D:D
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
GRATTIS!!!!!!!! woho
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
:D riktigt bra låt ju :P mohaha
Med en påse över huvet så kan allt funka...
fan va jag e kär i dig ;D
lost in skåne
men den e ju inte så ny :P lite efterklok :P
Det går inte ladda ner :( Grattis på födelsedagen (Kan du köpa ut? Jag står under dem rosa skyltarna i parken)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Haha, du har verkligen lyckats göra något sjukt. Alltid trevligt med sång, fast den var inte så bra. Men låten var svängig.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Grattis Prendel hoppas du får en bra födelsedag :).. haha haha härlig låt men du kan bättre:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack :D
www.youtube.com/prendel
HETASTE BIDRAGET TILL MELODIFESTIVALEN 2008!!
yääääääää
www.youtube.com/prendel
den dedikerad till jenna btw
www.youtube.com/prendel
JIPPI söta prendel :D puss
hahahahaha! jävlar! en riktigt partaj låt! :D
,<jet<dfsgkdnöof
www.youtube.com/prendel
Du mår inge vidare va? grattis cp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fast det är ju inget posivtiv.. vill du bajsa i min mat ? va taskig du är :( Jenna bli ju ledsen ..
nej jag berättar ärligt för dig att jag vill bajsa i min mat ;) och jag vet att ni alla vill det också
www.youtube.com/prendel
Grattis prändäl
www.youtube.com/prendel
tack så mkt
www.youtube.com/prendel
Grattis i efterskott mattheew och grattis Prendel. Låten var cool din sjuke jävel. hahaha
HAHA, vilken fet låt:D hur fan får du alla dina idér ? men iallfall, grattis idag. den hära låten är kung ju:D fast men den kan göras mycket bättre tror jag!:D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
TACK
www.youtube.com/prendel
danke
www.youtube.com/prendel
Gjattyz PjiggedY pJiggeDy pJendeL
B
grattis på födelsedagen party prissen!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
hahahha du e fan min nya idol :D
hahaha va fan ^^ grattis man!
http://www.herrbitter.blogg.se/
men varför vill du de? :( ond du e :( jag som sitter uppe bara för att få säga grattis först.. gjorde jag de föresten ? *hoppas* :P jag ska kissa i din öl!! :P
tack allalallalalal
www.youtube.com/prendel
varför vill du bajsa i min mat? :(
asså, hahaha va ska man säga chrille? så sjukt skön du är! hur fan kan man komma på nått sånt här? jo föresten, är det prendel så är de inte så svårt;P haha big up fan !
ROUSU
Shit vad hungrig jag blev
Beat the odds like an abusive freak show owner
full
www.youtube.com/prendel
In Ya Food
www.youtube.com/prendel