I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pluralis - Samlade Låtar & Sessions

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-02 23:18

Pluralis - Samlade Låtar & Sessions

Har fått en del förfrågningar om att lägga upp låtar som folk saknar och vill ha, så nu har jag lagt upp en zipfil med 12 låtar och sessions, lite nyare blandat med ett par äldre..

Bara till att tanka och hålla till godo!

TANKA HÄR!

Holla

It's all alright!

2007-06-03 00:11
Do you feel like us var feet ;D

2007-06-03 00:58

Är det nån speciell låt som folk saknar och vill ha upp så lägg en request så ska vi se om jag kan hooka upp dem här i tråden...

holla
It's all alright!<br>

2007-06-03 01:01
fett mayn, du vet vad jag tycker om din skit så behöver inte äns langish konstruktiv kritik, det är bra skit och det vet du!
holla atcho, vi borde koka ihop nått, checkish dina mess!

2007-06-03 04:05
sktiiver bara för tt ja ska skomjma ihåg o kolla imorogn puss

2007-06-03 09:31
haha smart där!
It's all alright!<br>

2007-06-03 09:49
Pluralis, taskigt att inte skicke med din och Niprone's "snus session" från 02/03 ;)

Bigup!!

2007-06-03 10:29
Underbart dawg!!! :D

Tack tack och åter TACK!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-06-03 16:10
Thx, har verkligen saknad låtarna på datorn :D

2007-06-03 19:17
:)
It's all alright!<br>

2007-06-03 21:32
1. Feelin' Alive (Feat. Tina)
Den här har jag hört över myspace och som jag skrev där så är den så jäkla go att jag nästan skulle kunna göra min "manliga grej" till den här låten. Beatet är off the hook med skön basgång och en tvärfet sampling! Refrängen är höjdpunkten, då den får låten att växa enormt när Tina kommer in med sin ljuva röst! Verserna är även de förbaskat sköna. Guld rakt igenom den här låten.

2. Don't Matter (Feat. Albin Gromer)
Albin sjunger så jävla skönt så jag blir helt varm i bröstet, holy smokes baby! Beatet är riktigt skönt, fast jag skulle vilja haft en lite tyngre snare. Men, jag dör inte av att ha det så här heller för låten är skitbra ändå! Härliga verser dessutom!

3. Do You Feel Like Us (Feat. Cleo)
Brrrah! I love this shit. Beatet drar in mig i världens berg-och dalbana! När Cleo ropar i introt, då åker vi upp för den första backen och så drar Pluntan igång med den första feta versen och då åker vi ned och hela skiten tar fart så utav helvete! Cleo gör även hon en jävligt bra insats, brrrah!

4. No Doubt
Något utav en klassiker. Har haft den här på datorn sedan du släppte den här på whoa och den har spelats då och då med jämna mellanrum. Så jävla bra sound i den att man kan sätta sig ned och bara slappna av, lyssna på den och njuta.

5. Good Days (Feat. Albin Gromer)
Även här gör Albin sin grej i introduktionen av låten och då känns det som att den kommer vara tung som tusan. Men, när refrängen går igång så känns det som att den inte riktigt sitter ordentligt. I can't feel it, sad enough. Dock, gör Pluntan sin grej även han i verserna och det är det som gör att låten ändå går att lyssna på utan att man måste rynka på näsan.

6. Circle With Sharp Edges
Samplingen är helt mad i den här, men trummorna tilltalar mig inte alls. Känns som att kicken borde varit mindre, inte lika dov och en aning skarpare. Snaren känns också svag och lite halvtråkig. Men, du gör din grej här på verserna och det är tungt som vanligt! Dock, lite hårdare kunde du faktiskt ha varit, för du låter lite som halv fem på morgonen i den här, haha!

7. Welcome Home
Jag älskar samplingen, svintung! Dock, har jag svårt för clapsen. Har en känsla av att det hade låtit bättre om det hade varit en snare bland clapsen också. Storyn är jävligt tung i vilket fall som helst, fet text i den här låten!

8. Push Albums (session)
Tycker du låter lite trött i den här också faktiskt. Cup of coffe couldn't be wrong, right? Haha. I vilket fall som helst, det är nice text på den här. Inget ovanligt, din musik sviker aldrig textmässigt!

9. Locked (session)
Förbannade jävla beat, älskar skiten så jävla mycket! Oo-uu-oo-uu-oh! Sköna rhymes and bars i den här faktiskt, men du låter trött i den här också Pluntan! Bli lite aggressiv ibland. Inte för att du borde vara det i den här låten, men lite mer "morr" vore inte helt fel!

10. Talk Shit (session)
Äsh, jag är så trött på det där beatet. Men, textmässigt håller den här självklart hög standard och här låter faktiskt attityden mycket bättre. This is "morr" that I was talking about!

11. Deal With it (session)
Om det inte hade varit för Mos Def så hade jag nog tyckt om den här. Men, jag har pumpat sönder "Sunshine" med just Mos, vilket har gjort att jag har vant mig vid hans stuff över beatet. Så det här känns så ovanligt att jag inte vågar säga mer än, nja kanske.

12. Twice As Much (session)
Yes, yes! Jason Mraz - I'm Yours är fet och även den här lilla mixen är fet! Sköna bars, nice rhymes och en bra tråd! I dig this session! Tungt när Jason sjunger "loved" och det dör ut och en ny liten truddilutt går igång! Fet stuff!

Allt som allt, en skön collection från en av mina favoriter bland engelskrappande svenska emcees! Ger den 7 av 10 möjliga thumbs up. Hade det varit lite fler songs på och lite färre sessions så hade den nog fått en 8.5, jag tycker att sessionsen drog ned det hela en aning. Men, fett anyway Plu!
Yeah, you know..

2007-06-03 23:55

soo sick.....men de vet du säkert redan...grym flow,uttal,dilevery allt...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-04 16:26
vad härligt att höra och stort tack till chai för den utförliga kritiken, kul att läsa!
It's all alright!<br>

2007-06-05 14:38
Fortfarande bomben
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-06-05 20:27
uppin
It's all alright!<br>

2007-06-08 12:49
^^
It's all alright!<br>

2007-06-08 13:01
Fett fett!

Pluralis, taskigt att inte skicke med din och Niprone's "snus session" från 02/03 ;)

Det där lät intressant! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-09 12:29
haha nah man
It's all alright!<br>

2007-06-16 17:36
uppin
It's all alright!<br>