Clein - Det är fest igen
shue! droppat en ny låt nu, hel färsk, jag gjorde den på cirka 1 timme. snabbt gjord men jag vart själv nöjd med resultatet. så vad tycker ni? kanske lite lamt outro menmen. 1 : Clein 2 : Clein reff : Clein Beat : MathieBeats - Party Freebeat1 så tack till mathie. Kommentera nu whoa! från sundsvall peys /c! -> Länk-Länk-Länk-Länk
direkt från sundsvall, liten som en ärta! www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
Tju bror, diggar detta :) upp.
Jävligt soft gjort CLEIN, men asså jag gillar inte det hära beatet, men det var ganska skön helhet på låten iaf :) Text och reff (Y) Bättre beat nä du har bra text :D Peace
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
tack grabbar! , kärlek!
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
Yea Clein Najs Låt;)
http://www.myspace.com/KriTaaaN
Det här va en klien låt...happy... Bra gjort bra sound. Grym kvalite. Gillade inte reffen så mycket men den flöt på bra endå, Big up, bästa du gjort...
http://www.znapmusic.com/myntah/
Mayn.. jag gillade verkligen inte. Jag tyckte reffen var töntig och så.. Men dock definitivt det bästa jag hört med dig. 8-1-1, Noll respekt? ;)
tack alla. vikke ; som du ser gjorde jag låten på ca en timme jag gjorde inget välarbetat, men tack för att du kommenterar.
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
Producent
2007-06-04 19:47
Okey Cleinkan Joutzens turn yao! Clein´s rapp: Jaaa.. Det var gö så där jag ramlade in och kände att din rapp har varit hur stor utveckling som helst! men tyvärr diggar inte reffen helt asså.."Smaksak" Du kunde har gjort bättre med lite mer tid! Sen hörde jag 2 eller nått ord där du stannar upp efter 75% av ordet. Men jag förstå att du va trött! Klockan var gö mycket;D Clein's mix: Den är nice men nått som inte stämmer vet inte vad inte helt bäst! MEN den är helt okej för den där tiden skulle inte jag äns kunna mixxa låten för jag suger på sånt x)! Clein's Text: Skrattar lite åt det faktiskt att du gled in på en "Nakenfest". Ganska soft Text men inte världens bästa men du skriver ungefär som en helt vanlig rappare! Men jag vet verkligen att du kan bättre ge lite mer tid åt allt nästa gång så kanske jag diggar allt mer! Hmm.. skulle varit softare om du lägger till lite bättre rim. Men som sakt alla har inte världens bästa fantasi varje dag! Beatet: Ja inte världens bästa men duger helt lite techno i det tycker jag :P Men alla har sina egna smaker;) Tänker lägga en 10/10 grejj På hur jag vet hur bra du är och inte hur du ska gemföras med andra. Så du ser om du kan bättre o sånt! Rappen: 8/10 Jag vet du kan bättre;) Mixx: 7/10 Som jag sa lägg ner mer tid! Texten: 7½/10 Asså det är bra men inte helt du kan bättre Beatet: 6/10 Som jag skrev där uppe;) Där fick du min kretik som du ville ha!:D Peace o Kärleken sen får du massor med Respect Farbror Clein Från Joutzen;D Pösshej
Flyger fritt, landar platt
tack joutzen som fan för den bra kritiken :D hehe anledningen till att mixxer blev skit var att jag bara har ljud i min högra högtalare så de är svårt att panorera osv :D men tack så mycket bubbas för kritiken!<3
Producent
2007-06-04 19:55
Haha ok men då får du helt enkelt fixxa till dem där jävla högtalarna eller så får jag smiska dig röd!;D Och det var inge problems;)
Hehe jo jag ska föröska fixxa de, men då måste jag ha en dubbelingång modul skit sak :D blir phett kakk när jag kopplar in i mixxern :P
komigen upp!
CLEIN :D , du vet vad ja tkr älskling ;)
hehe tack arex!
Snyggt jobbat mannen! Bättre ljud denna gång än förut! Du lägger det nice! Du har utvecklats mkt på sistone! Så om du vill hooka nått igen så äre bara o hojjta:) lovar att vara snabbare och bättre denna gång! MEn bra jobbat mannen Pz
hehe stavfel du är grym =) klart vi borde hooka nått! är själv nöjd med kvallen nu också! peys
Clein, du vet vad jag tycker! otroligt nice,
tack tmy! =)
Producent
2007-06-10 17:42
Upp denna låt måste ha mer komments! Ni får inte glömma bort clein!
hehe thnx joutzen ;D
Clein - Jag menade inte att säga att du va dålig. TYcker bar alåten var dålig i helhet.. Men du la det fint.. Du har utvecklas. Ta det positivt! Verkligen.Pax.
yes mayn. tack
whoaiter komigen nu grabbar! kommeeeentz
uppa skiten så jag får mer kretik fan! =)
Länge sen ja hörde så dålig text, men annars var det väll helt okej