I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fakta från Hjärtat ; nytt shit !

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-05 10:36
släng upp en hand !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-05 10:57
Bra låt faktiskt, send me the beat =) 9/10   dj-polar@hot
www.djpolar.se

2007-07-05 15:01

Den va rätt nice :] Kommer lyssna på den mer ;] Beatet va lite enfaldigt tkr jag men annars vade bra :) (y)  .. Diggade reffen =] typ sjunger me på den ;] Keep it up mayns .  Prime: Du la flowet bra och gjorde texten nice ;] Men du kan mkt bättre :) Espling: Tror inte jag hört dej förr men kan säga att du gjorde bra iaf :] ;)

Peace -/k 

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-05 17:52
TAKK :)

2007-07-05 18:40
om du inte är helt dum i huvudet hade du väl följt reglerna till topic namn?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-07-05 18:43
för jag var full när jag la upp den :)

2007-07-05 18:47

bara du som klagar homo

2007-07-05 18:52
och för att jag inte gillar låten har du rätt att kalla mig homo alltså?... ja det är inte lätt att vara i den åldern du är i :(
// Dansk_BB

2007-07-05 19:19

you cant refuse that, du har redan klagat pga att jag inte följde topicen , vrf ska du komma och klaga åter igen ? jag är inte blind :)

2007-07-05 19:22
haha, om det ändå vore så :( jag klagar inte... jag sa att jag inte gillade låten, för det är inte min smak. vad är ditt problem?
// Dansk_BB

2007-07-05 19:29
du klagade på att jag döpte tråden till " fakta från hjärtat - nytt shitt " elr ? jag bryr mig inte det minsta om du inte diggar min musik , faktum är att alla har sin egna smak dom just diggar , vissa diggar bögopera ? hur fungerar det , allt från mig , pallar inte jiddra och vara uppkäftig på whoa :) pz

2007-07-05 19:48
tjafs i varenda tråd på whoa typ haha ajja till låten tyckte den var helt aiight men inte som jag lyssnar på tyvärr men fortsätt kicka:)

2007-07-06 00:36
word på dig mangan45: tack så mkt , jag ska fortfarande kicka på , finns 2 nyare låtar i audion " mitch & prime " sök , lyssna :)