I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Heffi - Session. Mega flow, Mega Text, Mega Allt.. jag är bäst ja vet :D

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-04 10:46

Heffi - Session. Mega flow, Mega Text, Mega Allt.. jag är bäst ja vet :D

Här e en 16 bars session ja gjorde för en stund sen, mest på skoj. på ett rätt tungt beat. De e rätt dålig kvalite pga av att min studio mic har pajjat. men ja har inte droppat nått här pålänge så ja vill veta hur jag utväcklats å om nån diggar min "stil" eller whatever :P.. isåfall kommer ja börja droppa riktigt mycke tunga å mer seriösa grejer när ja får tebax studio utrustningen..

återigen sorry för kvaliten.

http://www.speedyshare.com/600995874.html

Ge gärna konstruktiv kritik, laddar ni ner kan ni väl också gärna lägga en comment. Fred ut!

Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...

2007-06-04 11:22
Skönt beat men har du bara datamick eller för ljudet va brusigt som fan, men kicka i vanlig studio så kommer de bli skit bra, men förutom ljudet diggade ja som fan skön röst skönt flow skön text den för i hel het 7/10

2007-06-04 11:32
aa min dator mic har gått i sönder för bara nån vecka sedan.. så har inte kunnat spela in nånting men blev lite sugen nu så tog min bästa vän "79 kronors maxi mic" till hands :D

men tack så mycke
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...

2007-06-04 11:32
uhmm min studio mic har gått sönder mena ja :P

2007-06-04 12:17

2007-06-04 13:49
10 downloads. 1 comment? va fan
Rappare

2007-06-04 13:54
Lät som du höll på att skita ner dig i introt.

Flowet var tight ibland, och lite sämre ibland
Texten var ball ibland, och lite sämre ibland
Ljudkvalitén är inte ens nära godkänd, så kommer aldrig höra låten igen!

Det där med "Du är en enkel nolla som idn kompiskrets" fastnade dock, så det var bra.

G- på spliffen, mest på grund av ljudkvalitén.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2007-06-04 14:06
Aight tack :) ja när ja spelar in på data mic så är det inte fråga om att stå up. så kanske låter lite som om ja skiter ner mig haha :D

2007-06-04 15:48
Tummarna upp :D fixa din mic nu apa, har guran pajjat den eller?
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-06-04 18:07
haha.. japp ja ska. men skriv lite nu då för fasen

2007-06-05 07:37

2007-06-05 08:21
ja tycker att de låter najs alltså..
flowet, rösten osv, to bad att du kickar med datormic i denna.. hade lätt puffat till detta ^^ peaze
oh no he didn´t!

2007-06-05 11:06
haha lätt puffat till denna med :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern