I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

micheLito_-_Dissen_Till_Kärringen

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-05 09:02

micheLito_-_Dissen_Till_Kärringen

Tja lägger upp min låt jag kickat på peace..
(det här är ingen radio hit, bara nått jag ville göra för skoj)

http://www.speedyshare.com/159229735.html

2007-06-05 09:03
Kommentarer tack :)

2007-06-05 09:11
"micheLito" bajtat rakt av Mickelito...

2007-06-05 09:55
byt namn tönt
HANINGE

2007-06-05 09:58
håller med
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-05 10:04

Snälla lilla Du - att bajta Mickelitos namn och lägga nått som min 1 månad gamla hamster kunnat gnägga ut bättre är fan skamligare än skamligt!

Byt namn nu, be admin ta bort den här tråden och lås in dig på ett rum och träna i nått år så blir det säkert bra sen - eller!? :)

- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen?
du är väl inte ute och slåss eller...."
/momma

2007-06-05 10:08
Det är min första låt? :(

2007-06-05 10:15
no kiddin´..................

alla börjar någonstans - men en tumregel bara - det första 20 låtarna typ kan du spela in för att lyssna på dig själv men utan att visa upp för andra.

Om du väljer ett "artistnamn" så vill du ju inte att de dåliga låtarna du gjort ska förknippas med just de namnet..... eller hur!?

Och om du nu säger att du lyssnat på låten själv och tyckte den var så bra så du vill höra vad andra tyckte, ja isf ska du nog lägga micken på hyllan och dricka saft istället.
/momma

2007-06-05 10:38
Träna på flow, deliviry, känsla, skriva text osv, ja kort sagt allt =) Lyssna hur andra gör och öva öva öva!!
Sen kan du ju sluta bajta namn..

2007-06-05 10:45
Hur gammel är du?
Du kommer inte få många seriösa kommentarer om du ska kalla dej micheLito, du blir inte bättre för att du har ett namn som liknar en som är duktig.
     Byt namn och lägg upp låten igen!
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet"
/Leffe

2007-06-05 10:47
Nej jag skojade bara, lägg inte upp låten igen. Sjukt dåligt! Du behöver ngra års träning innan du kan hålla den standarden här. Sjukt hög!
puss
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet"
/Leffe

2007-06-05 10:49
mETERoNE Jävla tönt, då har han bara bajtat "lite" inte hela namnet, men den här snubben har ju bajtat HELA namnet - "Michelito".. och folk har redan KLagat som fan på att Asma har bajtat "Astma"

2007-06-05 11:09
Word up 4 Mickey88 - jag menar det är ju exakt samma namn och uttalas exakt lika men stavas annorlunda.

Skulle du tycka det var okej om en snubbe gled in och kallade sig "MEETERoNE" när du heter "mETERoNE" - ne jag tror inte det!

Sen precis som han säger - sök på Asma / astma på google eller nått - det finns 1000 trådar om att Asma bajtat...
/momma