Kriss - Fruktansvärt Jobbig [Session]
äh, hade tråkigt igår.. så jag kastade ihop lite shit. hate it or love it! shu.LÄNK. backup länk.
först! bra jobbat kriss. keep it up! pz.
Rätt soft låt ;) langa texten ? :P
Signatur?
Hehe okej. Denna låt var riktigt härlig och bra utförd! Men just eftersom CCK redan har gjort en hit på denna instrumental så är den inge intressant. Men jag ska dra en kommentar om den endå - Flowet och deliviryn var ju perfekt!Eftersom du inte har världens bästa sångröst så passar det bra att du sjöng lite högre på addsen! Du hanterar rösten bra! Texten är bra, framförallt rimmen! du har härliga rim i alla låtar tycker jag.. jag försöker hitta något negativt med låten men jag hittar fan inget :S grattis
Det låter nice! Ibland påminner du om RMK på ngt konstigt sätt. kanske ja som bara e cp:P pz / Tagge
Helt aiight!
oh no he didn´t!
tycker den är helt okej! sköna rim, beatet är soft :)
tack alla :) TEXTEN - jag se dig där & jag bli stillastående!/ för ingen annan här på jorden gör mig så illamående!/ för du va den, vem? lilla vännen!/ du fucka allt, ja säger bara än sen?!/ för ingeting kan man förutse!/ och du va otrogen japp ja jag hörde det!/ är de ett äktenskap? funkar det så?!/ inte fan trodde jag att du kunde sjuka så lågt!/ och till en början så fucka jag ur!/ men du ska bara se hur jävla mycket jag skrattar nu!/ så du kan se dig själv som vinnaren!/ så ta ditt pick & pack & stick bara du kan försvinna sen!/ jag lever mitt liv, vill inte ge dig min tid!/ så jag segla förbi, du få se hur de bli!/ jag lever mitt liv, vill inte ge dig min tid!/ så jag segla förbi, du få se hur de bli!/
enligt min smak så tycker jag att låten endast skulle köras med den ljusta rösten
www.myspace.com/danielbylund
skön som fan!
http://www.myspace.com/quizze
tkr de lät bra;)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
de lät riktigt sooft faktist :) du har bra texter, som alltid :) najs som fan kriss !
men ja, du kan skriva texter, faktiskt jätte bra! men ja, du kan flowa, men ja du har delivery. men ja, du är bra musikaliskt. MEN NEJ, du kan INTE sjunga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Peace man! ps. vet hur det känns..
work some magic
jag syfta inte på cck¨s låt, utan jag mena som jag sa.. jag görstår hur det känns, jaja im out
work some magic
vill fan ha en längre version av den, för jag tycker det låter sjukt nice. sången kan slipas på men detta funkar lika bra för det!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
haha ;D broddan sött :) tack alla, men jag hade lite tråkigt ;)
Kriss :/:/ jag hade hoppats på nått lite bättre från dej :/ fast den va inte dålig den va ju soft o så, men den här stilen tycker ja inte du passa med,
Soft låt :) hehe peace!
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
skönt beat och gillar sången!
HÅRT skare va!
tummen upp på denna, pz
- UPNATION - // Eins.djplar.se \\// www.djpolar.se \\
fan vad skön låt:) kommer pumpas mycket nu i sommarvärmen, Tummen upp för kicken!:D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
längre ffs kriss, gör den läängre och ta bort tjejen som sjunger före och efter, de låter inte så bra.. du gör de sten najs, ta bara bort den mörka sången.. resten va skitnajs! längre låt på samma beat!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
haha, tack lime men de är bara en session ;P
endå, den är sjukt bra tkr jag!
o just de.. du är jävligt äcklig också.