Moderator
2007-06-05 19:03
IceTaiL - Min start
En låt som handlar om hur allt startade :) hoppas det gillas!IceTaiL - Min start Peace !
skön låt som alltid Tail, men gillar nästan mer låtarna som du gjorde förr :)) men denna diggas :)
Snyggt jobbat Ice tail! Har inte riktigt diggat dina låtar förut (har dock inte hört så många) men denna var skön! Härlig mixxning, riktigt skönt ljud och passar bra till rösten. Flowet är ju perfekt, du flöt på bra och det blev som inte stressigt nån gång. Deliviryn och känslan funkade, men jag tycker du hade skönt röstläge! texten var bra skriven, man kunde som se en bild framför hur det har varit för dig! bra jobbat. Fred
Moderator
2007-06-05 20:30
fan va skönt att höra :) Peace !
vem vill veta ngt om din start? Fuck din start
doonplume@hot...
Plume P17 HAHAHAAHAHHAHAHA! Ajja, fixa en ny länk då.. Vem fan pallar vänta 20 min.. Ajja jag vill höra om din start iaf.. Eller, jag vill iaf höra låten!
braaaa icetaiiil riktigt braaa men du kunde mixat lite lite betträ
du vet att jag diggar dig.. så jävla sköön låt! jag gillar din dialekt som fan :D keep it up kompis :)
cheeeeeeeeea ;D
Ser att plume Bitchar på folk som vanligt, Njaa, låten diggades itne. Beatet var bomb Though.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
tyckte den var jävligt nice.
Moderator
2007-06-05 23:19
Moderator
2007-06-06 02:07
Diggar detta ice :) alltid kul å höra hur det börjar för folk ju :)
Icetail.... fy faaan va nice! där visar du va du går för, fy fan va bra de låter.. Nice mix och nice text, väldigt passande beat... flowet är det bästa du nånsin haft (tkr jag).. big up.. riktigt bra ice! am out lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Moderator
2007-06-06 12:05
Fett chill :D Beatet passar bra, skön lyrik o allt :P Haru graffat ? =)
bästa du lagt helt klart! dock är det för mkt whoa för min del;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man skulle inte kunna få en ny länk? :)
HANINGE
Moderator
2007-06-06 13:14
denna funkar.. tack grabbar ;D Peace !
Icetail jag diggar audio, beats och lyrik som du har proddat det är så jäla skööönt :D keep it up!
Moderator
2007-06-06 16:34
Moderator
2007-06-06 18:56
Ni som vet hur den är, pallar ja vänta i 14 minuter?
http://www.myspace.com/petter100P
100P , ja d gör du! helt klart :)
cheeeeeeeeea ;D
Moderator
2007-06-06 21:59
Promotor
2007-06-06 22:10
Fan vi skulle ju lägga denna som collab iceeee!!! Aja, låten var feeeeeeeet gämnfört med dina tidigare!! Denna kommer pumpas bro! pz!
Moderator
2007-06-06 23:23
tack haha jag vet men pallade inte med det beatet :P Peace !
Seriöst! Vart e denna låten thigt? va? Jävla rövslickare är ni, bara för att han gör beats så slickar alla hans röv! detta va inte bra, men det är min åsikt men ja kan ha fel!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja du hans lyrik, seriöst asså vem som helst kan sätta ihop sånna nödrim el har ja fel? flowet visst alla kan prata i takt! Men visst du gör jävligt bra beats men rappen är inget för dej!
Moderator
2007-06-11 17:46