I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

RNX - Till tessan (omixad)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-06 22:19

RNX - Till tessan (omixad)

Hej alla, skrev nyss en ny låt till min flickvän therese..
Reccade nyss den, bara för att kolla om den e värd att recca, så jag har inte skickat den till bronka för mixx än, men ge gärna kritik å säg om den ska mixxas å sen läggas in i albumet :p

peace

http://www.speedyshare.com/454513323.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-06 22:20
texten var bra skrivet! gör lyric rappa inte den!

2007-06-06 22:21
danixz; Tack mannen :) mjo men ja vill gärna höra från whoare om flowet e bra osv...

peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-06 22:26
Kan säga åt alla på whoa; Du har inte flow än.. Bara träna på, du behöver inte lägga upp varje låt.. Du hör själv när raderna sitter utan stop mellan varje ord!

2007-06-06 22:29
ok:(

2007-06-06 22:30
älskling! du är bäst, keep up the good work! :) <3

2007-06-06 22:36
Tack älskling :)) du betyder mest ! :D <3

2007-06-06 22:38
RNX tycker du själv att du har flow?

2007-06-06 22:40
danixz: själv tycker jag att jag e värdelös. Men ja fick grymt skön kritik av danish, bronka, qbn flow.. men dom borde ha fel på öronen..
Men om man lyssnar på svensk hiphop, så äre många kända artister typ som Ken tex, som stoppar mitt i en mening, å "hackar" mellan nåra ord ibland, presis som ja gör i den där omixade låten, som ja brukar, men som ja sa, ja tycker att ja e värdelös, sen äre upp till "lyssnarna" att kommentera,,

peace

2007-06-06 22:48
Nej har inte sagt att du har värdelös. Du har bra texter men öva flowet så kan du ha stora framgångar!
"Bronka" säger mej inte mycket..
Ja vissa flowmissar som danish fick en liten i Le igen..
Men du har det hela tiden!
MEN ÖVA BLAOW du kan bli riktigt bra, du har feta texter
keep it up, im gone pz

2007-06-06 22:51
danixz: okej, tackar å bugar för kritiken, tar åt mej, men jag e inte en rappare :p rappar bara på "skojj" de e fett kul att rappa, men ja håller mej nog hellre till låt skrivandet ett tag :p

peace

2007-06-06 22:58
tycker du ska lära dig mixa och öva på flowet.
men du har ju inte kört så länge, de kommer nog bli soft när du lär dig
Ching ching ching huba baluba

2007-06-06 23:01
7K tack :) somsakt denna e omixad :P skulle bara se om ni tyckte att den var värd att recca :p

peace

2007-06-06 23:03

2007-06-06 23:07
haha asså vill inte kommentera jag är så dålig på det, men du borde öva på flowet och typ tycker du låter ganska osäker, men texten var bra keep practising:) peace out

2007-06-06 23:08
Mangan45: tack mannen, jao de ska jag göra med all säkerhet ! :p

peace

2007-06-06 23:14
den skulle vara värd att kicka på om du fick till flowet och mixa den.
Fortsätter du kommer du bli ganska skön tror jag.
peace
Ching ching ching huba baluba

2007-06-06 23:20
Säger som dom andra.!  Bra text, men ditt flow ! aj , lät väldigt osäkert... men träna mannen träna .. och din flickvän blev ju glad så du lyckades ju ändå;) ... peace man ;)
SunShine Reggae!.

2007-06-07 15:55
tack alla som har tagit er tid att lyssna! :D betyder mkt, :))

peace