vers . 1 Je , klampar runt sätter punkt och vinner allt här Och jag säljer ala rappare billigt nästa transfer Möt oss sätter stopp det blir torsk vi är på topp Och du vet at du kommer sprängas som en bomb Ha / Du är lika gangster som en dansbands wannabe Och du vet att vi gör detta fett med stil HE / Mördar rim , slaktar dej rätt uppochner Och du vet att du kommer falla ner som du ser Slaktar i takt , lägger det snabbt och vinner det lätt Vi gör det perfekt och vi kallas nummer 1 Ah , Ingen vågar beffa oss , upp med handen och häng på Forza D göre fett , och han lägger låt med Alexz K Inget snack om saken - Vi är rappare med flytet NI vet vilka vi är , så vågar ni möta eliten Tror knappast de , men försök så får ni se Och nu passar jag micen till min hoomie Forza D reff. *2 Vi rullar som gangsters, (Så ställ er upp) Vi droppar det tajt (så ställ er upp) Vi är fetast vid micen (så ställ er upp) Så ställ dej upp mannen bara ställ dej upp vers . 2 (Forza D) tack tack till min bruscha alexz k/ ställer upp och battla ni får se hur det går/ ni kmr att förlora det är vi som är på topp/ så backa bak ni är som en dålig flopp/ jag o alexzk vi kmr in och mördar beats/ våran låt blir hit medans din bara blir skit/ japp vi flyter som en båt på öppet hav/ men rappen är en kul sak jag ställer inga krav/ jag kör min egen stil rappar lite här och där/ ingen jävla kändis bara lite populär/ så fatta då att ja bara rappar på/ slaktar lite rappare på vägen ändå/ som du förstått vi vill inte ha nån haip/ softar i studion o droppar något tajt/ vi slaktar många rappare som vi sagt/ för när ni möter mig o alexz k så blir det slakt/ reff. Vi rullar som gangsters, (Så ställ er upp) Vi droppar det tajt (så ställ er upp) Vi är fetast vid micen (så ställ er upp) Så ställ dej upp mannen bara ställ dej upp
H-O-R-A